بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تقویم تعطیلات

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ق.ظ
پنج روز از بهار گذشته. پنج روز یا شش روز؟ نمیدانم... زمان را گم کردم. به وقت برنامه های تلویزیون و مهمانی های خانوادگی زندگی میکنم. از تلویزیون صدای نا آشنای مردی می آید که نه چندان حرفه ای آواز میخواند و هوا روشن است؛ شب کوک داریم و حالا سه ساعتی از ظهر گذشته که اگر همین صدا اما در تاریکی به گوش برسد یعنی ساعت از نه گذشته ولی هنوز به ده نرسیده. کسی زنگ خانه را میزند و هوا رو به تاریکی است؛ مهمان داریم و حالا حوالی شش بعدازظهر است. لباس های نو تن میکنیم و با لب های سرخ و روسری مرتب و کفش های تق تقی به مهمانی میرویم. پس پنجشنبه است. 
 می بینید؟ اینجا در سرزمین بیست و پنح متری من ساعت ها خوابیدند و تقویم ها باطل شدند که خب اتفاق تازه ای هم نیست. تعطیلات به تعطیلات اوضاع همین است که هست.
  • ماهی

نظرات (۶)

لذت بردم از خوندن پروفایلتون :)
در بلاگفا هم با همین آدرس بودید؟
پاسخ:
توی بلاگفا هم با همین ادرس بودم ولی خب وبلاگمو تقریبا یک سال پیش حذف کردم
تعطیلات همیشه همینه.. آدم از دستش و ذهنش در میره ساعت و زمان و تاریخ :/
پس اینجا وبلاگ دارید و ادرسشم نمی دادین. واقعن که ...
  • مروارید تابعی
  • ار وقتی یکم بزرگتر شدم، از عید بدم اومده....آدم به یه حد بالایی از بی برنامگی و سردرگمی دچار میشه!
    مگر اینکه مخاطب خاصی باشد و شور و حالی جهت گذراندن تعطیلات :)))
    پاسخ:
    از وقتی یادم میاد هر سال عید خاله م میومد مشهد..امسال که نیومدن عید اصن حس عید بودن نداره
    مهشاد بهار امسال یه جوریه ..چشمامو بستم دیدم الکی الکی یه هفته گذشت!
    من ساعات ها رو گم کردم ..
    پاسخ:
    اوهوم..منم حس کردم که چقدر زود داره میگذره
    امیدوارم بهترین سال برات رقم بخوره
    پاسخ:
    انشالله :)
    تو هم همینطور..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">