بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چتری

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ
شب تا صبح بیدار ماندم. خورشید که آمد بالا، همسایه بالایی که ماشینش را از پارکینگ درآورد و رفت سرکار، بابا که در خانه را بست و رفت، وقتی خیلی ها هنوز خواب بودند رفتم توی حمام. روبروی آینه ایستادم و موهایم را کوتاه کردم. اول رساندمشان تا نوک دماغم. بعد دلم کوتاهتر خواست؛ تا روی چشم ها. دلم کوتاهتر میخواست هنوز؛ تا روی ابروها. موهای قهوه ای اضافی ریختند روی کاشی های سفید حمام و بقیه مثل چتر روی پیشانی ام را گرفتند.
حالا منتظرم باران ببارد تا با چتر موهایم دوتایی برویم زیر باران. حیف که تابستان فصل ِ بی بارانیست...
  • ماهی

نظرات (۲۰)

من موی چتری ُ با موهای بلند گیس شده دوس دارم.فقط و فقط همین حالت
این یه ماجرای زنونه س ..
وقتی که عاشق موهات هستی و مجبوری کوتاه شون کنی شاید که دلت آروم گرفت ! 
  • سمیه نوایی
  • مطالبتان واقعا زیبا هستند. همیشه می خواندمتان. این اولین پیام من هست. همیشه برقرار باشید

    اما من هیچوقت دوست نداشتم و ندارم که موهامو کوتاه کنم:)))
  • بانوی بهار
  • چتری ها باید چتر بشوند برای عاشقانه ها و گرنه چتری نباشند سنگین ترند
    پاسخ:
    عاشقانه ها...
  • مصطفی موسوی
  • نمیدونم چرا با وجود این که هربار که موهاتونو کوتاه میکنید تا وقتی بلند بشه حسرتشونو میخورید باز بلند که شد کوتاهش میکنید؟ کلا خانوما رو میگم
    پاسخ:
    یه سری چیزا رو نمیشه توضیح داد و یه سری چیزا رو حتی اگه توضیح هم داده بشه نمیشه فهمید
    ما زن ها اگه بشینیم و ساعت ها حرف بزنیم که گاهی غم میره توی موهامون و برای خلاصی از اون غم های چسبناک مجبوریم قیچی بزنیم به موهامون ، شما مردها متوجه نمیشید که میشید
    این یه ماجرای زنونه س...
    یهـو پیدات کردم مهشـاد بانوى خودم 3> 
    دلم واسه قلمت تنگ شده بود دختر 
    پاسخ:
    هلیا :)
    موهای کوتاه خوبی هایی دارند و بدی هایی.
    بدی اش این است که مُدام عکس هایت را میبینی، موهایت را میبینی، و بعد شاید خیلی کوتاه، تهِ دلت غصه جمع شود و پشیمان شوی. آن هم وقتی که به اندازه ی قرن ها با آن ها خاطره داشته ای.
  • آلبرت کبیر
  • خب به سلامتی :)
    دیوونه می کنی آدمو...
    پاسخ:
    دیوونه کننده م آخه...
    چتری هات قشنگه نه؟
    من هیچ وقت نتونستم چتری رو اونجوری که دلم میخواد تجربه کنم.
    پاسخ:
    چتری هامو دوست دارم صبیه..قشنگه :)
  • خانومی مهربون
  • سلام
    وبتون زیباست
    نوشته هاتون هم زیباست
    ا
  • آلبرت کبیر
  • خوبه :)
    درست تموم نشد ؟؟؟
    البته یادم نیس سال چندم بودی اون سالا ... سال اول بودی یا شایدم دوم
    پاسخ:
    یادم نیس اون موقع ها سال چندم بودم، دوم احتمالا
    هنوز یه ترم دیگه مونده

  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • چه کار خوبی کردی،آیا زیر چترت جایی برای من هم هست؟ الان اینجا بارانی بارید که نگو و نپرس.کاش تو و چترت و من،سه تایی زیر باران قدم میزدیم.

    مهشاد جون،عیدت مبارک.با آرزوی بهترینها برای تو :*
    پاسخ:
    خوش به حالت دختر...واقعا خوش به حالت

    :)
  • آلبرت کبیر
  • ببین کی اینجاس ... بچه های فردوسی مشهد :)))
    چطوری ؟؟؟
    حتما باید به طور اتفاقی بلاگتو بعد این همه مدت تو یه بلاگ دیگه پیدا کنم ؟؟؟ :)))
    من لیسانسم تموم شد ارشدمم نصفش رفت و حالا شما را اینجا یافتیم :دی
    مهشید بودی ؟؟؟ یا شایدم مهشاد ؟؟؟ یا من حافظم عیف پیدا کرده ؟؟؟
    موی کوتاه تا این حد ؟؟؟ :|
    پاسخ:
    مهشاد...اسمم مهشاد بود و هنوزم هست البته:)
    نگران اینم که خوب کوتاه کردی؟
    جای قیچی نمونه یه وقت
    کوتاه کردن مو ... کار غمگینی است ...
    سلام
    چه چتری های زیبایی 
    تابستان چتری های  قهوه ای  نورخورشیدچه حس قشنگی
    من هیچ وقت چتری نداشتم چون موهام فره
    خدا کنه بارون بیاد


    یادش بخیر چتری های دوران بچگی...
    سلام....منم موهام رو کوتاه کردم یک ماه پیش خودمم کوتاه کردم...
  • محمد مهدی
  • «براى دختر‌ها قیچى تا آخر عمر وسیله خطرناکى است، چون هر لحظه ممکن است مرتکب جنایت شوند: بردارند موهاشان را کوتاه کنند. فلذا هیچ‌وقت قیچى را دم دست دخترها نگذارید، لطفن.»

    وصایای «وی»
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">