بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پَسا عیددیدنی

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ق.ظ

از کی این تفکر چپید توی مغزمان که هرچه ادا و اصولمان بیشتر، جایگاه اجتماعیمان رفیع تر؟ که هرچه کمتر حرف بزنیم، بیشتر ژست بگیریم، کلمات بیگانه و عجیبتری به زبان بیاوریم، لباس های متفاوت تری بپوشیم، با آدم های محدودتری ارتباط بگیریم، گره اخم هایمان را محکمتر کنیم و دماغمان را بالاتر بگیریم یعنی کارمان خیلی درست است و اصلا مادر نزاییده از ما با دیسیپلین تر. 

چی شد که اینجوری شدیم؟ هان؟


  • ماهی

نظرات (۸)

ازونجایی همه شخصی تر هامون بیشتر شد.
زودرنج شدیم.
و.
.
.
از وقتی که هر چی خاکی تر شدیم ، هر چی مهربون تر .. هر چی رها تر هر چه با محبت تر.. هر چ.... 
کوبوندنمون به زمین.. 

دقیقا همینطوره که میگی، ما نمای بیرونی شخصیت آدمارو با معیارای شخصی خودمون مقایسه میکنیم.برای همین شاید یه نفرکه خیلی متفاوت هست ازما، برامون خیلی غیرقابل درک و غیرمنطقی به نظر بیاد.برای اونوقت دنبال دلایلی خارج از شخصیتش میگردیم، مثلا اینکه داره خودش رو میگیره، یا فلانی خیلی آدم سبکیه یا... ولی اکثرا اینطور نیست! میگم اکثرا، چون قطعا یه شخص اگه بخوادم تظاهرکنه بالاخره یک جایی شخصیت واقعیش میزنه بیرون! هیچکس نمیتونه برای موضوعی به این مسخرگی تمام زندگیش نقش بازی کنه. اصلا تابلو میشه به عبارتی. 
ودرمورد قسمت دوم حرفت، آره و موافقم کاملا.
پاسخ:
:)
ما که ایجور نبودیم. چی شدم که ایجور شدیم؟
  • دختری که من باشم
  • شدیدا موافقم 
    با اینایی که ادا درمیارن[گرچه هرکسی تویک زمینه ای همیشه داره ادا درمیاره.] کارندارم.
    ولی...
    گاهی وقت ها، درک نکردن شخصیت بقیه مارو به این دست قضاوت ها میرسونه که فلانی که اینقدر کم حرفه، نجوشه ،یا هر لیبل دیگه، حتما داره خودش رو میگیره یا حتماااا داره تظاهر میکنه. واقعیت اینه که، گاهی حرف مشترکی نیست واقعا، برای من به شخصه، خیلی سخته که درمورد موضوعاتی که علاقه ای بهشون ندارم حرف بزنم، یا تظاهرکنم به هیجان زده شدن از یک موضوع.
    و بیشتر این موضوع برمیگرده به شخصیت آدم. بعضیا درونگراترن و بعضیا هم مثل تو برونگرا هستن، مهشاد.
    پاسخ:
    میدونی ندا شاید از یه جهاتی حق با تو باشه که چون من شخصیت برونگرایی دارم از دریچه شخصیتی خودم به آدما نگاه میکنم و وقتی فرضا یه نفر توی یه جمع کم حرفه ممکنه بنظرم اینطور بیاد که داره خودش رو میگیره
    ولی ندا یه چیزی هم هست...اینکه توی یه موقعیت هایی واقعا فرقی نمیکنه چجور شخصیتی داشته باشی. یه لبخند ساده یا چهارتا جمله معمولی میتونه یه ارتباط خیلی موقت و ساده رو شکل بده ولی حتی همین هم دریغ میکنیم. اینه که خیلی اذیتم میکنه
    سلام
    بهترین جواب
    از وقتی اولین لگد رو تو قبل از تولد به شکم مادرم زدم
    :)
    به نظرم هرچه کمتر حرف بزنیم و با ادم های محدودتر(من میگم گلچین شده)ارتباط بگیریم خیلی بهتره برا خودمون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">