بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

اتفاق عجیبی افتاده. یک نفر اینجا پیام خصوصی گذاشته که حالا که بلاگفا درست شده میتونی به بخشی از آرشیو وبلاگ قبلیت دسترسی پیدا کنی. 

وبلاگ قبلی...وبلاگ قبلی...آه از وبلاگ قبلی... همانی که حذفش کردم و چند هفته بعد یک نفر دیگر آدرسم را برداشت برای خودش و من هی ایمیل زدم که جان مادرت آدرسم را به من برگردان و او نوشت که برو بابا...دلت خوشه ها! و من دلم خوش نبود. دلم اصلا خوش نبود

حالا بعد از این همه وقت صفحه وبلاگ قبلی ام را باز میکنم و تمام ماجراهای فراموش شده آوار میشوند روی سرم...

لعنت به تو بلاگفا! لعنت به تو

  • ماهی

نظرات (۱۸)

بلاگفای قدیم کجایی ؟

این روزا همه به بلاگفا فحش میدن.
واقع بین بودن هیچ بد نیست دوستان. نه سال به طور مداوم در بلاگفا نوشتم. هرگز مطلبی رو از دست ندادم. هرگز کامنتی رو از دست ندادم. همیشه راحت و بی دردسر و بدون پیچیدگی به وبلاگ خودم و دوستانم دسترسی داشتم. بعد ناگهان مشکلی پیش اومد. سایت هک شد، مشکل سخت افزاری داشت، مدیریت ضعف نشون داد یا هرچی... این مشکل واسه هر سایتی می تونست پیش بیاد، یا برای فایل های شخصی شما روی سیستم شخصیتون یا حتی برای دفتر خاطراتتون! اون وقتی چه کسی رو فحش میدادید؟
ذهن قشنگ خودتون رو درگیر و مشغول چیزهای مهمتر و قشنگ تری بکنید. دست کم چیزهایی که کاری به جز غر زدن در موردش از دستتون بربیاد.  :)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • حالا تونستی اطلاعاتتو برگردونی؟
    اوهوم وبلاگ بلاگفاییم باز هست ولی نام کاربریم رو بازز نمیکنه اصلا:(
  • ...:: بخاری ::...
  • روزی روزگاری بلاگفایی بودیم.بعد توی بلاگفا یک وبلاگ داستان گروهی زدیم.بعد چون کامنتهایمان برای تحلیل داستان های همدیگر و بحث درباره آنها، طولانی و پرتکرار میشد، به عنوان هرزنامه شناخته شدیم و کامنتهایمان فرت فرت حذف شدند.بعد ایمیل زدیم به بلاگفای محترم ک عزیز ما اسپم نیستیم .بی زحمت ما را از ان لیست کوفتی ات در بیاور ما کامنت که میگذاریم پاک میشود. و هی پیام فرستادیم و هی ایمیل زدیم و هی ایمیل زدیم و هی ایمیل زدیم. همزمان یکی ب ما گفت چرا نمی روی بیان؟ ما امدیم بیان ثبت نام کردیم. فردایش دیدیم کامنتهایمان از همه ی بلاگفا غیب شد... باز ایمیل زدیم و ایمیل زدیم و ایمیل زدیم...
    همه دوستهای بلاگفایی مان فکر کردند ما دیگر یادشان نیستیم. و دلگیر شدند و دلگیر شدند و دلگیر شدند...
    ما ماندیم با بیان. بلاگ قبلی مان را امدیم مهاجرت بدهیم ب بیان. نشد. چند تا پست ک خیلی بیشتر دوستش داشتیم را برداشتیم کپی کردیم و مابقی خداحافظ...
    اسم بلاگفا ماند برایمان. یک ماه نشده دیدیم بلاگفایمان ب اسم یکی دیگر شده!!!! @_@ شدیم و رفتیم گفتیم اخوی بلاگ دوس داری؟؟؟ جواب نیامد. چند وقت بعد فهمیدیم آدرس بلاگفایی مانب علت مصادیق نامناسب از سوی بلاگفا مسدود شده است.. همان جور مسدود بود تا چند وقت بعد که ادرسش دیگر شده بود 404... امدیم با ذوق دوباره ثبت نامش کنیم ک دیگر کسی ب اسم خودش ثبتش نکند ....
    که این شدیم: @_________________@
    آدرس مان «رزرو» شده بود. که ما بلخره نفهمیدیم کجای بلاگفا میتوان ادرس «رزرو» کرد.
    گذشت. بلاگفا پکید (از آه من و ما) و تازه فهمیدیم بله ان روز ک کامنت هایمان غیب میشد ب خاطر این بود ک بلاگفا آی پی های بیانی ها را بسته بود تا ارتباط مان را قطع کند!!!! و بیان رفته با بلاگفا جلسه گذاشته ک «آقا این چ کاریه».
    ما ماندیم و بیان که انقدری برایش مهمیم ک اطلاعات خصوصی مان کاملا رباتیک است و حتی خودش هم دسترسی ندارد تا «حدود شرعی» حریم خصوصی هم رعایت شده باشد. و با بلاگفایی طرفیم که آی پی مان را عششقییییییییییی حذف میکنددددددد........ چون دوستتتتتتتتتتت نداردددددد من دو جا بلاگ داشته باشم.
    بلاگفایی که دوستم قبل از ترکیدن سرورها بهش گفته بود خب از سرور ایرانی استفاده کنید و جواب شنیده بود(چیزی در این مضمون که) در حدی نیست ک استفاده کنیم... خارجی ها اطمینانش بیشتر است.
    هعییی....
  • آناهیتا طـــ
  • وب منو پاک کرده بلاگفا...
    حتا آدرسشم ک می زنم می گه همچین بلاگی وجود نداره

    از دیروز ک فهمیدم هنوز باورم نشده. چجوری تونستن اخه..
    مه شاد من تو این یه ماه وبلاگ نزدم تا برگردم دوباره بلاگفا ولی الان که برگشته و ارشیو93مو نیاورده از دستش ناراحتم.خیلیییی زیاد
    پاسخ:
    شاید آرشیوت دوباره برگرده صبیه :)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • راستی یه سوال دیگه،داری دوباره از بلاگ میری بلاگفا؟
    پاسخ:
    من توی بلاگفا دیگه وبلاگی ندارم. دلیلی برای برگشتن ندارم
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • لعنت به بلاگفا،خیلی سخته مهشاد جون درکت می کنم.منم وقتی دیدم بلاگفا برگشته سرع رفتم وارد سایت شدم و نام کاربریمو وارد کردم،ولی خیلی شوکه شده.میدونی چی نوشته بود؟ وبلاگی با این نام وجود ندارد.اصلا وبلاگی به نام بانوی هزار فصل تو بلاگفا وجود نداره.وبلاگم بکلی از صفحۀ روزگار محو شده :(
    تو اینقدر خوبی، که هرجا میری، همه ازت می خوان که همونجا بمونی...
    پاسخ:
    :)
    لبخند واقعی و از سر ذوق
    :(
    بلاگفا در ازار رساندن روح و روان دوستاش مقام اول کسب کرده....

    مهشاد من هر چی تو بلاگفا آدرس قبلیم رو میزنم میگه چنین آدرسی وجود نداره........:(((((

    +عجب آدمایی پیدا میشنا

    پاسخ:
    مگه ممکنه؟!
    مهشاد لطفا همینجا پیش خودمون بمون ..
    پاسخ:
    :)
    نمیرم از اینجا
    وای من فک کردم این آدرس pink-apple.blogfa.com رو برداشتن !
    دارم نوشته های این وبلاگ http://mahshadjoon2008.blogfa.com  رو میخونم ..نمی دونستم یه وبلاگ دیگه هم داری :)
  • فاطیما کیان
  • نمیدونم نوشتن توی آدرس یکی دیگه چه حسی بهشون میده که این کارو میکنن ولی اصلا روش درستی نیست مگه ساخت یک آدرس خاص چقدر براشون سخته ؟ مسخره است 
    مهشاد جان الان این آدرس به تو تعلق نداره ؟
    http://pink-apple.blogfa.com/


    پاسخ:
    اینم مال منه...

    از 87 شروع کردم به وبلاگ نویسی. با این آدرس
    mahshadjoon2008.blogfa.com

    بعد از چند سال اتفاقی افتاد و من فروردین 92 وبلاگم رو حذف کردم و توی وبلاگ جدیدی با این آدرس نوشتم : pink-apple.blogfa.com

    دو سه ماه پیش دوباره وبلاگمو حذف کردم و اومدم با همون آدرس اینبار توی بلاگ
  • اقای روانی
  • خوب نیست اصلا این وضع بلاگفا.
    چقد خاطرات گاهی دردناک میشن مهشاد...
    امان از خاطرات بی موقع...
    پاسخ:
    چقدر از این دنیا و ماجراهای عجیب غریبش متعجبم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">