بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دختر روزهای سخت خود ِ خود منم

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ق.ظ

تنها در پنج روز هفتاد صفحه از کتابی تخصصی را ترجمه کردم. در لحظاتی به وضوح حس میکردم که چیزی تا مردنم نمانده و تنها انگیزه ام برای ادامه این بود که تا چند روز آینده حساب بانکی طفلکم کمی رونق میگیرد و بالاخره فرصتی برای اجرای پروژه "سه شنبه سینمایی ام" پیدا خواهم کرد. سه شنبه سینمایی یعنی شما سه شنبه ای از خواب بیدار میشود، به سینما میروید و تمام فیلم های در حال اکران آن روز را پشت سر هم تماشا میکنید. بعد سرمست و اشباع از تصویر به خانه برمیگردید. اینقدر مزه دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. تراست می :)

  • ماهی

نظرات (۱۹)

چه ایده ی جذابی... :)


پاسخ:
:)
واقعا!!!!! تا حالا حتی بهش فکر هم نکرده بودم. اینم خودش هنریه
بعد این که، کامنتا رو خوندم و کرمام گل کردن که بگم :
مجتمع کوروش تعداد انیمیشناش و فیلم خارجیاش بیش ترن
:خنده های شیطانی
پاسخ:
هییییییی
آتش افکندی به قلبم زینب
دلم خواست!
این قد که به ذهنم زد یه سه شنبه مرخصی بگیرم و خودمو مشبوع کنم از تصویر..
بیییب
رف تو آرکایو برنامه هام ~_~
پاسخ:
مشبوع..
چه کلمه بامزه ای :)
سلام 
من تازه با وبلاگت آشنا شدم...
موفق باشی همیشه...منم سه سال بعد کنکور دارم دوست دارم یه شهر خوب قبول شم..
پاسخ:
انشالله که موفق میشی و همون رشته ای که دوست داری توی یه دانشگاه خوب قبول میشی :)
  • علی کافه چی
  • یه بار این کار و کردم وسطای فیلم سوم گرگیجه گرفتم زدم بیرون!
    پاسخ:
    کار هرکس نیست پروژه بزرگ سه شنبه سینمایی را با موفقیت اجرا کردن :)))
  • صبیه آسمان
  • منم به شدت نیاز به یه اتفاق خیلی خوب دارم که واسه خستگیام بسازم.یا سینما یا شهربازی یا یه سفر فوق العاده ...یه چیزی که رخت این خستگیا رو بکنه از تنم.
    رفتی سینما بیا بگو کدوم فیلما خوبه 
    پاسخ:
    این سه شنبه که سینماها اکران ندارن.چهارشنبه قراره برم بارکد و اژدها وارد میشود...میدونستی قبل افطار بلیت سینما سه هزار تومنه؟ :)))
    من از این بابت خیلی ذوق زده م :دی
  • علی گوهری
  • آها ما شهرستانیها از این امکانات نداریم :/

    مشهدین؟! رفتین حرم دعا کنین لطفا
    پاسخ:
    اون قسمت مشهد و سینماهاش جنبه فخرفروشی داشت که گویا موفق عمل کرده :))
    حتما :)
  • علی گوهری
  • خسته کننده س بابااا
    تازه مگه فیلمای خوبمون از سه تا بیشتر میشن کلا؟!
    پاسخ:
    در راستای حمایت از سینمای کشور :))
    تازه هنر و تجربه هم که هست
    مشهد انیمیشن و فیلمای خارجی هم پخش میکنه راستی
    منی که همیشه آخرای همون یه فیلمُ هم نمیبینم و پا میشم میرم و از دوستام میخوام که بعدا آخرش رو برام تعریف کنن اصن نمیتونم بفهمم چی میگی:))
    پاسخ:
    بعدا آخرش رو برات تعریف کنن؟ :)))
    من اگه جای دوستات بودم تعریف نمیکردم تا تنبیه بشی و از این به بعد فیلم رو تا تهش ببینی :دی
  • آبان دخت :)
  • خیلیم عالی....سه شنبه ی دوست داشتنی ای میشه :))
    پاسخ:
    عالیه ^_^
  • خانوم رنگین کمون
  • اخ این حال نزدیک به مرگ رو دقیقا میفهمم مهشاد... منم بارها تجربه ش کردم موقع ترجمه:( با اون متنی که در مورد اون مشتری دارالترجمه نوشتی عمیقا همزاد پنداری میکنم!همین چند وقت پیش یه مقاله تخصصی جبر تحویل دادم با خودم گفتم دیگه غیرممکنه ترجمه قبول کنم! اشکم دراومد دیگه پشت سیستم! آخه فکرشو بکن بعد 20 صفحه ترجمه سنگین و تایپ کردن یهو سیستمم قطع شد و همش پرید شانسم هیچ جا هم ذخیره نشده بود یعنی اوج فلاکت بود!نشستم چند دقیقه گریه کردم! داداشم گفت ولش کن بگو پولشو پس میدی گفتم نه باید قوی باشم نشستم همه رو نوشتم ولی واقعا عذاب اور بود. ولی باز چند روز که میگذره یادم میره عذابش رو: دی
    سه شنبه سینمایی چه پیشنهاد هیجان انیگیزیه اصلا به ذهنم نرسیده بود^ -  ^
    پاسخ:
    وای خدا...یعنی قشنگ میفهمم چه حس بدی داشتی وقتی ترجمه هات پاک شدن
  • عطیه میرزاامیری
  • با سلام
    منم مرد تنهای شبم
    خوشبختم
    پاسخ:
    شبیه این پیامایی شده که آدمای عجیب و مرموز و ناشناخته برات دایرکت میفرستن :)))
    فقط یه شماره موبایل کم داره که دیگه خود خود جنس بشه -_-
    آی تراست یو مهشاد ، کانتینیو :))))
    پاسخ:
    !Go to sleep Majid..Go!Go
    اینجوری باکلاس تره تا اونجوری :))))
    هزینه پروژه زیاده:دی.
    همون یه فیلم برای من کفایت میکنه.
    پاسخ:
    خوش میگذره ها :دی
    سه شنبه یه جیز دیگه است سینما ! اهل دلاش میدونن چی میگم :))
    پاسخ:
    من اهل دلم.میدونم چی میگی :)))
  • اسماعیل غنی زاده
  • من ایده چهارشنبه سینمایی و تیاتری رو داشتم، قبول می کنم خیلی خوبه... 
    پاسخ:
    مزه ش به اینه که هنوز غرق یه فیلم و درگیر آدمای داستانشی، با این حال خودت رو پرت میکنی توی یه داستان دیگه 
    بعد تازه اینجوری بهتر میتونی فیلما رو باهم مقایسه کنی. یه نظریه نسبتا تایید شده، از جانب من البته :))، میگه که اگه یه فیلم بتونه ذهن تو رو از داستان فیلم قبلی منحرف کنه و تمام حواست رو کاملا مال خودش کنه یعنی خیلی فیلم خوبیه
  • مصطفی موسوی
  • سینمای ایران کشش چنین برنامه ای رو داره آیا؟
    پاسخ:
    اولش با ایستاده در غبار و بارکد و اژدها وارد میشود شروع میکنم و تهش میرسم به یک یا شاید دوتا از هنر و تجربه
    و خب فعلا اینا برای من مهم نیس...من باید یه جوری این رهایی از بند ترجمه رو جشن بگیرم -_-
    ان شاالله یه بار این ایده رو اجرایی میکنم :))
    پاسخ:
    اصن بهترین ایده در تاریخ بشریت برای خوب کردن حال همینه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">