بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وبلاگی که رهایش کردم...

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

من آدم ِ تجربه کردن هستم که به باور خیلی ها من آدم ِ دیوانه و زبان نفهمی هستم که دلش میخواهد همه چیز را خودش تجربه کند و خب... به باور ِ من، باور خیلی ها، آنقدرها هم اهمیت ندارد. رها کردن برایم ساده است. هرچیزی را میتوانم پشت سر بگذارم و بروم و البته این خصیصه ای نیست که باعث افتخارم باشد. چند ماه پیش وبلاگ ِ یک ساله ام را در بلاگفا گذاشتم و رفتم. یک سال ِ قبلش، وبلاگ شش ساله ام را در همان بلاگفا رها کرده بودم. در این بین آدم هایی را، دوست داشتن هایی را، عادت هایی را، فکرهایی را، عشق هایی را رها کردم و رفتم. توجیه خودم برای این رها کردن های ساده این است: تجربه کردن! رها میکنم تا تجربه ثابت کند که خب... مهر ِ این یکی در جانت ریشه دارد انگار.پس برگرد. گاهی برگشتن نتیجه میدهد و گاهی هم نه... برمیگردی و میبینی وبلاگی که رهایش کردی مدت هاست که ناپدید شده. این همان بهای تجربه کردن است

  • ماهی

نظرات (۱۳)

بابا همون پستی ک عنوانش (درباره ی من)  هست.... وقتی توی گوگل بزنین بوی سیب میدهی میاد..... یاد مدرسه ی خودم افتادم.... خیلی خیلی خیلی حیلی خیلی عالی بود.... دمتون گرم... 
پاسخ:
من تازه الان متوجه کامنتت شدم :)))
قبلش منظورت رو اشتباهی فهمیده بودم اصن
سلام... اون پستی ک درباره ی من بود اسمش فوق العاده بود😁دلم نیومد نگم بهتون... شاد باشین
پاسخ:
چی؟؟؟
کدوم پست؟ :)))
من تازه وارد وبلاگتون شدم مهشادجان خیلی قلمت ساده وگیراست بهت تبریک میگم بابت استعدادت منم گاهی اوقات برای دل خودم مینویسم
اانقدر از دستت شوکه بودم که پیش خودم جمله اولت رو چند بار تکرار کردم ...
پاسخ:
گاهی رفتن تنها چاره س مینو...
اِ شما اینجایی [لبخند]
پاسخ:
از کجا پیدام کردی؟
بمون اینبار. تجربه رو کنار داشتنی هات بذار. دلمون تنگ میشه دختر جان
پاسخ:
هربار که برای موندن برمیگردم اما وسطش یه اتفاقی میفته که موندنم رو سخت میکنه. اینجور وقت هاست که دوباره میرم...
هوررررررررررررراااااااااااااااااااا مهشاد بالاخره پیدات کردم:******
پاسخ:
لبخند :)
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • سلام مهشاد .. :)
    پاسخ:
    چه ذوقی داره وقتی منو اینجا پیدا میکنین :)
  • عطیه میرزاامیری
  • خوحالم مهشاد
    هی میام اینجا سرک میکشم
    پاسخ:
    میدونی عطیه..
    اینکه دوباره مینویسم دلیل اصلیش تو و عاطفه هستین :)
    روزی زنی میشود آرامش مردی .
    به این نوشته ات در بلاگفا لینک داده بودم و همیشه می خواندمش ..دلتنگ شدم وقتی که رفتی .
    http://pink-apple.blogfa.com/post/133
    پاسخ:
    دلم برای نوشته هام تنگ شد...
    دوباره بنویس دختر . دلم برای قلمت تنگ شده بود :)
    پاسخ:
    وبلاگ نوشتن یادم رفته انگار
  • همیشه لبخند
  • مهشاد^_^
    :*

    پاسخ:
    حنانه :)
    خصیصه خوبیه!اصولا چیزی که تمام شدنیه رو باید رها کرد
    و این باید ، چه سختی ها که نداره!
    باید تمرین کنم!
    همیشه خواندمت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">