بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سفید؛ مثل برف یکدست روی کوه

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ
این روزها بیشتر از هرچیز دیگری نگران حافظه ام هستم. انگار قرار است به زودی از دست بدهمش که خب...شرح ادبی و سانتی مانتال همان بلایی است که از آن میترسم؛ آلزایمر که بی شک میتواند بعیدترین نگرانی یک بیست و سه ساله باشد. یعنی اگر استانداردی برای فهرست بندی نگرانی ها با فیلتر سن شخص وجود داشت، آلزایمر آخرین گزینه در پوشه بیست و سه ساله ها بود. 
کلمه ها را گم میکنم؛ حتی ساده ترین آنها را. دیروز داشتم به مامان میگفتم که میدانستی قطاب را در روغن سرخ میکنند و شاید بیست ثانیه در ذهنم دنبال کلمه روغن میگشتم و پیدایش نمیکردم. عینکم روی چشمم است و دور تا دور اتاق دنبالش میگردم. به من می سپارند که یک ساعت بعد زیر گاز را خاموش کنم یا از خواب بیدارشان کنم و من فراموش میکنم و ته دیگ برنج میسوزد یا آنها مجبور میشوند بند کفش هایشان را در راه پله و دکمه های پیراهنشان را در راه ببندند. اسم آدم ها را، شخصیت فیلم ها را و قصه کتاب ها را فراموش میکنم. حتی امروز عدد اتمی نیتروژن هم فراموش کرده بودم. خدا گوگل را از ما نگیرد که نیمی از نادانی ها و فراموشی هایمان را رفع کرده، بی آنکه به رویمان بزند که خاک تو سرت! این هم شد سوال؟ 
بگذریم...یک دوستی داشتم که آرزو داشت آلزایمر بگیرد و همه چیز را فراموش کند. من از فراموشی مطلق میترسم ولی. برای همین سودوکو حل میکنم. همین الان یکی از آن ساده هایش را در مدت سی و هشت دقیقه و چهل ثانیه حل کردم. بعد بلافاصله آمدم اینجا تا موفقیتم را ثبت کنم که اگر روزی آلزایمر گرفتم متنی باشد که یادم بیاورد روزی بیست و سه ساله بودم و از آلزایمر میترسیدم.
  • ماهی

نظرات (۹)

پس این کامنت من هم اینجا باشه به یادگار. چون منم چنین حسی دارم |:
من ١٩ سالمه اینطوریم !!!
میخواستم بگم که ... بیا یادم رفت :)))))
برم یه بار دیگه پستتو بخونم بیام :)))))
پاسخ:
دیوونه رو ببین ها :))
جانا از زبان ما سخن گفتی... حتی یکی از دوستام پیشنهاد کرد که یه روز هرچی کلمه جابجا و غلط و غلوط و گمشده دارم یادداشت کنم تا بتونم عمق فاجعه رو در بیارم.. مخصوصا اون وقتایی که ذهنمم آشفته است که دیگه هیچ..
غنچه گل سرخ با چای سبز و سفید و دارچین و زنجفیل و برگ بهلیموو بابونه.. این دمنوشی بود که یه متخصص تغذیه بهم تجویز کرد!!
پاسخ:
چه همه چیز میز داره توش :))
  • مصطفی موسوی
  • نامم را به خاطر ندارم
    و نمی‌دانم لب که باز کنم
    به کدام زبان سخن خواهم گفت،
    به کدام زبان دعا خواهم خواند،
    به کدام زبان دشنام خواهم داد...
    من چند روز دیگه 18 سالم تموم می شه و بیشتر از اینا از آلزایمر می ترسم :/
    دور از جون !
    یه دارو گیاهی هست به اسم "سُداب" حالا مطمعن نیستم س باشه یا ص به حافظه کمک میکنه، در حدی که دیدم یه جا نوشته بود زیاد بخوری جادوگر میشی :))
    فقد گفتم اگه خیلی نگرانی، که خودتم میدونی نگرانیت بی مورده البته، امتحانش کن خیالت یکم راحت شه ^-^
    پاسخ:
    اگه خیلی بخورم جادوگر میشم؟ :))))
    از دست تو مهشید :))
    حفظ کردن شعر هم خیلی مفیده  و البته لذت بخش، هم برای خودمون، هم برای اطرافیان.
    آلزایمر واقعا وحشتناکه :(  واقعا سلامتی بهترین نعمته ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">