بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گاهی

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ق.ظ

دنیا که صبر کردن بلد نیست. دنیا کودک زبان نفهمیست که میدود و میدود و میدود و تو انگار که مادر باشی. فریاد میزنی که صبر کن. آهسته تر...جا ماندم و او بی اعتنا، به راهش ادامه میدهد. دنیا صبر کردن بلد نیست. دنیا میدود و بازی های خودش را دارد و ما یک مشت آدمیم که گرفتارش شدیم. گاهی سرگرممان میکند. گاهی دوستمان دارد. گاهی آدم هایی را که مال ما نیستند به اشتباه می نشاند سر راهمان. گاهی هم درست دست همانی را  که باید میگذارد کف دستمان. بعد ما میخندیم و میچرخیم و میرقصیم و میزنیم زیر آواز که از این خوبتر هم مگر میشود، و آنوقت است که بازی تازه اش را شروع میکند و در این بازی تازه تو تنها میمانی و فریاد میزنی که صبر کن...من آدمم را گم کردم. من آدمم را از دست دادم. نمیدانم باید چه کنم. از اینجا به بعدش را بلد نیستم. صبر کن... و دنیا صبر کردن بلد نیست. مثل آهوی رمیده ای میدود. مثل کودک گریزان از خشم پدر میدود. مثل موج در پی دریا میدود. آنقدر میدود که تو را از رسیدن خسته میکند. بعد تو راه و رسم تنهایی را یاد میگیری و کم کم خطوط چهره آدمت را فراموش میکنی و گاهی معطل میمانی میان اینکه  خدایا...چشم هایش قهوه ای بود یا مشکی؟

آخ از این گاهی های گهی!

+به بهانه انتشار اپیزود تازه رادیو روغن حبه انگور؛ کاش اینجا بودی...

  • ماهی

نظرات (۶)

چع قد زیبا مینویسی..

کِی میخواد این دنیآ دست از فرار بردارع -___-
  • عاشق بارون ...
  • چه تشبیهات خوبی. :) چقدر خوب مینویسی خُب. :)
    چه خوب نوشته بودی این کار و بار دنیا رو..
  • راحنا رهایی
  • صرفا جهت اطلاع 

    " دیــــــوونـــــه ی خـــودمـــی مَهــــــــــــــــــــــــی "
    پاسخ:
    ^____^
  • راحنا رهایی
  • یعنی من تو نخ اون بند آخر موندم مهشاد :))

    *ببینم تو چه جوری میتونی واقعیات رو خیلی قشنگ بنویسی توصیف کنی یا تشبیه کنی؟! 
    پاسخ:
    بهرحال امکاناتیه که هست و کاریش هم نمیشه کرد :)))

    + من یه مدت اینقدر این جمله رو تکرار میکردم که دیگه حال همه رو بهم زده بودم :))
    الان دیگه واقعا جاش بود بگم :دی
  • مروارید تابعی
  • وایستا دنیا من میخوام پیاده شم....من آدمم رو گم کرده ام!!
    عالییییی بود مهشاد...چرا انقدر خووووب مینویسی دختررر ^__^
    پاسخ:
    ای مروارید مهربون ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">