بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کاف و تاثیرش در زندگی من

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ
اگر آقای کاف، مشتری تقریبا ثابت و شدیدا تنبل و نسبتا پولدار دارالترجمه مقاله های بی پایان و به غایت سخت و ملال آورش را خودش ترجمه میکرد یا به جای تحصیلات تکمیلی رهسپار خانه بخت یا خدمت مقدس سربازی میشد یا بعدازظهرها روی پراید مدل هشتاد و هشتش در مسیر خطی های حرم-طبرسی کار میکرد یا در نوجوانی با رفیق ناباب میگشت و معتاد میشد و می افتاد توی جوی آب یا اصلا پدر و مادرش چند سال بعدتر یا چند سال قبلتر تصمیم به تولدش میگرفتند، حالا من روی تخت دراز کشیده بودم، گیلاس میخوردم و برای هزار و هشتصدمین بار فرندز ِ جانم را نگاه میکردم و از روزگار خوش جوانی نهایت لذت را میبردم.
ولی حالا که کاف هست و تنبل است و نسبتا پولدار است و مشتری تقریبا ثابت دارالترجمه است من باید تمام روز ماتحتم را بچسبانم به صندلی، پشت لپ تاپ قوز کنم و ترجمه کنم و ترجمه کنم و ترجمه کنم. یعنی میخواهم بگویم تصمیمات ما تا این اندازه روی همدیگر اثر میگذارد. لذا با چشم باز مسیر زندگی خود را انتخاب کنید. مرسی. اه
  • ماهی

نظرات (۹)

این دفعه اولی نیس که این پست رو می خونم
ولی
این بار کلی خندیدم :دی
طنزش خوب بود
نمی دونم شاید دفعه اول دل به کار ندادم :))
پاسخ:
دل به کار نمیدی دیگه بچه..دل به کار بده :))
نه اونقدر ها ولی میخوام باهاش دوست شم ازش خوشم اومده :)
پاسخ:
:)))
بیا دوست باشیم :)
میدونم کپی برداریه و بعد فرندز بوده اما خیلی هوشمندانه بوده!خوبیای فرندزو گرفته *۱۰ کرده! البته من به ۹ how i met نرسیدم!
ببین تا اینجا که دیدم به نظرم روابط مثلن لیلی و مارشال اینا خیلی عمیق تره هم با خودشون هم با تد!اما مثلن تو فرندز هیچ کی با هیچ کی اونجوری صمیمی نیست. من خودم از مارشال و لیلی خیلی چیز یادگرفتم!!
راستش میخواستم ببینم فرندزو اما امتحانا بود کلشو پاک کردم trash رو هم empty کردم و هاردمو تسلیم مامانم کردم :)))
ایشالله بعد امتحانا شروع می کنم! سوالی بود برای رفع اشکال خدمت استاد میرسیم ;)
پاسخ:
من البته بخاطر تعصب شدیدم روی این سریال میتونم ساعت ها باهات بحث کنم :))))
ولی خب جفتشون رو دوست دارم. این دوتا به اضافه بیگ بنگ برای من عزیزترین سریال های کمدی بودن که تا حالا دیدم 

و اینکه دختر این چه کاری بود تو کردی اخه. trash؟empty؟ تسلیم هارد به مامان؟ :)))

و در آخر اینکه استاد با کمال میل آماده پاسخگویی و رفع اشکالات فرندزی هستن -_-
ببین آدمای سریال بین به ۲ دسته تقیم میشن آخه!
اونایی که friends بیشتر دوست دارن یا اونایی که how i met your mother رو ترجیح میدن!
من از دسته ی دومم و از دسته اولم خیلی بدم میاد :))) :دی
شوخی می کنم friends ام خوبه اما تا اینجا که دیدم(season 1) واقعن یه سر و گردن پایین تر از how i met هست!

پاسخ:
نزن این حرفو فرزندم :))
how i met یه جورایی الگوبرداری از فرندز محسوب میشه. حالا درسته که تونست راه خودشو پیدا کنه و برچسب خودشو داشته باشه ولی بازم ایده اصلی و خیلی از داستان های سریال از فرندز گرفته شده
از طرف دیگه فرندز خیلی قدیمی تر از how i met هستش. زمان میبره تا بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی. از فصل دو به بعد همه چی خیلی بهتر میشه. لذا توصیه اکید من به تو اینه که به هیچ وجه از فرندز دست نکشی و ادامه بدی :)))
بعد دیگه اینکه بنظر من فصل نهم how i met خیلی لوس و کشدار بود. یعنی میتونستن داستان رو توی فصل هشت یا نهایتا توی ده قسمت اول فصل نه تموم کنن. من با وجود اینکه خیلی دوستش داشتم ولی فصل نه خسته م کرده بود دیگه
اما فرندز واقعا تا آخرین قسمت جذابیت های خودش رو داشت. من هفت یا هشت بار این سریال رو کامل دیدم و دیگه رسیدم به مرحله ای که دیالوگ ها رو حفظم ولی واقعا خسته نمیشم ازش و هنوز هم برام جذابه. اصن شخصیت پردازی این سریال معرکه س...وای من چقدر دوستش دارم این سریال رو :))))
  • راحنا رهایی
  • فقط تو میتونی بعد این هم غم با نوشتنت منو به یه لبخند قشنگ وادار کنی! میدونی تو این پتانسیل رو داری :)

    *دیوونه خودمی ^_^
    پاسخ:
    ذوق ذوق ذوق ^_^
    how i met you mother دیدی؟
    پاسخ:
    از سریال های محبوبمه ^_^
    لعنت خدا بر این کاف پاف(پولدار) ها  :)

    پاسخ:
    حالا دیگه نه در اون حد :)))
    کاف و ترجمه هاش نباشن من از نون خوردن میوفتم که :دی
    اسم وبلاگت کشوندم اینجا
    میدونی؟ بوی سیب از اون بوهای خوشمزه ست که من او را عاشق ^_^
    با خودم گفتم دختری که بوی سیب میده باید خیلی جذاب باشه :))
    پاسخ:
    :)))
    حالا واقعا دختری که بوی سیب میده خیلی جذاب بود؟
  • مصطفی موسوی
  • هفته ای دو‌روز نمیرم سر کار و بدین ترتیب روزی شصت هفتاد تومن ضرر میزنم به خودم تا خودم مقاله بخونم و ترجمه کنم با این زبانِ افتضاحِ در حد دبیرستانیم. قدر نمیدونین که! 
    پاسخ:
    دردناک تر از وجود کاف توی زندگی اینه که مجبور باشی برای کارهای خودت ترجمه کنی. من برای کارای پروژه مجبور بودم چندتا منبع لاتین رو ترجمه کنم. عذاب میکشیدم ها...حتی دیگه بحث انگیزه مالی هم وسط نبود :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">