بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

:)

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ
اینکه برای من متنی را، شعری را، موزیکی را، حتی حرف هایتان را، ایمیل میکنید یا در کامنت های خصوصی میفرستید. اینکه مینویسید حرف داشتم..دلم خواست بهت بگم. اینکه فرضا اگر متنی از وبلاگ به دلتان می نشیند حس خوبتان را کامنت میکنید. اینکه در اینستاگرام هم هستید و زیر عکس ها مینویسید که من از وبلاگ میشناسمت. چقدر شبیه  وبلاگتی یا چقدر با نوشته هات فرق داری. اینکه مینویسید  امروز فلان ساعت فلان جا بودی؟ دیدمت :)
اینها بدون شک برای من خوبترین اتفاق دنیای مجازی و بخصوص وبلاگ نویسی هستند. ممنون که هستید و میخوانید. هزار بار ممنون
  • ماهی

نظرات (۱۱)

  • علی گوهری
  • چه قشنگ : )
    دلم نیومد این دفعه هم خاموش باشم,ممنون از نوشتنت.
    پاسخ:
    ممنون که اینبار حرف زدی برام :)
    تو تنها مه شادی هستی که میشناسم
    بعدا هر وقت یه مه شاد دیگه م بشناسم اول تو و نوشته های محشرت و دل پاک ت و بوی سیب صورتی یادم میاد
    پاسخ:
    من تنها مهشادی هستم که صبیه میشناسه ^__^
    ممنون که انقد شیرین و دوس داشتنی هستی ❤
    پاسخ:
    اسمایلی ذوق زیاد و ترکیدن قلب های قرمز و صورتی روی سرم ^_^
  • یک دانه من
  • آخ مه شاد سلام
    خاموش خاموشم
    همیشه و همه جا
    ولی منم خیلی وقته که دارمت
    از اون موقع که پیدات کردم سه چهار دفه تاحلا وبلاگتو بستی و رفتی و اومدی، حتی آدرستو عوض کردی انگار که از وبلاگ بقیه دوستان یافتمت دوباره
    اسمشم یه چیزای دیگه ای بود که الان هرچی فشار به مغزم میارم نمیاد
    هرچی بود انگار به عاشق شدن ربط داشت نه؟

    پاسخ:
    شل نفس ها عاشق میشوند :)))
  • دخترک شهریوری
  • چقدر خوب :)
    نوشته هایتان واقعا بوی سیب می دهد :)
    پاسخ:
    :)
    من از  نود و دو میخونمت، دی یا شایدم بهمنش بود که وبت رو  تو لینکای یه وبلاگی دیدم و بعدش که خوندمت حس کردم چقدر شبیه اسم وبلاگتی. یه جور خاصی دوست داشتنی ان نوشته هات. عاشق جزییاتیم که بهشون توجه میکنی و ازشون کلللی حس خوب رو در قالب کلمات درمیاری.
    یه جور خاصی دوست داشتنی هستی مهشاد. بانوی سیب های صورتی:]
    پاسخ:
    یه لبخند خیلی خیلی پررنگ و بزرگ اومد روی لب هام :)
  • عطیه میرزاامیری
  • مه...
    پاسخ:
    آخ به فدای مه گفتنت میرزاامیری ^_^
  • نرگس هستم
  • نه. اونقدر پررنگ نبودم ک بتونی به یاد بیاری
    پرگلم. پرگل بهاری. حتی یادم نمیاد برات نظری گذاشتم در اون زمان یا نه 
    پاسخ:
    کامنت گذاشته بودی. یادمه :)
    چه خوب که هنوز هم هستی و میخونی 
  • نرگس هستم
  • اینکه مثلا چند ساله از بلاگفا میشناسمت و تا همین جا دنبالت کردم. اینکه حالا دارم نظر می نویسم. اینکه بپرسم میتونی حدس بزنی کی هستم و مطمئن باشم ک نمیتونی حدس بزنی چطوره؟
    :)
    پاسخ:
    وااااای عاشق اینکارم ^_^
    با فرض اینکه اسمت نرگس باشه و از اونجاییکه من تنها نرگسی که میشناسم خواهر دوستمه لذا تو اون نرگسی؟  :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    پاسخ:
    :):)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">