بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کی دیده زمستون بمونه؟

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ
به این فکر میکنم که موهایم را کوتاه کنم یا چتری‌هایم را. که ابروهایم را رنگ بزنم. کاغذ دیواری‌های صورتی اتاقم را پاره کنم. یک سطل رنگ سفید یا آبی بخرم. دیوارها را رنگ کنم و چندتا قاب عکس آویزان کنم بالای تختم. که تخت را بگذارم زیر پنجره و کتاب‌های کتابخانه کوچکم را جور دیگری بچینم. که گلدان‌ها را دوباره ردیف کنم پشت پنجره اتاق. بروم پارچه بخرم و بدهم بدوزند روی تشکم و از همان پارچه برای خودم روبالشتی بدوزم. که اگر بعد از تمام این کارها پولی برایم ماند و دلم رضایت میداد، رنگ موهایم را هم عوض کنم و بشوم خوشگل مو شرابی! 
مدتیست که به تغییر فکر میکنم و این برای من از اولین نشانه‌های آمدن بهار است. 
  • ماهی

نظرات (۱۲)

با برکت و تندرستی باشه گل دختر
پاسخ:
:)
  • مروارید تابعی
  • با همه اش کاملااااا موافقم غیر از رنگ کردن مو :))
    اینجانب از مخالفان صد در صد رنگ کردن مو هستم مگر در شرایط خیلیییی خاص :)))
    پاسخ:
    مروارید باورت نمیشه چقدر من به این موضوع فکر میکنم. جدا ذهنمو درگیر کرده :)))
    رنگ کنم یا نکنم؟ 
    دغدغه هام :))
  • راحنا رهایی
  • با ردیف کردن گلدان ها ژشت پنجره اتاق کاملا موافقم :))
    بوی بهار میاد بوی اردیبهشت :)

    ×دیگه قشنگ معلوم بود چاخان کردم حالا کو تا اردیبهشت !
    پاسخ:
    زودتر اردی بهشت بیاد :)
  • فـاطمـه نـظری
  • به به :) چه عالی
    بهار منم ایشالا از بعد کنکور شروع میشه :دی
    پاسخ:
    البته که منم کنکوری محسوب میشم..ولی خب :دی
    دختر مو شرابی....
    دختر مو شرابی...
    دختر مو شرابی...
    واااای خیلی خوبه ....
    ادامه بده....ادما به تغییر نیاز دارن ....

    پاسخ:
    ^____^
  • صبیه آسمان
  • عاشق تغییرم.روحیه ی آدم جلا میده.
    رنگ موهاتم فکر میکنم شرابی بهت به شدت بیاد.من دلم میخواد ۷ سانت پایین موهامو ابی کنم ولی جنس موهام فعلا جوابگوی رنگ نیست.دارم میرم سراغ رنگ های گیاهی برای تقویت مو.میخوام حنا بذارم.دعا کن نارنجی نشوم فقط
    پاسخ:
    فاطمه من به حنا هم فکر کردم. شنیدم برای تقویت مو خیلی خوبه. ولی خب بقول تو میترسم نارنجی بشم 
    چه قشنگ :)
    پاسخ:
    :)
    من دوست دارم نارنجی متمایل به آجری کنم موهامو :دی
    پاسخ:
    اینم گزینه خوبیه ها ولی شرابی رو دوست تر دارم :)
    من همیشه برام سوال بوده چه جوری دغدغه ی تموم شدن پول و نخریدن چیزهایی که میخواستید و پول تون نرسیده رو دارید وقتی هنوز دختر بابایید؟
    از نظر مرفه بی درد و الکی خرج کردن نمیگم.از این نظر که از بابا پول نمیگیرید
    پاسخ:
    وقتی از یه جایی به بعد درآمدم از یه حدی بیشتر شد دیگه دلم نمیومد از بابام پول بگیرم. سعی کردم هزینه خیلی چیزها رو خودم قبول کنم و البته بارها و بارها پیش اومده که بی پول شدم و واقعا رسیدم به مرحله بی پولی مطلق. توی این شرایط هم دلم نمیاد از بابام پول بگیرم و این واقعا به میزان درآمد خانوادگی ربطی نداره. یه حس شخصیه که مانعم میشه برم سراغش. دیگه گاهی که خیلی خیلی بی پولی اذیتم میکنه و نمیتونم از دایره دوستهای نزدیک پول قرض بگیرم، میرم سراغ بابا و ازش کمک میخوام بعنوان قرض.
    بنظرم وقتی یه مدت هزینه یه سری چیزا رو خودت متحمل میشی دیگه از یه جایی به بعد نه خودت توقع داری از بقیه کمک بگیری، نه بقیه توقع دارن تو اینکارو انجام بدی. تامین هزینه اون مورد خاص تبدیل میشه به وظیفه تو در صورتیکه واقعا اینطور نیس
    این موضوع میتونه گاهی اذیت کننده باشه البته
  • پرتقالِ دیوانه
  • حتنا اینکارا رو بکن وگرنه حلالت نمیکنم :دی
    پاسخ:
    چش چش :))
    به به! بوی بهار داره میاد...نه؟

    شاعر گفتنی:
    وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی/ ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها :)
    پاسخ:
    ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها :)
    موهات حیفه رنگ‌ نکن ...

    پاسخ:
    این یکی رو خیلی در موردش تردید دارم
    یه ور دل واقعا میخواد و یه ور دل میگه نه...نه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">