بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چیزی که حقم بود

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ب.ظ

امروز پشت تلفن گفته بودم که هم من میدانم و هم شما که کیفیت ترجمه های من خیلی بیشتر از هزینه ایست که از شما دریافت میکنم. نمیشود مقاله ای دوازده صفحه ای را با قیمت عادی در نصف روز انجام داد. گفته بودم از حالا به بعد نرخ ترجمه های من دیگر شبیه سابق نیست و بابت ترجمه های فوری سی درصد اضافه دریافت میکنم و او گفته بود که باید خواسته هایم را در جلسه مطرح کند. تلفن را که قطع کردم دست هایم می لرزید. هربار که صدایم را میبرم بالا، هربار برای کسی خط و نشان میکشم، هربار روند صحبت هایم از حالت معمول خارج میشود، دست هایم میلرزند و صدایم میلرزد و چانه ام میلرزد و کار که بالا بگیرد، اشک هایم میریزند پایین. تلفن را که قطع کردم دست هایم می لرزید و به این فکر میکردم که کاش اخراجم نکند...کاش اخراجم نکند

حالا زنگ زده که با درخواستت موافقت کردیم. من؟ گوشه کاغذ سفیدی نوشتم که تا به خودت احترام نگذاری و برای تلاش هایت ارزش قائل نشوی یا آنها را کوچک بشماری بقیه هم تو و تلاش هایت را به هیچ حساب میکنند.

  • ماهی

نظرات (۱۱)

من هم همینطورم...البته من همزمان بالرزش دست و چانه و صدا، چشمامم لرزش پیدا میکنه..عملا همه جارو تار میبینم.ن که اشکی تو چشمام جمع شده باشه ها!اصلا قبل از اون
  • روشنا ی صبح
  • با خط اخر پستت ب طرز عجیبی موافقم...خیلی زیاد...
    ان شاالله همیشه موفق بآشی مهشآد جآن .. :*
    اوهوم...درسته:)
  • فاطیما کیان
  • وقتی برای گرفتن حقم دست و صدا و زانو هام میلرزن میفهمم چقدر ما ادم ها میتونیم گاهی بی پناه باشیم ...
    به نظرم کار خوبی کردی!

    این شهامت رو گاهی باید داشته باشیم تا بتونیم به خواسته مون برسیم... الان حس خوبی که این موافقت بهتون داده اعتماد بنفستون رو هم برای بعدنا بالاتر برده .
    منم مثل توام، کاملا مشابه.
    روحت لطیفه افتخار کن به خودت. من نه ها. خودتو میگم:)
    پاسخ:
    :)
    دقیقا من هم مثل تو هروقت غیرمعمول حرف میزنم همه تنم میلرزد صدایم بیشتر از همه ...
    کاملا صحیح! دقیقا همینطوره‍
    چقدر این پست رو دوست داشتم :)
    تبریک میگم به‌خاطر ارزشی که خودت باعث شدی به کارت بذارن. می‌دونم چه حس خوبی داره :)
    +خیلی با این پست هم‌ذات پنداری کرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">