بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تپلی خوش‌صدای مو کوتاه

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ

یه آلبومی هم داره به اسم "شانه‌هایت را". از اون اولین آهنگ تا آخرین آهنگش رو میشه دو هزار و دویست و پنجاه و سه بار شنید و با اشتیاقی عجیب برای دو هزار و دویست و پنجاه و چهارمین بار پلی کرد و خسته نشد و کیف کرد و مُرد حتی!

+ یکی از آهنگ‌های همین آلبومش رو از اینجا دانلود کنید و لذتش رو ببرید :)

  • ماهی

نظرات (۱۲)

  • مروارید تابعی
  • حلالت نمیکنم که نصفه شبی دختر مردمو هوایی کردی :)))
    چجوری میتونستی دوسش نداشته باشی آخهههه؟
    پاسخ:
    حالا قدیما اینجوری بودم. الان که به راه راست هدایت شدم دیگه :))))
    خدایش رحمت کند بانو هایده را
    واقعا حنجره طلایی بود

    روز نوروز بچینی گل سرخ/بر سر راه نگار فرش کنی
    دلبرت بیاد بپرسه کار کیست؟/تو براش گفته نتونی
    چقده سخته خدایا...
    پاسخ:
    آخی..من اینقدر این آهنگشو دوست دارم. یه حال بانمک طفلکی ای داره 
    هایده...
    بچه بودم دوستش نداشتم...
    الان تازه فهمیدم هایده و صداش چیه :)
    پاسخ:
    منم قبلترا چندان طرفدارش نبودم. بیشتر گوگوش میشنیدم و ابی و لیلا فروهر حتی
    چهار پنج سالیه که هایده هم به این گروه اضافه شده :)
    عاشق هایده ام.فوق العاده اس این زن*_*
    پاسخ:
    خدا رحمتش کنه :)
    وای از این ترانه ها.. وای از خواننده های دهه ی 40 و 50... دارم گوش میدم...مرسی:)
    پاسخ:
    دقیقا منم عاشق موسیقی اون دوره ایرانم..همشون یه جور خوبی دلنشین بودن 
    آااخخخخ ... 

    چه جاااااااااانی گرفت روحم ... 
    پاسخ:
    :)
  • فرزانه شین
  • منم دوستش دارم(:
    مخصوصا آهنگ سوغاتیش....وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد^_^
    پاسخ:
    آخ از اون آهنگش..
    این روزها شعرهای ساده ی خواننده های قدیمی تو گوشم میپیچه و با خودم فکر میکنم دنیا اونجوری زیباتر نبود؟
    پاسخ:
    داستان ترانه های اونا انگار با داستان ترانه های امروز خیلی فرق میکنه 
  • مصطفی موسوی
  • موندم خدا اون دنیا چه جوری میخواد به مسلمونا و‌مؤمنین بفهمونه هایده قضیه ش فرق میکنه و بی حساب کتاب باید بره بهشت!
    پاسخ:
    والا بخدا :)))
    خدایا چرا من عاشق این تپلی خوش صدای موکوتاه خوشگلم؟ ^_^
    پاسخ:
    تقریبا همه عاشق این تپلی خوش صدای موکوتاه خوشگلن :)
  • سارای بانو
  • ایشون واقعا بی نظیرن... 
    بخوام آهنگای مورد علاقمو از ایشون بگم خودش یه آلبوم میشه :) 
    پاسخ:
    دقیقا...یکی دوتا آهنگ خوب نداره که. همشون خوبن :)
  • مهسا محمدی
  • عه چه جالب همین الان دارم گوش میدم که صفحه وبلاگتو باز کردم :))
    پاسخ:
    چه تصادف شیرینی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">