بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نشر خوبی

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

شبی که اشکان خطیبی مهمان خندوانه بود از کمپین کمک مالی برای خانه اوتیسم صحبت کرد که از بین تمام تراکنش‌هایی که به این منظور انجام شده، چهل هزارتای اونها تراکنش هزار تومانی بودن. یعنی چهل هزار نفر، فقط و فقط نفری هزار تومان برای کمک به خانه اوتیسم واریز کرده بودن که در مجموع میشه چهل میلیون تومان! یک حرکت کوچیک ولی همگانی میتونه چنین نتیجه بزرگی داشته باشه. قاعدتا رفتن هزار تومان از جیب ما هیچ تاثیر قابل توجهی توی زندگیمون نمیذاره ولی میتونه یه نتیجه خوب داشته باشه.

من از تمام کسانی که تا الان چه از طریق وبلاگ و چه از طریق اینستاگرام با من در ارتباط بودن و برای کمک به بچه‌ها قدم برداشتن بی‌اندازه ممنونم. به لطف و مهربونی شما تا به الان رقمی بیشتر از حد انتظار جمع شده. خواهش من از همه کسانی که این پست رو میخونن اینه که لطفا و لطفا و لطفا حداقل هزار تومان برای کمک به این بچه‌ها، بچه‌های شیرخوارگاه علی‌اصغر در مشهد، بذارین کنار. باور کنین که همین حرکت کوچیک میتونه نتیجه قشنگ و بزرگی داشته باشه.

و نکته آخر اینکه من صبح روز بیست و پنجم اسفند ماه تمام پول‌های جمع شده رو به حساب شیرخوارگاه واریز میکنم. پس اگر قراره محبتی داشته باشین لطفا تا قبل از بیست و پنجم اینکار رو انجام بدین. اگر هم این پست رو توی وبلاگتون به اشتراک بذارین تا در این فرصت باقیمانده تعداد بیشتری از این ماجرا باخبر بشن که دیگه محبت رو در حق بچه‌ها تمام کردین.

همچنین کمک‌هاتون رو میتونین به شماره کارت 6104337940689464، بانک ملت به نام مهشاد هاشمی واریز کنین. 

بازم ممنون بابت بخشندگی و اعتمادتون :)

  • ماهی

نظرات (۷)

چقدر دیرپستت رودیدم.
ماجور باشی.
قربونت عزیزم...همراهی چنین حرکتایی انگاری بیشتر لطف به حال دل خودمونه...که یادمون نره انسانیم :)
پاسخ:
:)
ببخشید که توی کامنت قبل آدرسم رو اشتباه ثبت کردم :) 
پاسخ:
اشتباهه دیگه..پیش میاد :)
عالیه این حرکت...
مرسی...

من تو پستم این پستت رو لینک کردم...امیدوارم تعداد کسایی که با خبر میشن بیشتر شه تا بیست و پنجم...

حال دلت خوب گل دختر...خیر ببینی :*
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنون :)

واقعا لطف کردی
عالیه این کار 
دمت گرم دختر 
من این پستو به اشتراک میذارم :)
پاسخ:
ممنون :)
  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • ممنون بابت این پست مخصوصا برای منی که تلویزیون دیدنم سالی به چند ساعت هم نمی‌رسه. آخر سال بهتری میتونیم داشته باشیم :-)
    پاسخ:
    :)
    یعنی هزار تومن هم قبوله؟ 
    خب چجوری برسونیم بهتون/بهشون؟
    پاسخ:
    باور کنین که هزار تومن هم قبوله
    خیلی هم قبوله :)

    شماره کارتم رو به پست اضافه کردم..
    به حساب من واریز کنین
    شماره کارت 6104337940689464
    بانک ملت 
    به نام مهشاد هاشمی 
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">