بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

و این اولین بار نیست

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

یک سال و نیم پیش یکی از دوست هایم حال خوبی نداشت. در وبلاگ قبلیم برایش متنی نوشتم. حالا بعد از یک سال و نیم این چندمین بار است که میبینم متنی که نوشته بودم بدون هیچ منبعی در گروه های مختلف تلگرام دست به دست میشود. بخش مسخره اش اینجاست که امشب همان متن را در گروهی دیگر دیدم که اینطور شروع میشد:

نوشته ای زیبا از خانم تهمینه میلانی!

+ لینک متن 

  • ماهی

نظرات (۱۱)

http://uupload.ir/files/gz7g_screenshot_۲۰۱۵-۱۰-۲۶-۰۱-۴۷-۳۷.png
گفتم درسش کرد : )
پاسخ:
آخی :)
ممنون...واقعا ممنون
  • مسعود سلطانیان
  • چرا با خودت صادق نیستی.تو از این اتفاق لذت میبری
    متن قشنگی بود .لایک 
    میشه اون متن رو بزاری من ببینم ؟
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • دنیا پُر شده از تقلب و نیرنگ.پر شده از خنده ها و قربان صدقه رفتنهای دروغکی،پر شده از مردمی که فقط به فکر خودشان هستند،و اگر زمین بخوری بی اعتنا از کنارت عبور می کنند یا فقط به گفتن طفلک بیچاره بسنده می کنند.هستند کسانی هم که وقتی از کنارت میگذرند وقتی تو را افتاده می بینند،لگدی هم حواله ات می کنند!
  • صبیه آسمان
  • :-o 
    از دید بهش نگاه کن که چه قدر متنت قوی بوده 
  • ثریا شیری
  • یکی از متن های نیکولا هم همین بلا سرش اومد و به اسم زویا پیرزاد منتشر شد... هر چقدر هم تو گروه ها میگیم بابا این مطلب نیلوفر ِ نیک بنیاد ِ اینقدر به اسم زویا پیرزاد کپی نکنین بازم فایده نداره... یعنی دیگه فکر میکنم خارج از کنترل باشه... چون ملت خودشون نمیخوان!!!
    حالام که مطلب ِ شما... خدا میدونه دیگه سر کیا همچین بلایی اومده باشه.
    شما رو نمیدونم ولی من خودم نوشته هامو (هرچند پر از نقص و اشکال باشه ولی) مثل بچه هام میدونم بعد فک کن بچتو ببینی تو دست ِ یکی دیگه که ادعا میکنن پدرشه...
    واقعا تاسف میخورم.
    واای خدایا!!
    و این بار اول نیست که برای دوستای وبلاگ نویسم این اتفاق تلخ میفته:-( 
    میشه متن رو هم بذاری؟!
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام میشه آدرس اون متن رو بذاری تو این پستت؟

    متنت رو اینجا بذار مهشاد... اونوقت ما مخاطب هات اینو اطلاع رسانی می کنیم

  • فاطیما کیان
  • حست رو میفهمم ,قلب آدم درد میگیره , انگار که بچه ی آدم رو دزدیده باشن و بگن ما بزرگش کردیم !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">