بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آن دو نفر

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ

با اینکه دیگر در بلاگفا نمینویسم اما هنوز هم هرچند وقت یکبار پنل وبلاگم را باز میکنم تا لیست وبلاگ های به روز شده را ببینم و بخوانم. آنهایی را هم که در بلاگ مینویسند از همینجا دنبال میکنم. هر چند روز یکبار مینشینم روی تخت و لپ تاپم را میگذارم روی شکمم یا پشت یکی از سیستم های دانشگاه دستم را میگذارم زیر چانه ام و وبلاگ میخوانم. از میان تمام وبلاگ ها با نویسنده هایی که میشناسم و نمیشناسم تنها دو وبلاگ برایم حکم چای اول صبح را دارند. بدون آنها روز شروع نمیشود. یکی وبلاگ تهمینه است. اینکه تحت هر شرایطی مینویسد یک جورایی اطمینان خاطر است برایم. راستش را بخواهید نمیدانم خاطرم را از چه چیزی مطمئن میکند ولی نوشتن ِ هر روز تهمینه خوب است؛ خیلی هم خوب است. یکی دیگرش هم وبلاگ میثاق است. هر روز و گاهی روزی چندبار صفحه وبلاگش را به امید نوشته ای جدید باز میکنم. وبلاگش بخشی دارد با عنوان "سهراب و آیدا". میثاق را به هوای سهراب و آیدایش میخوانم. 

بعید میدانم که اینجا را بخوانند. ولی خوب است آدم گاهی از آنهایی که حالش را خوب میکنند تشکر کند. ممنون که مینویسی تهمینه. ممنون که سهراب و آیدا را به زندگی ام وارد کردی میثاق



  • ماهی

نظرات (۷)

سلام
چرا وب تهمینه فیلتره؟ آدرسشو عوض کرده؟
مرسی از وب خوبتون
من از اول شروع کردم نوشته هاتونو خوندم
راستش یه ذره تنبلم تو کامنت گذاشتم و الا تا این جا همممممههههه ی نوشته هاتون عالی بود مهشاد جان
پاسخ:
http://almatavakollll.blogfa.com
اینجا مینویسه :)
خوش به حال تهمینه'
پاسخ:
:)
چه همه تفاهم:)
یه سوالی داشتم ازت مهشاد ؛ نظرت درمورد بسته های زبان جی 5 چیه؟
پاسخ:
راستش سمیرا جان من تا حالا خودم از جی 5 استفاده نکردم. نمیدونم بر اساس چه الگویی کار میکنه و چقدر میتونه مفید باشه
اطلاعات من از جی 5 به همین تبلیغات و مصاحبه هایی که خوندم محدود میشه
هفت سااال....من ۴سال نوشته بودم دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره پس تو از من بدتری ک.....کل وبلاگت پرید!؟من کل وبلاگ بلاگفام پرید...پر از خاطره بود...پپپپپپپر از خاطره....هععععیییی بش فک میکنم عصبی میشم :| 
خوش حال شدم پیدات کردم مهشاد....البته از اینستات پیدا کردم....
منو میشناسی؟یادت میاد؟زینب خرم پژوه ام ;) اگه یادت بیاد[نیشخند]
پاسخ:
زینب :)
معلومه که یادمه..اتفاقا امروز اون یکی زینب رو دیدم. توی ذهنم شما دو نفر رو همیشه کنار هم تصور میکنم. امروز که زینب رو دیدم یاد تو افتادم. بعدش اومدم خونه دیدم کامنت گذاشتی :) 
  • زهره خوب بخت
  • خوش به حال تهمینه
    خوش به حال میثاق
    کاش لینک این دو تا وبلاگ رو هم میزاشتی که ما هم بخونیمشون. ..
    پاسخ:
    حق با توئه :)
    توی متن لینک وبلاگ ها رو وارد کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">