بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کلاس هفتمی های من (1)

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ

به بچه هایم تکلیف دادم که علایقشان را روی یک کاغذ بنویسند. بعضی هایشان را که میخوانم قند توی دلم آب میشود. یکی نوشته کمک کردن به مامان جون و مامانی را دوست دارم. بعد توضیح داده که مامان جون مادربزرگم است و مامانی، مادرم. یکی دیگر نوشته که دست تکان دادن برای آدم های غمگین توی خیابان از علایقش است. یکی هم از خواندن رمان های هیچکان (!) سر کیف می آید. یکی گوش دادن به تمام آهنگ های جهان که بابک جهانبخش خواننده آنهاست از لذت بخش هایش است. یکی هم رقصیدن را دوست دارد. رقصیدن با دامن آبی اش را بیشتر دوست دارد. یکی دیگر فکر کردن به لیونل مسی را از هر چیز دیگری بیشتر دوست دارد. کسی هم نوشته وقتی مادرم میرود سر کار، من و برادر سه ساله ام  تنها میشویم. بعد او به من میگوید مامان. وقت هایی را که مامان میشوم، دوست دارم.

  • ماهی

نظرات (۱۱)

  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • چقدر نوستالژیک و زیبا بود!
    مرا ببخشید که اصل اصل داستان تان را می آورم و شاید خود از جذابیت آن برای دیگرانی که تازه خواهند آمد و شاید هم سرشان کیف باشد و کیف شان کوک و حال و حوصله خواندن داشته باشن و..
    حیف می شود اگر از اول نخوانند تا شیرینی وقتی مادرم میرود سر کار، من و برادر سه ساله ام  تنها میشویم. بعد او به من میگوید مامان. وقت هایی را که مامان میشوم، دوست دارم، را درک نخواهند کرد.

    انصافا زیبا بود
    بعد از یک ماه به روز شدم!!(البته شب بود و به شب شدم)
    چه خانوم معلم مهربون و خوشگلى دارن پس :*
    پاسخ:
    اصن یه وضعی :))
    مهشاد بیشتر از این بچه ها تعریف کن :)
    باید دوست داشتنی باشن :)))))))
    پاسخ:
    حتما :)
  • رها مشق سکوت
  • چقددددر لذت بخش و شیرین بود
    خیییلی خییلی خوب بود
    پاسخ:
    تکلیفی که این هفته قراره بهشون بدم بنظرم خیلی لذت بخش تر باشه :)
    چقدر خوب :))
    چقدر دلنشین :)
    چی درس میدین حالا؟  :)))
    پاسخ:
    کارگاه خلاقیت  :)
    هدف اصلی اینه که یاد بگیرن اولا خلاقیت ذاتی نیست و دوما خلاقیت به معنی اختراع کردن چیزهای بزرگ و پیچیده نیست. چون سنشون خیلی زیاد نیست و البته تمرکز اصلی ما هم بچه های هفتمیه بیشتر وقت کلاس به فعالیت گروهی و بازی میگذره. سعی میکنم با بازی های گروهی و مشارکت دادن همشون توی موضوع ذهنشون رو یه ذره باز کنم. همین که سر کلاس ساکت نمیشینن و دستشون رو نمیزنن زیر چونه شون یا برعکس، مسخره بازی و شلوغ کاری بیجا در نمیازن یعنی من دارم به اون هدفی که داشتم نزدیک میشم :)
    :)))
    خیلی دوست داشتنی ان پس
    پاسخ:
    شوگولی پوگولی های منن :)
    واااااای مهشاااااااد
    چه خووووووووووووووب و گوگولین.عزیززززم
    پاسخ:
    با بچه های هشتم و نهم هم درس دارم ولی هیچکدومشون مثل این هفتمی ها نمیشن. سوگلی منن :)
    من مثل آخری بودم... مادر شدنم رو خیلی دوست داشتم..
    پاسخ:
    ازم پرسیدن شما چه چیزایی رو دوست دارین خانوم؟
    من گفتم دوست دارم موهای دخترم رو ببافم و شکم تپل پسرم رو قلقلک بدم
    کلی خندیدن و ذوق کردن :)
    چه علایق قشنگی دارن، خیلی شاد شدم از خوندن این پست :)
    ممنون
    پاسخ:
    عاشق کلاس هفتمی هامم. تو نمیدونی اینا چقدر دوست داشتنی و عزیزن. یه جوری صدام میکنن خانوم و با شوق و ذوق ماجراهای مختلفشون رو تعریف میکنن که دلم میخواد همونجا وسط کلاس سفت ماچشون کنن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">