بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مامان تپل من

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

شاید از آب و هوای متغیر مشهد چیزهایی شنیده باشید. اینجا هوا هر لحظه یک جور است. صبح جهنم است. عصر طوفانی و شب سرد. رابطه ام با مامان شبیه آب و هوای مشهد است. هیچ چیزش قابل پیش بینی نیست. لحظه ای همدیگر را بغل گرفتیم و من مَهی ِ یکی یک دونه اش هستم و او مامان سهیلای تپل ِ خودم و لحظه ای دیگر در جنگی خانگی، او فریاد میزند و من در اتاق را محکم میکوبانم بهم. حالا چند وقتیست که آرام گرفتیم. مهربانیم با هم. هفته هاست که کسی سر ِ دیگری فریاد نکشیده و درِ هیچ اتاقی محکم بسته نشده.سرگرمی های دوتایی پیدا کردیم. با هم تلویزیون تماشا میکنیم. موهای هم را شانه میزنیم. ابروهای هم را مرتب میکنیم. او چای دم میکند و من غذا میپزم. غذاهای من شور میشوند و چای او طعم دارچین دارد. با هم کیک میپزیم. کیک هایمان میسوزد و به این نتیجه میرسیم که بی استعداد ترین مادر و دختر ِ جهان در شیرینی پزی هستیم. مادر شمال است و من جنوب. او غرب و من شرق دور. او سبز پررنگ و من صورتی کمرنگ. او شیرین و من ترش. او آسمان و من زمین. تفاوت هایمان اگر وزن داشتند، سنگین ترین بودند و اگر طول داشتند، بلندترین. با همه این ها، چند هفته ای میشود که بقول خودش گوش شیطون کر، با هم کنار آمدیم.

تازگی ها فهمیدم با مادرت که خوب باشی انگار با همه دنیا خوبی...

  • ماهی

نظرات (۱۱)

منم با مامانم خیلی خوبم عاشقشم  همیشه توی بغلش میخوابم و اون به شوخی میگه باید تو بعل شوهرت بخوابی
:) 
یه عالمه لبخند ..
خوش حالم که می خونمت دختر .. خیلی آ :) بوس بهت :) 
پاسخ:
تو همون دلارام قدیمی هستی که یه بار مهمون وبلاگ قبلیم شد؟ :)
اخیییییییییییییییی چقد این دلنوشته زیبا بود:)
انگار همه ی مامان و دخترا همین طوری اند!
فکر میکردم فقط من و مامانم اینجوری هستیم،پس خدارو شکر تنها نیستم
و اینکه چقدر خوب که پیدات کردم 😊
پاسخ:
اگه هنوز رابطه ت با مامانت خوب نشده فروغ سعی کن بهترش کنی. خیلی مزه داره وقتی با مامانت خوبی...
متن  را که خواندم یک لحظه فکر کردم من کی همچین متنی را نوشتم؟
 به خودم آمدم..
 دیدم که ما ادم ها بدون اینکه خیلی خیلی به هم دقت کنیم خیلی  به هم شباهت داریم !
بله یک چندی وقتی است که مادرم با من خیلی مهربان شده طوری که بعضی وقتا فکر میکنم شوخی خداوند است یا زمان مرگم نزدیک است!
پاسخ:
مامان هامون مهربون شدن.بیا لذت ببریم :)
منم با مامانم زمین تا آسمون فرق دارم اما گاهی همین تفاوت ها زندگی رو شیرین میکنند
پاسخ:
ولی گاهی به مادر و دخترایی که شبیه همن حسودی میکنم
  • ریحان ِ . میم
  • این برای تنها دختر خانه خیلی سخت است . این تفاوت ها را میگویم . آدم تنهایی اش پررنگ تر میشود .. اما انگار بزرگ که میشوی ، کنار می آیی . با تمام تفاوت ها ..
    پاسخ:
    خیلی از حرف ها توی دلت میمونه...
    اگر طول داشتند طولانی ترین و اگر عرض داشتند بلندترین!
    پاسخ:
    تو هم با مامانت خیلی فرق داری؟
    لینک بچه های مهاجر:-)
    اخیییی.امیدوارم همینجوری خوب بمونین
    خیلی خوبه که دوباره مینویسی و من میخونمت.خیلی
    پاسخ:
    صبیه عزیزم...
    از کجا پیدام کردی؟ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">