بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Fight Club

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

هر کداممان یک آبجو در دست داریم و ولو شده ایم روی صندلی. من روی صندلی جلو و تایلر روی صندلی عقب. احتمالا مارلا هنوز هم دارد به در و دیوار ِخانه مجله پرت میکند و فریاد میکشد که من یک هیولای دوروی سرمایه دار لجن کثافتم. تمام فاصله تاریک و طولانی میان من و مارلا پر است از حشرات و سرطان پوست و ویروس های گوشت خوار. جایی که هستم خیلی هم بد نیست.

تایلر میگوید: وقتی صاعقه کسی رو میزنه کله سوخته ش قد یه توپ بیسبال میشه و دندونه های زیپ شلوارش بهم جوش میخورن.

میگویم: امشب تا ته خط رفتم یا نه؟

تایلر تکیه میدهد و میپرسد: اگه مریلین مونرو الان زنده بود، داشت چیکار میکرد؟

میگویم: شب به خیر.

پاره های پوشش پلاستیکی بالا سرمان تاب میخورند و تایلر میگوید: داشت به در و دیوار تابوتش چنگ میزد. 


باشگاه مشت زنی، چاک پالانیک، ترجمه پیمان خاکسار

  • ماهی

نظرات (۳)

واجب شد این کتاب رو بخونم پس
پاسخ:
کتاب خوبیه...
کم کم دارم به این نتیجه میرسم کتاب هایی که پیمان خاکسار ترجمه کرده همشون خوبن
 _اگه مریلین مونرو الان زنده بود، داشت چیکار میکرد؟

_داشت به در و دیوار تابوتش چنگ میزد.

+ این قسمت را دوست داشتم , باعث شد جرقه ی خریدن این کتاب در ذهنم زده بشه :)


پاسخ:
خیلی کتاب خوبیه..من هنوز تمومش نکردم ولی اونقدر متنش خوب و روانه که وادارت میکنه ادامه بدی و کتاب رو نذاری زمین 
  • اقای روانی
  • چه اخرش باحال بود :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">