بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ذهنِ یواش

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ

عادت دارم وقتی کتابی را تمام می‌کنم، صفحه اولش تاریخ می‌زنم. مثلا در صفحه اول "همنام" ِ جومپا لاهیری نوشتم تیرماه 94 که یعنی تیر نود و چهار بود که همنام را تمام کردم. این روزها "سال بلوا" را می‌خواندم. چند دقیقه پیش تمام شد. مداد برداشتم که تاریخ بزنم اردیبهشت... مردد ماندم بین اینکه نود و پنج است یا نود و شش. یادم نیامد. بی هیچ اغراقی؛ جدا یادم نیامد.

ترسناک نیست؟

نه... همین که اردیبهشت را یادم مانده جای شکرش باقیست!

  • ماهی

نظرات (۵)

  • اسمم محموده
  • میگفت بچه ها خیلی بیشتر از بزرگها فراموشی میگیرن، تفاوتشون اینه که وقتی مثلا وسایلشون رو تو مدرسه جا گذاشتن نمیگن : هعی زندگی پیرمون کردی، پیر شدیم رفت و این حرفا!
    شما از بیماری خودپیر پنداری رنج میبری :) خیلی شایعه البته.
    پاسخ:
    نه اتفاقا..اینجوریا هم نیستم :)
    وای درست عین من

    بهم میگن ماهی قرمز😂
    پاسخ:
    :)
  • زیـ^ـــ^گما !!
  • پیر شدیم در جوونی...
    پاسخ:
    پیر شدیم..پیر تو ای جوونی

    البته من پیر نشدم. کلی عرض کردم :))
    همین که نودش را یادت مونده خودش خیلیه!
    پاسخ:
    والا -__-
    دیگه ذهنی واسمون نمونده. پوکیدیم ازبس اتفاقات عجیب و غریب دیدیم و شینیدیم...
    پاسخ:
    هووم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">