بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

راه فرار

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

به گمانم برای هر کداممان یک راه فراری باشد که فرضا هربار زندگی سخت گرفت از آنجا بزنیم به چاک! البته خیلی هم نمیشود اسمش را گذاشت راه فرار. یک جور فرصت تنفس است. شبیه استراحتی چند دقیقه ای در جلسه ای طولانی یا پنجره ای که برای چند ثانیه در هوای گرفته و دم کرده اتوبوسی باز میشود یا مرخصی های چند روزه برای زندانی های حبس ابد. راه فرار من این است که برگردم به خودم. استراحت کنم. فیلم ببینم. کتاب بخوانم. آشپزی کنم. شیشه های ترشی را به ردیف بچینم پشت شیشه. کیک هایی بپزم که هیچکس دوستشان ندارد. موهایم را ببافم. چتری هایم را کوتاه کنم. تنهایی بروم سینما. به گلدان هایم آب بدهم و برگ هایشان را تمیز کنم و برایشان شعر بخوانم. صبح ها را تا ظهر بخوابم و شب ها را تا دیروقت بیدار بمانم. امروز ولی راه فرار تازه ای را امتحان کردم. در این پاییزی ترین روز، روبروی دوربین دوستم ایستادم و به اندازه خستگی تمام این روزها لبخند زدم.

از من به شما نصیحت... راه فرار خود را پیدا کنید و هر از چند گاهی از آن بزنید به چاک

  • ماهی

نظرات (۱۸)

من راه فرار خودم رو بلدم. اما متاسفانه جاده ش تا اطلاع ثانوی بسته ست..
گفته بودم که نوشته هات رو دوست دارم و بیشتر میخونم تا بنویسم؟!
مرسی که می نویسی مشهدی عزیز :)
  • مروارید تابعی
  • شاید برات جالب باشه ولی من اصلا تا حالا به کلمه فرار نکردم، خیلی از مواقع این کارا رو انجام دادم و دلیلش فرار بوده اما اینو قسمتی از مسیر زندگیم میدونستم، تا این لحظه به کلمه فرار پی نبرده بودم:)
    بسته به حالم کارهای مختلفی رو امتحان کردم...مو بافتن، آرایش کردن:)))
    کافی شاپ رفتن، پیاده روی تو ناصر خسرو، خریدن چیزکیک از قنادی قند عسل:))
    رقصیدن، فیلم دیدنای نیمه شب برای جلوگیری از فکر کردنای بیخود و...
    چه خوب بود اینا رو یادآوری کردی^_^
    همین طوره... اگه خودمون با فکر این راه رو انتخاب نکنیم یکی به زور برامون انتخابش می کنه..
    تنفس بایدمان...
    راه فرار من کتابه  :)
    +
  • آلبرت کبیر
  • فرار یه بحث نسبیه مهندس ... مسیر زندگی ما شاید راه فراری باشه برای بقیه :)
    منم راه فرارای زیادی دارم:)
    راه فرار خوبه کلا:)
    شاید خودم
    میدونی وقتی فرارت خیلی طول میکشه دلیلشو یادت میره و تنها چیزی که میدونی اینه که باید به فرارت ادامه بدی
    من کل زندگیم راه فراره
    اصلا از بدو تولد در حال فرار بودم
    پاسخ:
    فرار از چی؟
    پیاده روی تو هوای سرد خیلی خووووووووووبه خیلی
  • راحنا رهایی
  • راه فرار ندارم اما تو رویاها این کارا رو انجام میدم ..
    فقط تو رویا ها فرار میکنم مهشاد فقط تو رویا ..
    پاسخ:
    راه فرار تو رویاست پس
    دوستت دارم
    پاسخ:
    من رو؟ :)
  • راحنا رهایی
  • اما من ..
    من فکر کنم هیچ راه فراری بلد نیستم مهشاد ..
    پاسخ:
    مگه میشه آخه؟

    مثل تنهایی تئاتر رفتن...

    :)

    کتاب خوندن بزرگ ترین راه فرار منه، روزایی که داغونم دوست دارم از صبح تا شب یه گوشه ولو شم و کتاب بخونم.
    خوب چون با پسرا نمیشه این کارو کرد، میبرمشون کتاب می خرم براشون. گشتن بین کتابا و بو کشیدنشون حالمو خوب می کنه
    بعدشم آشپزی
    دختر خونه که بودم افتادن به جون باغچه خونه و رسیدگی بهشم حالمو خوب می کرد
    مسئله اینه که بعضی وقتا آدم راه فرار رو میدونه ولی حال همون هم نداره.
  • مه سا محمدی
  • منم موهامو می بافم ، برا خودم دامن میخرم ، کتاب میخرم ، دست خودمو میگیرم و میبرمش بیرون ، به کراسولای کوچیکِ تو گلدون آب میدم .. 
    منم کلی راه فرار دارم ...
    شاید یه روز درباره شون نوشتم ...
    سلام.
    میشه بهش راه برگشت هم گفت. برای اینکه حالتو خوب کنی و بتونی ادامه بدی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">