بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ریشه‌های تازه

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ

دارم امتحان‌های ریاضی بچه‌هام رو تصحیح می‌کنم. حالا بعد از شش ماه به مرحله‌ای رسیدم که از روی دستخطشون، از شیوه عددنویسیشون، از اینکه با مداد حل می‌کنه یا با خودکار، از اینکه راه‌حل‌های طولانی می‌نویسه یا سوالات رو ذهنی حل می‌کنه، از روی تمیزی یا نامرتبی برگه‌های امتحانیشون، بدون اینکه به اسم بچه‌ها نگاه کنم میتونم به درستی تشخیص بدم که این امتحان مال کدومشونه

درست همینجا و توی همین لحظه‌س که ریشه‌های کوچیک سی و دوتا پسربچه رو توی دلم حس میکنم :)

  • ماهی

نظرات (۱۸)

از قشنگی های معلمی : )
  • آشنای بی نشان
  • معلومه با عشق درس میدید
    مرسی عالی بود
    سخن بسیار زیبایی بود
    من هنوزم نمی تونم بفهمم کدوم نوشته توی خونه ما دست خط کیه. شما یه پا پوآرو شدین واسه خودتون. :)
    تشکر../
  • فاطمه (مرضیه)
  • آخی... چه حس قشنگی
  • رادیو بلاگی ها
  • چه حس خوبی :)
    سلام بی ماهی

    هم ولادت مولا رو هم جوانه زدن ریشه ها رو تبریک میگم
    هم عید رو پیشاپیش تبریک میگم
    انشاءالله همیشه سلامت و با عشق باشی....

    نمی دونم قبلا بهت گفتم یا نه
    یه معلم داشتم دوران دبیرستان ، خیلی اینو دوسش داشتم...
    اون باعث شد نماز خون بشم.(تا همین الان که در خدمتتونم)
    واقعا معلما تاثیرات بزرگی رو آدم میذارند...
    مثلا معلم کلاس پنجم دبستانم یه حرفی زد هنوز یادم و باعث شد که دختربازی نکنم....گفت پسرای من دنبال ناموس کسی نرید ...خودتون دوس دارید کسی واسه خواهر و مادر خودتون مزاحمت ایجاد کنه.؟

    همین حرفش شخصیتم شکل داد حتی اون دورانی که قید و بند نداشتم هم دختربازی نکردم.....
    درکل این خمیر دست شماست ازش چیز  ارزنده و زیبایی درست کنید...

    یاعلی
    ایول. مثل من معلمی که. البته من دانشجو معلمم. یخورده می ترسم از درس دادن. بنظرت چیکار کنم؟
    پاسخ:
    واقعا ترس نداره...فقط باید آماده باشی و بچه هات رو بشناسی
  • 🍁 غزاله زند
  • چقدر بانمک! کاش معلم‌های ما هم مثلِ شما بودن! همینقدر عاشقِ معلمی :)
    منو یاد معلم چهارم ابتدایی خودم انداختین. همین‌قدر مهربون بود :)
    چقد حس قشنگ و شیرینی...:)))
    چه عمیق درک میکنم این نوشته رو :)
    من معلم ششم ابتدایی ام
  • احسان شریعتی
  • چقدر خوبه که آدم به کارش عشق داشته باشه، اون وقته که از زندگی لذت می‌بره
  • آقای رایمون
  • ای جان. معلمی عشقه
    ۳۲ دوتا ریشه پسر بچه تو دل شما؟:)
    معلمای ریاضی باقلوان، حرف ندارن
    من ریشه های دانشجوهامو تو دلم راه بدم همه میگورن به هم:)
    پاسخ:
    معلم ریاضی نیستم البته..معلم کلاس چهارم ابتدایی‌ام :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سی و دوتا. ماشاالله خدا قوت:-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">