بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بخت ِ خوش

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۹ ب.ظ

خوشبختی شبیه هرم است. هرچه از قاعده به سمت نوک حرکت می‌کنیم مصادیق آن جزئی‌تر و احساس فرد از خوشبختی عمیق‌تر می‌شود. من که یک مهندس شیمی ساده‌ام و در هیچکدام از واحدهای دانشگاهی با شیوه شناسایی و طبقه‌بندی عوامل خوشبختی آشنا نشدم. صرفا می‌توانم در باب خوشبختی همین را بگویم که شبیه هرم است و اگر از فلان به بهمانش بروی، چُنین می‌شود و چُنان. اما این را مطمئنم که "حس درک شدن از سوی دیگری" یکی از مصادیق اصلی خوشبختی‌ست و آنقدر پررنگ و موثر است که می‌تواند در بخش‌های بالایی هرم قرار بگیرد.

  • ماهی

نظرات (۱۱)

سلام مهشاد.
وقتی نمی نویسی نگرانت میشم.
دماغت چاقه ؟؟؟
پاسخ:
سلام به روی ماهت :)
دماغم چاقه و حالم خوبه خدا رو شکر ولی چیزی برای نوشتن نداشتم

عزیزدلمی که میای حالمو میپرسی 
  • روشنک دختر لر
  • سلوووم
    گفتم بیام اینجا سرک بکشیم بلکه سر حال بشیم
    پاسخ:
    :)
    من حس میکنم یه هرم بر عکسه...
    پاسخ:
    یعنی چجوری میشه؟
    خب اینم یه مدل از تعریف خوشبختیه . ولی چرا افراد هر چه سنشون بیشتر میشه حجم خوشبختیشون و گزینه های مربوطه بیشتر میشه ؟؟؟ هرمشون انگاری برعکسه . قاعده ش سمت بالاست :))
    پاسخ:
    انگار تعریفشون از خوشبختی عوض میشه. جامع تر میشه. موارد بیشتری رو شامل میشه 
  • روشنک دختر لر
  • چقدر این ریاضی و هندسه کاربرد داشت جدیش نگرفتم :)
    پاسخ:
    انتگرال ولی هنوز کاربرد نداره هیچ جا :))
    به احتمالا فوق ویژه!
    اگه بخوای ساختار لویس خوشبختی رو رسم کنی. دوتا دایره بایس بکشی. دوتا خط موازی بینشون. از اون پیوند دوگانه ها. بعد داخلِ هر کدوم از اون دایره ها یه لبخند بکی. این مدلی :)
    پاسخ:
    پس توی بلاگفا مینویسی هنوز :)
  • آقای سر به هوا ...
  • بلاگتو دوست دارم .
    دنبال شدی رفیق ...
    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اونجایی که آدم درک بشه، راحت میتونه خودش باشه و نقش بازی نکنه!
    پاسخ:
    دقیقا :)
    مرسی مهشاد بابت این نکته خوب.واقعن یکی از معیارای خوشبختی همینه ک دوطرف همو درک کنن.مامانم همیشه میگه این بزرگترین درس ازدواجمه بعد 25سال:)
    پاسخ:
    من کوهی از تجربه ام خواهر :))
    آره. درک شدن. به این فکر کردم که کی من رو درک می‌کنه؟ تو این دوره زمونه زیاد پیش میاد که جواب این سوال «هیچ‌کس» باشه متاسفانه :|
    پاسخ:
    همیشه یه نفر هست..همیشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">