بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نشر خوبی

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ
اوایل مهر همین امسال سمانه ازم خواست که اگر توی کتابخونه‌ام کتاب کودک یا نوجوانی هست که مدت‌هاست سراغش نرفتم اونو به بچه‌های مدرسه‌ای محروم در یکی از روستاهای اطراف مشهد "امانت" بدم تا اونا هم سهمی از کتاب داشته باشن. اولین گام همین بود: امانت دادن کتاب‌هایم. اما ماجرا کم کم وسعت گرفت. خیلی از کسانی که می‌شناختم و نمی‌شناختم به واسطه پستی که در اینجا و اینستاگرام منتشر کردم در این حرکت سهیم شدند. نتیجه شد لوازم تحریر و چند کتاب داستانی به ازای هر دانش‌آموز مدرسه. چند روز پیش یکی از دخترهایم بهم پیام داد و خواست که همون ماجرای کتاب رو اینبار با توجه به نزدیک شدن به عید داشته باشیم.
فکر میکنم نزدیک عید کمک مالی، هرچند کوچیک، میتونه خیلی خیلی برای بعضی از خانواده‌ها مفید باشه. لطف میکنین و مهربونی و بخشندگیتون رو میرسونین اگر توی این حرکت سهیم بشین. از طریق نظرات همین پست هم میتونین با من در تماس باشین. ممنون :)

+در مورد ماجرای کتاب خریدن‌های مهر هم توی این پست و این پست نوشتم.
  • ماهی

نظرات (۴)

خیلی ممنونم، از پست آخر برداشتم.
پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مهشاد عزیز.
میخواستم بدونم این هدیه ها بدست چه کسایی میرسه و چجوری؟
*********** که اگه امکانش باشه منم یه هدیه ناچیز تقدیم کنم:)

پاسخ:
سلام :)
تصمیم بر این شد که تمام کمک‌های مالی که تا روز بیست و پنجم اسفند جمع میشه به شیرخوارگاه علی اصغر در مشهد هدیه کنیم.
شما اگه مایل به کمک هستین بفرمایید تا من شماره حسابمو بهتون بدم 
ممنون
سلام. ممنون از خوبى هایى که مى کنید. من دارم کتابخونه تکونى مى کنم و کتاب هاى بزرگسالانه اى :) دارم که خوندم و مى خوام هدیه بدم. شما جایى رو مى شناسید که این کتاب ها رو بخوان؟ 
متشکرم
پاسخ:
کتاب های بزرگسالانه ای :)
احتمالا کتابخونه ها یا مساجد یا مدرسه های نسبتا محروم گزینه خوبی باشن
ای بابا اسکارم که به مردی به نام اوه نرسید که:))
پاسخ:
شدیدا غصه دار شدم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">