بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

باران که میبارد تو می آیی

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

گفته بودم آخرین روز رابطه همان روزیست که به سرت بزند ولنتاین را جشن بگیریم!

گفته بودی پس دوست داشتن را جور دیگری جشن میگیریم. مثلا... مثلا چشم هایم را میبندم. دست هایم را بگیر و برایم بخوان.

خوانده بودم...

لالا لالا بهشت من

گل اردی بهشت من

خدا با لطف آورده 

تو را در سرنوشت من


با تمام وجود از ولنتاین و مسخره بازی هایش و بیشتر از آن، از تکاپوی آدم ها برای جشن گرفتن آن بیزارم. اصلا دوست داشتن که بهانه نمیخواهد. هروقت دلت کشید یارت را بغل بگیر. گونه اش را ببوس. برایش شعر بخوان. یک شاخه گل برایش هدیه بیاور. اصلا تصمیم بگیر بیشتر از قبل دوستش داشته باشی. دوست داشتن را اینطور جشن بگیر هموطن! خرس و شکلات و این بند و بساط ها دیگر چه صیغه ایست

  • ماهی

نظرات (۱۰)

بارانِ گل .. بارانِ نیلوفر 
:)
مهشاد من همه این کارا رو میکنم ، ینی خودم اصن طرفدار روزهایی هستم که خودم بهشون عنوان بدم.و یا اصلا عنوان و مناسبتی نداشته باشن و کارای هیجان انگیز توش انجام بدم و دوست داشتنمو بیشتر نشون بدم ولی ولنتاینم جشن میگیرم.ینی همونقد که روزای آخر اسفند از دیدن مردم که توی خیابون دارن بدو بدو میکنن و خرید میکنن و همه جا پر از ماهی گلی و سبزه ست به هیجان میام ، از دیدن قرمز شدن ویترینا و خرید دختر پسرها هم هیجان زده میشم.مطمئنا بعدا توی خارم از کریسمس و هالوین و اینجور چیزا هیجان زده میشم.عاشق اینجور هیجانام که توی شهر ، توی کشور اتفاق بیفته.عاشق این یکی شدنم.حتا اگه من اون سال تنها باشم.حتا اگه من اون سال عید نداشته باشم.نمیدونم اینهمه نفرت بعضیا از ولنتاین چرا و از کجا میاد.
من همیشه دوسش داشتم.فرقی هم نمیکرده رابطه ای داشته باشم یا نه.ینی کلا هر جشنی رو که باعث بشه زندگی رو از حالت تکرار در بیاره دوس دارم..
الان واسه عطیه هم یه کامنت طولانی توی وبلاگش گذاشتم در مورد ولنتاین..
پاسخ:
نمیدونم واقعا چرا اینقدر با ولنتاین مشکل دارم :|
آخه بنظرم بحثش هم از هالوین و نوروز و کریسمس و اینا جداست. نمیفهممش اصلا. یه نفر میگفت شاید با غربی بودنش مشکل داری. خب من به میزان زیادی خندیدم اولش :)) بعدش دیدم که نه...با ورژن ایرانیش هم مشکل دارم. کلا با ذات این ماجرا مشکل دارم انگار. اینکه دوست داشتن رو به یک روز خاص و به یک سری نمادهای خاص محدود کنیم مشکل دارم
ماها رو کــم در آغوش میگیرن!

حالا دو روز همدیگه رو بغل کنیم و دل ب دریا بزنیــم:)
این پست رو قبلا هم خونده بودم ...
از همون پستای شماره دار که گفتم ...
یادته؟
مثل همیشه عالی :)
پاسخ:
اوهوم
از همون شماره دارها :)
ما کاملا به خودمان حق دادیم این پستتان را در زیرنویس پست فردایمان بگنجانیم ^_^
امضاء
 من ُ چیک چیک
پاسخ:
آخ جوووون 
قراره مشهور بشم ^___^
  • فاطیما کیان
  • من هم عاشق اردیبهشتم , ماه ناز با احساسات نازی که حال آدم رو بعد چند ماه جا میاره :)
    اونکه عاشق باشه هر روز براش روز عشقه و عشقش رو با حسش منتقل و کام معشوق رو شیرین میکنه , نه با شکلات توی جعبه ی قلبی قرمز ...
    پاسخ:
    اصن روایت داریم توی اردی بهشت باید عاشق شد که عشق ِ اردی بهشتی جور دیگری به دل آدم میچسبد!
  • بانوی آذری
  • شدیدا با این نظرت موافقم ... اصلا از این لوس بازیا خوشم نمیاد ... آدم باید عشقشو یه طور دیگه ثابت کنه :)
    پاسخ:
    این تکاپوی دختر پسرا خیلی اذیت کننده س
  • راحنا رهایی
  • قشنگ معلومه اریبهشت رو خیلی دوست داری ها :)
    *گل اردیبهشت من :)

    * دوس داشتن رو میشه با یک نگاه عمیق به کسی فهموند نه خرجی داره نه چیزی مگه نه ؟!
    پاسخ:
    عاشق اردی بهشتم...حتی اگه تمام سال هم گریه کرده باشم، توی اردی بهشت سراسر میخندم. توی اردی بهشت باید عاشق شد اصن :)

    * والا بوخودا :))
    والا به خدا ! اصلا از این به بعد تو این موارد مهشاد مرجع تقلید منه :)))))
    پاسخ:
    درود بر تو فرزندم.. درود :))
  • شاهزاده شب
  • عشق ورزیدن باید هرروزه باشه و.پیوسته
    دقیقا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">