بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پذیرش

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ق.ظ

آبله‌مرغون که گرفتم تمام صورت و بدنم پر شد از جوش‌های ریز و درشت. حالا حدودا یک ماه و نیم گذشته و هنوز جای جوش‌ها روی صورتم هست. هربار که بیرون می‌رفتم تمام تلاشم بر این بود که لک‌های قهوه‌ای و جای خالی نسبتا گود آبله‌ها را با کرم بپوشانم که غالبا هم تلاشی بیهوده بود. دلم می‌خواست در خیابان که راه می‌روم، روبروی صندوق فروشگاه که می‌ایستم، در ایستگاه اتوبوس که منتظر می‌مانم، به هرکسی که نگاهم می‌کند بگویم که این پوستِ ناصافِ لک‌دار تازه از آبله‌مرغون رها شده. دلم می‌خواست یک پلاکارد آویزان کنم به خودم تا همه بدانند و بفهمند که دارند به یک "آبله‌مرغونیِ سابق" نگاه می‌کنند.

چند روز است که رها کردم ولی. از نشانه‌های بهبود نسبی پوستم است یا بهبود روحم. نمیدانم...فقط می‌دانم با خودم کنار آمدم. گیریم با چندتا لک و جای آبله، من هنوز هم همان مهشادم که خودش را قبول داشت و دوست داشت و با جهانش در صلح بود

  • ماهی

نظرات (۵)

اگه مقدور بود کرم هارو ب مام معرفی کنید D:

  • گندم فراهانی
  • دقیقا این حالتو منم داشتم ، رفتم بازار همه نگاهم میکردن صورتم انگاری پر از جای ترکش شده بود ، ب دکتر پوست  مراجعه کردم دوتا کرم دادن که هیچ رد و نشونی ازشون باقی نموند ,دوستداشته باشی بت معرفی میکنم ؟ :)


    پاسخ:
    آره آره...حتما :)
  • شاهزاده شب
  • من یکی از گودی های صورتم بعد 10 سال مونده :/
    پاسخ:
    هعیییییییی
    منم فکر کنم اگه آبله بگیرم همینطور بشه! کلا بعضی وقتا با خودم فکر میکنم اگه قیافم فلان طور بود چیکار میکردم واقعا و چقدر سخت بود! :/ 
    خوب میشه دیگه، نه؟
    پاسخ:
    امیدوارم خوب بشه
    جاشون نمیخاره؟
    میگم الان کرم بزنی فک کنم بد تر بشه ممکنه پوستت حساس شده باشه.
    باید از این برگه چسبیا هستا رنگ رنگیا ادم در این مواقع بچسبونه به پیشونیش که :مشترک مورد نظر ابله مرغون گرفته لطفا بعدن نگاه کنید" D:
    پاسخ:
    یک ماه و نیم پیش آبله مرغون گرفتم. الان فقط یه سری لکه قهوه ای مونده و چندتا گودی

    پیشنهاد خوبیه :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">