بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

در تقویم رنگی رنگی، امروز روز فیلم دیدن است

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ


راوی * - وقتی مردم فکر میکنن داری میمیری، اونوقته که به حرفات گوش میکنن

مارلا - وقتی فکر میکنن داری میمیری دیگه منتظر نیستن تا نوبت حرف زدن خودشون برسه


* مرد توی تصویر با بازی ادوارد نوترون، در حقیقت هیچ اسمی ندارد. به انجمن های حمایتی مختلف میرود بی آنکه واقعا به حمایت نیاز داشته باشد و هربار نام جدیدی به خود میگیرد.


Fight Club - David Fincher

  • ماهی

نظرات (۹)

  • یــــــآس :)
  • مهشآد عزیز اینستاگرامت چی شُد ؟
    پاسخ:
    همون موقع که وبلاگمو از بلاگفا حذف کردم پیج فیسبوک و اینستاگرامم حذف کردم
  • دخت ـجـوزا
  • مه شاد من دلم برای نوشته هایت نقطه شده بود.اخ:)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • اون وقته که دلشون واست میسوزه و با خودشون میگن،دیگه وقتی براش نمونده بذار حرفاشو بزنه شاید دیگه هیچ زمانی برای گفتن این حرفها براش باقی نمونده باشه.
    و آن هنگام چقدر دیر است برای گوش دادن!
    سلام:)
    چه قدر این پست سر به مهر برای من آشناست:)
     با این تفاوت که من هنوزم این ترسو دارم:|
    فایت کلاب رو ندیدم...
    فیلم Fight club؟ خیلی دوست داشتنی بود فیلمش :)
    مهشاد خیلی خوشحالم تو هم اومدی بلاگ :) فک کردم تو بلاگ تنهام :)
    پاسخ:
    حالا که اومدم بلاگ میفهمم که چقدر نسبت به بلاگفا امکانات بیشتری داره
    خیلی قبلتر از این ها دلم میخواست بیام بلاگ ولی بقول تو حس میکردم تنهام
  • -[خانوم گم جشکه]-
  • :)
    حرف را راوی و دیگر هیچ
    به حمایت نیاز دارد. حقیقتاً به حمایت نیاز دارد. احتیاج به دوست دارد و به دوست داشته شدن. احتیاج دارد خودش را بردارند و به خودش هدیه کنند. خود خوبش را، خود با اعتماد به نفسش را ، خودی را که بتواند به خودش کمک کند را...
    این آدم متقلب و دروغگو نیست. این آدم تنها و گمشده است ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">