بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بایگانی

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

یکسالی میشد که سراغش نرفته بودم. امشب برای پیدا کردن فایلی قدیمی روشنش کردم؛ بعد از یکسال. حالا از پشت همین کامپیوتر قدیمی دارم اینها را مینویسم و آخ که چه چیزهایی که اینجا پیدا نکردم. اولش رسیدم به یک new folder و عکس های خودم را دیدم که لپ هایم تپل تر بود و موهایم کوتاهتر و ابروهایم عجیب غریب تر. بعد گوش دادم به مکالمه ضبط شده ای که یک طرفش من بودم و داشتم ماجرایی را برای کسی تعریف میکردم و جوری جیغ میزدم و لابلای حرف ها آب دهانم را قورت میدادم که اگر نمی شناختی ام خیال میکردی دختر بچه دوازده ساله ای هستم با موهای خرگوشی نارنجی که پاهایش را تکیه داده به دیوار کنار تخت و یک آب نبات پرتقالی هم گوشه لپش خیس میخورد. بعد رسیدم به یک fjlkdf؛ دقیقا به همین نام. یک زمانی عادتم بود که انگشت هایم را بکوبانم روی کیبورد و بعد کلمه عجیب  بدست آمده بشود نام یک پوشه. نیمی از پوشه های سیستمم با همین شیوه نامگذاری شده بودند. خوب یادم است که یکبار داشتم برای یک فایل اسم انتخاب میکردم که دیدم پیغام داد فایل دیگری با همین نام موجود است. چقدر احتمال دارد که دوبار بصورت تصادفی انگشت هایتان را دقیقا در نقطه ای یکسان فرود آورید؟ کم..خیلی کم. یادم نیست که آن لحظه چه فکری از ذهنم گذشت ولی بعید نیست که به نشانه ها فکر کرده باشم و خب...من هربار به نشانه ها فکر میکنم بلافاصله بعدش به کسی میگویم دوستت دارم...

مسخره است.نه؟ 

  • ماهی

نظرات (۱۲)

پستانون عالیه !!
پاسخ:
:)
دوست داشتن واقعا خوبه...:)
  • راحنا رهایی
  • آخ که دوست داشتن خیلی خوب است رفیق :)

    ~ پست بالا ..
  • بادبادک قرمز
  • چقدر نوشته  هاتو دوس دارم مهشاد...
    یه حسی خاصی بهم میده که عجیب دلنشینه
    پاسخ:
    ^__^
    هربار به نشونه ها فکر میکنم به کسی میگم دوستت دارم..
    این خیلی قشنگ بود..


    +البته خانم مهندس عرض کنم که احتمالش کمه اما خیییییییلی هم کم نیست! چون جای ثابتی معمولا شما انگشتهاتو فرود میاری. معمولا با دست چپ دست میذاری رو ردیف وسط و ریتمی که انگشتهات میگیرن ریتم ثابتیه که از یک پیش زمینه ی ذهنی ناشی میشه. منم خیلی با این پیغام که این نام تصادفی هم تکراری است مواجه میشم!
    پاسخ:
    هیچوقت دید مهندسی نداشتم به هیچی :)))
  • مروارید تابعی
  • نشونه؟!:)))
    یادته بهم گفتی یه قسمت از فرندز فیبی دنبال نشونه ها میگرده؟!:))
    دیشب خواهرم داشت فرندز میدید، منم هوس کردم برم باهاش نگاه کنم و از قضا همون قسمت بود!!!!
    آیا نشونه بود؟! :))))
    پاسخ:
    اینم نشونه س :)))
    برو به یکی بگو دوستت دارم :)
  • بانوی آذری
  • یه چند جایی خوندم که فصل دومش به اندازه فصل اول جذاب نیست ولی به قول پسر داییم بستگی به نظر خود آدم داره :) شب ی خوام دانلود کنم ببینم فصل دومشو :)
    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون که سریالو معرفی کردین :*
    پاسخ:
    دقیقا حق با پسر داییته. میدونی بنظرم پیچیده س. من مدام آدما رو باهم قاطی میکنم. نمیفهمم کی به کیه.چی به چیه
    .
    .
    خواهش میکنم ^_^
  • sahar hajisafarali
  • :)))
  • بانوی آذری
  • جالبه ... منم قبلا برای فایل ها همین طوری یه چیزی می زدم :))
    راستی مهشاد خانوم اون دیالوگ از اون سریال true ditactive که زدیه بودین به نظرم خیلی جالب اومد رفتم سریالو دانلود کردم دیدم. خیلی خوشم اومد تا ساعت 6 صبح نشستم فصل اولشو نگاه کردم. :)) فصل دومشو دیدین؟؟
    پاسخ:
    اون سریال عالیه... تلخه ولی به دیدنش می ارزه. من فصل اول رو که دیدم خیلی مشتاق بودم برای فصل دوم. ولی نمیدونم چرا فصل دومش به دلم نمیشینه
    همش قاطی میکنم کی به کیه :)) 
    نه والا خوبه ، فولدرای من که میشن نیو فولدر یک الی آخر :))))
  • شاهزاده شب
  • منم به نشونه ها فکر میکنم خیلی :)
    نه مسخره نیست ،جالبه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">