بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انسان

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۷ ب.ظ

در راه بازگشت از مدرسه بودم. روبروی میوه‌فروشی ایستادم تا میوه بخرم. کمی تعلل کردم. بعد دیدم حوصله ندارم کیسه‌های میوه به دست سوار اتوبوس شوم. گوشی را درآوردم تا به محمد پیام بدهم که یادش نرود میوه بخرد. تا خواستم پیام را بنویسم، دیلینگ دیلینگ دیلینگ... صدتا نوتیفیکیشن از تلگرام و اینستاگرام آمد. اولش خوشحال شدم اما بعد خشمگین و غمگین به این فکر کردم که ای خاک بر سرت بشر که طبیعی‌ترین حقت را می‌گیرند و بعد که آن را، نصفه و نیمه، با خواری و خفت، تحویلت می‌دهند به غیرطبیعی‌ترین شیوه واکنش نشان می‌دهی. شادی؟ آن هم برای این؟

ای خاک بر سرت بشر...

  • ماهی

نظرات (۱۰)

مرسی عالی بود

پس ندادن که هنوز حقو:)))

سلام مهشاد...خیلی تلخ آنقدر تلخ که سکوت بهتر است خاک بر سر کلمات هیچی پیدا نشد اوج درد رو نشون بده 😔

کاش میشد وطن را در کوله پشتی گذاشت و رفت....

  • شاهزاده شب
  • منم از وقتی وصل شد غمگین تر شدم...

  • بانوچـه ⠀
  • حق طبیعی ما رو هنوز حتی نصفه و نیمه هم ندادن

  • ملیحه کی پور
  • طبیعی ترین حقمون...

    اینجا همه چی غیر طبیعیه.

    نت خط من که تو‌تهران خراب شده ام هنوز وصل نشده.

    big like

    واقعاً خاعک! -_-

    البته با حضور همین طبیعی ترین حق بشر ، دو انسان شهید شدن !! یک نوزاد چهل روزه بی پدر شد ! دردناک نیست؟ که ممکن بود هر کدوم از این دو شهید از نزدیکان یکی از همین ماها باشه یا حتی خودمون :) 

    کاش به جای ده روز ، بیست روز ما از طبیعی ترین حقمون محروم بودیم ولی دو نفر جان نمیدادند ! و جهیزیه ای توی اتیش نمیسوخت و بانک ها و فلان و فلان !!! 

    امروز متوجه شدم که اغتشاشات فرانسه ، حمله به کلیسایی در انگلیس ، حتی روسیه و چند کشور دیگه هم هماهنگی هاش در همین تلگرام بوده !!! و حتی نخست وزیر انگلیس هم نسبت به فیلترینگش صحبت کرده بودن ...

    بماند ....

    این روزها طبیعی ترین حق بشر ، حکم همون چاقویی رو داشت که میتونست ادم بکشه و خسارت بزنه ! همون چاقویی که در روزهای عادی بارها و بارها برای نیاز روزمره ازش استفاده میکنیم :)))

    پاسخ:
    ما هممون قربانی‌ایم...هممون
  • بانوی بهمنی
  • خوشحال شدیم شاید چون راههای ارتباطی مون باز شد ولی کیه که هنوز خشمگین و ناراحت نباشه مهشاد :((( 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">