بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یه وقت بد نباشه...

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

پارسال همین موقع ها بود که جماعتی آمدند و دیش ماهواره ما را پرت کردند پایین. ما پرروتر از این حرف ها بودیم. داوود را خبر کردیم. داوود مرد نسبتا جوانیست که شغلش نصب و راه اندازی ماهواره است. شلوار جین گشاد میپوشد و بوی عطر تندش بعد از هربار آمدنش به خانه تا نیم ساعت با ماست. شناخت من از داوود محدود میشود به شنیدن صدایش و تماشای پس کله و بطور کلی نمای پشتش. با این شناخت سطحی میتوانم بگویم که داوود را نمیشود دوست داشت. در حقیقت نسبت تنفر از داوود به دوست داشتنش عددیست بسیار بزرگتر از یک؛ چیزی در حدود هفتاد. و از آنجاییکه تمامی خوانندگان این وبلاگ همچون من پایه ریاضی قوی ندارند، تصریح میکنم که احتمال اینکه از داوود خوشتان بیاید هفتاد برابر کمتر از احتمال این است که با دیدنش دلتان آشوب شود. بعبارت ساده تر داوود آدم نچسبی است!

داوود آمد. ماهواره ما را نصب کرد و رفت. یک هفته بعد طوفان شد و دوباره همه چیز برگشت به نقطه قبل از آمدن داوود. ما باز داوود را خبر کردیم. او آمد. بوی عطرش تا نیم ساعت بعد از رفتنش در خانه ماند و ما بالاخره توانستیم اخبار را از bbc دنبال کنیم و هروقت دلمان گرفت با pmc برقصیم یا لابلای mbcها بچرخیم. یک ماه بعد دوباره آن جماعت آمدند و دیش ما را پرت کردند پایین. ما دیگر داوود را خبر نکردیم و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیدیم که داریم نیمی از درآمدمان را بطور غیرمستقیم خرج داوود میکنیم و از آنجاییکه وظیفه تامین مالی و ایجاد حاشیه امن اقتصادی در زندگی داوود از عهده ما خارج بود لذا از خیر ماهواره داشتن گذشتیم.

اینها را گفتم که برسم به اینکه اگر از استیج حرفی نمیزنم یک وقت حمل بر بی ادبی نباشد خدایی نکرده. ما یکسال است ماهواره نداریم آخر!

  • ماهی

نظرات (۱۹)

چه پشت کار و همتی داشتن D:
  • دوستدار تو ♥
  • سلام مهشاد جون. من نوشته هات و خیلی دوست دارم.لحن نوشتن مثل تو باشه ایراد نداره؟؟
    پاسخ:
    سلام :)
    این کامنت لطف و مهربونی تو رو میرسونه. بنظرم نوشتن اولش یه جور تقلیده یا الگو گرفتن. بعد از یه مدت کم کم مسیر خودتو پیدا میکنی :)
    از مهربونیت به خاطر جواب کامنت یکی مونده به آخر این پست
    چقده
    ذوق کردم
    کم پیدا میکنم
    انقدر مهربونی و
    :)
    پاسخ:
    یه بار من توی بلاگفا یک پست گذاشته بودم که نباید هیچوقت هیچ کامنتی رو بی جواب گذاشت. حتی اگه جوابی هم ندارین یه لبخند دو نقطه پرانتزی بعنوان جواب محبت و توجه کسی که متن رو خونده و کامنت گذاشته بنویسین. بعد حالا خودم جواب کامنتا رو نمیدم. وای بر من :))

    ولی خب واقعا بعضی وقتا سخت میشه جواب تک تک کامنتا رو دادن و خب از طرفی هم یه جوریه وقتی میای توی وبلاگ یه نفر تا ببینی در جواب کامنتت چی نوشته. بعد با هیچی مواجه میشی. جفتش بده..باید یه تعادلی برقرار کنیم :)
    :)))
    ببخشید چرا ج بعضی کامنتارو نمیدین ))))):
    پاسخ:
    بخدا دلیل خاصی نداره 
    گاهی حجم کامنت ها، خصوصی و عمومی، زیاد میشه. سخته جواب دادن همه کامنت ها
    از طرفی بعضی وقتا حس میکنم واقعا جوابی برای کامنت نیست که بنویسم. با این حال چشم...از این به بعد سعی میکنم جواب همه کامنت ها رو بنویسم :)
    چقدر طنز خوبی داره این پست :))
    عاشق اون تیکه ی حاشیه امن اقتصادی ام :)))
    :لایک :بوس :دی
    پاسخ:
    به جای لایک دوتا بوس میخوام زینب :)
  • دختری درمِه
  • طفلک داوود :-\ از کاسبی افتاد :-)
  • فاطیما کیان
  • عاشقتم دیگه مهشاد :))
    چقدر پستت خوب و با نمک بود دختر
    پاسخ:
    ذوق ذوق ذوق :)
    خب پس سیاست پرت کردن ماهواره ها توسط نیروی انتظامی خیلی هم احمقانه نبوده! احتمالا به همین امید بوده اند که کسی دیگر پولش را خرج داوود ها نکند :دی
    این جعبه ی دنبال کنندگان چیه؟! به منم بگین! من که دارم دنبالت میکنم و نیازی به یادآوری آدرست ندارم! ینی یه چیزی غیر از همین مدل دنبال کردن های منه؟!
    ما نیز هم :(
    بهتر که جمع شد (( : ماهواره بسی بد است.اصلا خوب نیست.
    حالا نمیدونم منظور کامنت بالایی از جعبه دنبال کنندگان چیه اما من در همین حد میدونم (( :
    یه کادریه که نشون میده شما رو چند نفر دنبال میکنه پایینش هم یه گزینه سبز رنگ با عنوان این وبلاگ را دنبال کنید هستش.توی تنظیمات میشه فعال کرد
  • مستر نیمــا .
  • ٌصرفا جهت اطلاع اصلا نیازی به فعال کردنش نیست!!!!
    فقط کافیه هر کسی میخواد آدرس وبلاگ شما رو به لیست دوستان یا "وبلاگ هایی که دنبال میکنم" اضافه کنه

    این جعبهه نشون "بقیه" که کی شما رو دنبال کرده! همین
    پاسخ:
    به گمونم این بنده خدا جواب سوالش رو گرفت :دی
    واااااااای مهشادددد....بیا بغلم 
    خیلی خوب بود.هی داوود رو تصور کردم هی لبخندم کش اومد.محشری تو
    پاسخ:
    آخ جون بغل ^___^
  • راحنا رهایی
  • D:
    ما اصن ماهواره نداریم ^_^

    *مهشاد برو تو قسمت تنظیمات دومین گزینه که نوشته تنطیمات ساده رو بزن بعدش دقیقا وسط صفحه پایین "تنظیمات ارسال نظر" نوشته نمایش جعبه دنبال کنندگان. بعد دومین گزینه که نوشته "نمایش جعبه دنبال‌کنندگان در مکان پیش‌فرض" رو بزن ..بعد دیگه جعبه ی دنبال کنندگان تو وبلاگت مشخص میشه :))
    من که میگم داوود با اون بالایی ها همدست بوده که اونا هی بیان پرت کنن اون بیاد نصب کنه :))))))) 
    تو قسمت تنظیمات ساده که بری بخشی هست به اسم نمایش جعبه ی دنبال کنندگان . اونُ که فعال کنی توی پیج وبلاگت یه کادری باز میشه که وبلاگهایی که شما رو دنبال میکنن نمایش داده میشه و گزینه ای هم فعال میشه برای کسانی که دوست دارن شما رو دنبال کنن . البته این دوستمون می تونه وبلاگ شما رو داخل مدیرت وبلاگشون ثبت کنه و بدون اینکه بخواد دنبال ادرس شما بگرده به محض آپ شدن وبتون مطلع شه . 
    چقدر شانستان گند است شما :)))))
    برای ما را فقط یکبار طوفان زد :)))
    در خانه ما هیچوقت داود و داود ها قدم نگذاشته اند ما نهایت خلافمان صرفا جهت اطلاع بیست و سی است
  • سُر. واو. شین
  • با اقتدار هیچوقت تلویزیون نمیدیدم از بچگی. چه وقتی ماهواره نداشتیم چه وقتی که داشتیم! 

    @میثم یوسفی: بدون جعبه دنبال کنندگان هم میتونی فالو کنی وبلاگ کسی که میخوای رو. از بخش داشبورد - ارتباط - وبلاگ‌هایی که دنبال میکنم - دنبال کردن وبلاگ جدید. 


  • میثم یوسفی
  • طور خدا یکی به من بگه استیج چیه؟ 
    :(
    هر جا میرم هی میگن استیج استیج

    چرا جعبه "دنبال کنندگانت" رو فعال نمیکنی تا راحت تر بتونیم مطالبت رو بخونیم. پدرم در میاد تا اسم سایتت یادم میاد


    خوشحال میشم وبم رو دنبال کنی
    پاسخ:
    ببین بیا یه معامله بکنیم. من به تو میگم استیج چیه تو هم به من بگو جعبه دنبال کنندگان چیه!
    تا حالا هفت هشت ده نفر ازم خواستن فعالش کنم. من نمیدونم چیه اصن :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">