بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زندگی هنوز خوشگلیاشو داره

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به دیدن زیبایی ها نیاز دارم. همان جمله معروف که زندگی هنوز خوشگلیاشو داره؛ نیاز دارم که خوشگلی های دنیا را ببینم. میدانی...نمیشود منتظر نشست تا کسی بیاید و چوب جادویی اش را بالای سر زندگیت بچرخاند و Bibbidi-Bobbidi-Boo! ناگهان همه چیز قشنگ شود. همین است که هست. دنیا همین گند بزرگیست که هنوز خوشگلیاشو داره. که هنوز کودکی بدنیا می آید. دستی در دستی گره میخورد. لبخندی روی لب می نشیند. موسیقی خوبی به گوش میرسد. گیاهی رشد میکند. درختی میوه میدهد. رودخانه ای میخروشد. مردی عاشق میشود. زنی عاشق میماند. که هنوز سیب ها سرخند و پرتقال ها نارنجی. که گنجشک ها از ما قهر نکردند و ماهی ها هنوز در آب می رقصند. 

میخوام بگم زندگی هنوز خوشگلیاشو داره

+چهرازی

  • ماهی

نظرات (۶)

  • شاهزاده شب
  • بیشتر ببینیم :)
    چقدر دوست دارم اسم اینجارو.
    درباره من هم عالی بود:)
    پاسخ:
    :)
  • مروارید تابعی
  • دقیقا امید این روزای من همینه..اگر بخوای میشه شرایط رو تغییر داد :)
    تو هر شرایط سختی میگردم و یه چیزی برای دلخوش بودن پیدا میکنم :)
    پاسخ:
    حتی دلخوشی های کوچیک :)
    حس خوبی بود خوندن نوشته هاتون، میشه گفت نصف دنیای مجازیتون رو خوندم و تبریک میگم که انقدر جالب بودن که جذب مطالعشون شدم ..

    موفق باشید و مثل همیشه توانمند ..
    زندگی فقط 100 سال اولش سخته !

    اما زندگی اینا رو هم داره : 

    هر روز
     فردی اعدام میشود 
    قاتلی  آزادانه ول میچرخد
    متجاوزی ساندویچ میخورد
    سر حیوانی قطع میشود 
    ابزار شکنجه جدید اختراع میشوند 
    مردی ناپدید میشود 
    زنی بچه ناقص الخلقه بدنیا می آورد 
     کودکی در یک ماشین افتاده ته یک دره ، ذره ذره میمیرد 
    و 

    مردی در حالی جراحی میشود ... که تمام درد ها را حس میکند اما علائم بیهوشی از خود بروز میدهد .. 
    آه زندگی این است ... :(

    پاسخ:
    گاهی نیاز داری که اینا رو نبینی..هستن ولی گاهی لازمه نادیده شون بگیری. حداقل برای یه مدت خوشگلیای دنیا رو پررنگ تر ببینی
    بله زندگی هنوز خوشگلیاشو داره:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">