بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فرهنگ مجازی

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ
وبلاگ نویسی برای من دو دلیل دارد: اول از همه مینویسم که تمرین نوشتن کنم و دوم، مینویسم که حالم خوب شود و واقعا هم میشود. نوشتن حالم را خوب میکند. پس دلیلی ندارد که تمام نوشته های این وبلاگ یک ما به ازای بیرونی داشته باشند. اگر من و شما در دنیای واقعی همدیگر را می شناسیم، لطفا دنبال نشانی از خودتان در نوشته ها نباشید و پس از انتشار هر پست اینجا و آنجا از من نپرسید که منظورت من بودم؟ منظورت فلانی بود؟ منظورت اون روز بود؟ منظورت چی بود؟
ممنون
  • ماهی

نظرات (۱۰)

فرهنگ قشنگ
درود
 من از نوشتن با هویت از قضاوت و حرف ها میترسم ..
میتونم بفهمم چی میگی :)
دست و پای آدم بسته میشه تو اونچه که واقعا میخواد بنویسه..
پاسخ:
اوهوم...هی مینویسی. هی تغییرش میدی. میگی اینو که نمیشه اینجا گفت. اینو که اگه بخونن بد میشه. اگه اینجوری بگم چه فکری میکنن
همش از گوشه و کنار حرفات میزنی
منم اینطوری بودم وقتی وبلاگ مینوشتم، همه چی خوب بود تا دوستام و همکلاسیای دانشگاهم شدن جز خواننده های وبلاگم، بعد ازون من به ازای هرپست باید جواب پس میدادم، حتا یکی از دوستان سر همین بچه بازیا الآن دیگه دوست نیست بامن:دی بگذریم از دیس و دیس بک های دیده شده، که کاملا برمیگشت به نوشته ی من در اون روز مشخص.
سر همین چیزا، وب نوشتن رو گذاشتم کنار. :)
پاسخ:
پس کاملا درک میکنی این پست رو...
الان منظورت من بودم؟
پاسخ:
کووفت :))
  • سُر. واو. شین
  • یکی از دلایلی که آدرس وبلاگمو هیچکدوم از دوستای بیرون از نتم ندارن همینه :))
    پاسخ:
    حالا اینکه میخونن ایرادی نداره. اتفاقا من خوشحالم از اینکه آدمای اطرافم وبلاگمو میخونن و اون جنبه شخصیتمو که بیشتر دوست دارم، میشناسن
    موضوع اینجاست که این سوال پرسیدن ها اذیتم میکنه. من واقعا گاهی میرسم به خودسانسوری. خیلی چیزها رو که دلم میخواد بنویسم، نمینویسم و تنها دلیلش همین رفتارهاست
    حتی میدونم با این سوال هم روبرو میشم که الان این پستی که نوشتی و اعتراض کردی منظورت من بودم؟ :///
    منظورت هم دانشگاهی ها بود؟؟! :))))
    پاسخ:
    یعنی دیگه فقط مونده مامانم اینجا رو بخونه
    چند روز پیش داشتم از اینترنت گوشی مامانم استفاده میکردم. بعد دیدم که توی مرورگر گوشیش یکی از متن های قدیمی من که توی لینک زن بازنشر شده بازه!
    :/
    اوهوم درسته ... ولی از نظر من ، واقعی ها آدرس من رو نداشته باشن به شخصه خودم راحت ترم ...
    پاسخ:
    اینکه با اسم خودم مینویسم یه سری خوبی ها داره و یه سری بدی ها
    بدیش همینه که با یه سرچ ساده توی اینترنت میرسن به اینجا
    چشم :))))
    پاسخ:
    آباریکلا پسر :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">