بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Fight Club

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ

گریه در چیزی تاریک، در آغوش یک نفر دیگر، درست وقتی که میفهمی هر کاری انجام میدهی در پایان سر از زباله دان در می آورد، درست ترین کار است... همیشه شیرین ترین بخش ماجرا برایم در آغوش گرفتن باب و گریه از سر ناامیدی بوده است. همه سخت تلاش میکنیم. اینجا تنها جاییست که تا حالا به آرامش واقعی رسیدم و بیخیال همه چیز شدم

اینجا تعطیلات من است 


باشگاه مشت زنی، چاک پالانیک، ترجمه پیمان خاکسار

  • ماهی

نظرات (۷)

بســـــــــی خوشحالم که دوباره یافتمت !
(راستی راستی من همونم که تو دانشکده یهو اومدم گفتم "سلام. من بالاخره اومدم بهت سلام کردم" :)) :دی )
پاسخ:
آخی :):):)
تو نمیدونی اون روز من چقدر ذوق کردم
^_^ ^_^ :-*
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • آرامش،چه کلمۀ شیرینی،ته دل آدم غنج میزند.
    چه خوبه که بچه های بلاگفایی مخصوصا اونایی که من می خوندمشون وبلاگ جدید درست کردند.خیلی خوشحالم.

    پاسخ:
    به گمونم بلاگفا دوباره داره درست میشه ولی بعید میدونم بچه ها برگردن اونجا
    مهشاد؟؟؟؟

    یه خبر از آدم نگیری هااااااااااا

    طی یک تصادف پیدات کردم دختری! دلم برات تنگ شده بود :**)
    پاسخ:
    ما همه بی خانمان بودیم. از کجا باید سراغتو میگرفتم نفیسه
    اوهوووووووممممم خودمم!! البته اگه منظورت من باشم!!!!!
    میس یووووو
    پاسخ:
    تو شیوای خودمی پس ^___^
  • ریحان ِ . میم
  • مه شاد ؛
    چه خوب شد پیدات کردم :)
    پاسخ:
    :)
    وای مهشاد بالاخره پیدات کردم!!!!!!!!
    میخواستم ازت راجب اینکه وبلاگ جدید زدی یا نه بپرسم ولی گفتم شاید دوس نداشته باشی
    خوبه که هستی
    پاسخ:
    تو شیوای خودمی؟ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">