بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پرسپولیس

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

هفت هشت سال پیش من دختر دبیرستانی بی‌دغدغه خوشحالی بودم که تمام بازی‌های پرسپولیس را دنبال میکرد و روزنامه‌های ورزشی را میخواند و نود می‌دید و اخبار ورزشی تماشا می‌کرد و کلا خیلی پیگیر بود. سال‌های پرسپولیس ِ قطبی بود که قهرمان بودیم و گل می‌زدیم و فردای هر بازی، در مدرسه داوری و بازیکن‌ها را تحلیل میکردیم. بعد بزرگتر شدیم و افتادیم در دام کنکور و درس خواندن‌های بعدش و کم کم فوتبال از سرمان افتاد. 

حالا با اینکه پرسپولیس و پرسپولیسی‌های جدید را نمیشناسم و مدت هاست حتی چند دقیقه از یک بازی را هم نگاه نکردم، باز هم خبر قهرمانی نیم‌فصلش برایم شیرین بود. نکته جالب توجه هم برایم این است که آن روزها انگار بازیکن‌ها قشنگتر بودند و خوب یادم می‌آید که یکی از ملاک‌های اصلی‌ام برای طرفداری پرسپولیس، قشنگتر بودن بازیکن‌های آن زمانش نسبت به بقیه تیم‌ها بود. بهرحال چهارده ساله بودم و مشنگ!

در هرحال، چه خوب که قهرمان نیم‌فصل شدید ای خوشحال‌های زشت قرمز^_^

 

  • ماهی

نظرات (۱۴)

ما استقلالیا لیگو گذاشتیم برای شما خودمون بستیم برای آسیا :)
پاسخ:
عجب :))
ینی گذشته ام رو آوردی جلو چشمم😁
گاهی دلم برا اون شادی هایی که روزها ادامه داشت برام تنگ میشه،بازی با صبا باتری و فولاد که به هر ۳ امتیازش احتیاج داشتیم برا قهرمانی!تازه اون سال چند امتیاز هم از پرسپولیس کم کرده بودن!
در مورد خوشتیپی هم کااااملااا موافقم،من هنوووزم با ۲۶ سال سن عاشق محسن خلیلی ام😅
پاسخ:
منم عاشق محسن خلیلی بودم :))
فوتبالی نیستم. مدتیه پرسپولیس که می بره ذوق می کنم. یه بار خودم تعجب کردم. وقتی پرسپولیس گل زد با صدای بلند پرسیدم آخه من واسه چی دارم ذوق می کنم؟! گفت خب معلومه، واسه دلِ من!
و من قانع شدم!
-----------------
خوبی مهشاد جانکم؟
الان اوضاع جوری شده که همه فکر می کنن من باهاشون قهرم یا دارم خودمو می گیرم یا خیلی گرفتارم یا دارم ادای گرفتارا رو در میارم و فلان. ولی تف توی موبایل! از همه دورم چون نه نت دارم و نه موبایلی که منظم و سالم و مهربان باشد و همیشه آنتن داشته باشد و روشن باشد و اساساً «باشد».
-----------------
عاشقانه هات منو می برن به روزایی که دوستشون ندارم. ولی اونقدر قشنگن که نمی تونم نخونمشون.
--------------------
از بس دیر به دیر میام، کامنتم شد شبیه نامه ...
چند وقته نامه ننوشتیم؟
پاسخ:
زهره :)
کمرنگ شدنت رو میفهمم و بهت حق میدم کاملا. جواب کامنتت هم نمیخوام اینجا بدم 
میخوام مفصل باهات حرف بزنم :)
  • بانوچـ ـه
  • من دیگه اعصاب سالمی ندارم که بشینم بازی رو دنبال کنم، ناخنامم دیگه رشدی ندارن که موقع فوتبال از بیخ و بن بکنم :دی
    در حد همین نتیجه و پیگیری حاشیه ها فقط
    اما همیشه یه پرسپولیسی بوده و هستم و خواهم بود :دی
    پاسخ:
    درود بر تو ثریا 
    بیا بزن قدش اصن :))
  • جولـ ـیک
  • الانم به چشم برادری قیافه هاشون بد نیستا:-"
    پاسخ:
    آقا اون قدیمی ها خیلی قشنگتر بودن 
  • مجید صدر
  • من شاید هیچوقت اوننننقدر فوتبال رو دنبال نکردم، اما همیشه یه پرسپولیسی تمام عیار بودم و هستم :]
    پاسخ:
    درود بر تو مجید
    درود بر تو 
    خوشحال های زشت قرمز :)))))))))
    پاسخ:
    خب هستن دیگه 
    هم زشتن هم خوشحالن هم قرمزن :))
  • مادام کاف
  • :)))))))))))خیلی خوب بود :))))عباس اقایی رو چرا یادم نیست:|
    پاسخ:
    یه سرچ بزن ببینش 
  • محمدرضا عاشوری
  • کلا بنده نه ورزشکارم نه حسی به ورزشکاران دارم. خلاص
    پاسخ:
    من ورزشکار نیستم ولی ورزشکارها هم دوست ندارم :)))
    من دقیقا در مورد استقلال اینطور بودم!
    البته راستشو بخوای الان شنیدن قهرمانیشون هم خیلی برام مهم نیست هرچند که حس خوبی بهم میده.  ولی این حس خوب در حد اپسیلونه! البته یادم نمیاد بعد از حمایتهای من دیگه قهرمان شده باشن!شاید هم شدن و کسی به من خبر نداده! هههه هه!
    پاسخ:
    اصن از وقتی تو دیگه حمایتشون نکردی شدیدا افت کردن. آره :دی
  • مادام کاف
  • :))))دارم فک میکنم عادل باید شماهارو میدید بخدا....
    پاسخ:
    آخه عادل هم خیلی دوست داشتیم اون موقع ها :))

    مهسا یه چیز جالب بهت بگم. یکی از بچه ها چند وقت پیش لیست آرزوهای اون سال های دبیرستانش رو پیدا کرده بود. باورت نمیشه ولی دوتا از آرزوهاش اینا بود:
    قهرمانی پرسپولیس و موفقیت عباس آقایی (بازیکن اون موقع های پرسپولیس :))) )
    حضور عادل فردوسی پور و خانومش در خونمون به صرف شام 

    اینکه به خانوادگی برگزار شدن مراسم تاکید داشته سوییت ترین و بانمک ترین بخش داستانه :)))))))
  • گمـــــــشده :)
  • من همین کارا رو در مورد استقلال می کردم
    :))
    پاسخ:
    آی آی آی
    اگه الان هف هش ده سال پیش بود باهات کل کل میکردم ولی حالا دیگه توانشو ندارم :))
  • مصطفی موسوی
  • چشونه مگه؟ به این خوشگلی ان بچه هام!
    پاسخ:
    محسن خلیلی و نیکبخت واحدی و فرزاد آشوبی و سپهر حیدری و حتی کریم باقری اون موقع ها از اینا قشنگتر بودن

  • مادام کاف
  • والا.یادش بخیر...
    پاسخ:
    مهسا ما فردای قهرمانی پرسپولیس توی کلاسمون جشن گرفتیم. هرکس از خونه یه چیزی برد و دور هم جشن گرفتیم. آخ اینقدر خوب بود :)
    بعد کلا خیلی فوتبالی بودیم اون روزا. زنگ های ورزش با توپ والیبال فوتبال بازی میکردیم. همش هم توپ به اون سنگینی میخورد به سر و کله مون مصدوم میشدیم :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">