بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خدای دل های امیدوار

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ب.ظ
سه سال است که پای تمام سفره های افطار و دیگ های بزرگ شله زرد، لابلای گریه ها و پناه خواهی های شب های قدر، میان لبخندها و آرزوهای لحظه تحویل سال تو را آرزو کردم. سه سال است که گل آرزوهایم تو بودی. که هربار به خواستن فکر میکردم، به تو را خواستن میرسیدم. امسال ولی زبانم نچرخید به تو را خواستن. سه سال کم نیست. سه سال است که میخواهمت و ندارمت. وقتی سه سال چیزی را اینقدر مصرانه از خدا میخواهی و نمیگیری اش خب یعنی یک جای کار می لنگد دیگر.  یعنی شاید خواستنش درست نیست. یعنی نباید داشته باشی اش. یعنی دختر جان دست بردار جان مادرت. وقتی میخواهی و نمی دهیم یعنی داشتنش به صلاح نیست که ما از عمق دل هایتان خبر داریم و از رگ گردن به شما نزدیکتریم...
  • ماهی

نظرات (۱۶)

نه لزوما به این معنا نیست. 
آیا بهتر نبود اونی رو که قرار بود همیشه کنارمون بمونه رو دوست میداشتیم و این حس رو تجربه رو میکردیم؟
این تجربه ضربه ای به دوست داشتن های آینده و پاکی قلب نمیزنه؟
پاسخ:
من اینطور فکر نمیکنم..
این پست رو چند بار خوندم خیلی خوبه...
چقدر لازمش داشتم و چقدر با تمام وجود قبولش دارم
ولی چرا گاهی دل اذیت میکنه باز فکرش خاطره حرفها یادت میاد
مث یک ویروس ک تو خونته انگار باید یه دارویی بزنی تا تموم شه وگرنه تو کل تنت میچرخه!
راستی جوابی ک به آزاد دادی رو بیشتر توضیح میدی؟ اینکه باید این راهو طی میکردی میرسیدی به این نقطه ..اینکه الان با سه سال پیشی ک نبود چه تفاوتی داره که بهتره؟ 
پاسخ:
الان با سه سال پیش که نبود چه تفاوتی داره...
من توی این بازه زمانی یاد گرفتم کسی رو دوست داشته باشم و فهمیدم دوست داشته شدن چه حسی داره. من حس ها و خاطره ها و تجربه های خیلی شیرینی بدست آوردم و البته شکست ها و ضربه هایی هم خوردم ولی ذات ماجرا برام قشنگ بود
2روزه هروقت بیکار میشم میام این پست و میخونم تو تک تک کلماتش خودمو میدیم هیچوقت به این فک نکرده بودم که دیگه بسه چقد انتظار همش میگفتم شاید بیاد فردا پس فردا 1 ماهه دیگه 1ساله دیگه....اما این متنو خوندم حالم یه جوری شد باخودم گفتم رها چند سال دیگه از بهترین سالهای زندگیتو میخوای انتظار بکشی بسه دیگه قسمت نیست و برخلاف انتظارم خیلی ارومم خیلییی بعد مدت ها با همه ی تلخیش
مرسی مهشاد واسه این تلنگر
پاسخ:
وقتی همچین کامنت هایی رو میخونم سعی میکنم بیشتر حواسم به نوشته هام باشه و هرچیزی رو ننویسم تا شاید خدایی نکرده تاثیر اشتباهی روی کسی نداشته باشه
انشالله که خوبترین ها برات اتفاق بیفته :)
گفتن این حرف راحت نیست! اما وقتی باورش کنی ارامش عجیبی داره...:)
توکل کن بر خدا ...
که او جز خیر برای بنده هاش نمیخواد دختر ...
شاید هم خدا در صدد یه لوکیشن مناسب و یه سکانس خوب؛)
عجب پستی.. سخت.. و پر از درد!
برای من البته.
ان شالله هرچی خیره برات پیش بیاد و تو هم به این خیر، دلت محکم باشه. :)
پاسخ:
انشالله برای هممون همینطور باشه :)
  • مادام کاف
  • هیچکس از اینده خبر نداره.دلت همیشه شاد مهشاد:**
    پاسخ:
    :)
    مهسا عزیزدل :*
    اگر هیچ وقت نبود و نمیومد تو این سه سال چیزها وحس های بهتر و شدنی تری از خدا می خواستی... از حالا  برای خودتون حس های خوب آرزو کنید
    پاسخ:
    اگه هیچوقت نبود و نمیومد برای من دنیا انگار یه چیزی کم داشت. باید میومد و من باید سه سال آرزوی داشتنش رو میکردم و بعد میرسیدم به این نقطه...
  • صبیه آسمان
  • مه شاد این دعائه که نوشتم گوشه ی وبم مثه حال توئه 
    الهی طیب بقضائک نفسی..حس خوب نسبت بهش دارم یه دنیا حس خوب 
    پاسخ:
    مرا راضی کن به قضا و تقدیرم...
    من که نمی خوام چیزی داشته باشم تا بعدش دغدغه از دست دادنش بیاد سراغم :|
    پاسخ:
    اینجوری هم نمیشه خب..
  • فاطمه نظری
  • هرچی صلاحه...
    باتقدیر نمیشه جنگید
  • مصطفی موسوی
  • همین شب قدری که داری یکی رو با همه ی وجودت از خدا میخوای، یکی دیگه هم داره تو‌رو‌با همه ی وجودش از خدا میخواد! خب، خدا که نمیتونه هر دو‌دعا رو با هم اجابت کنه. کی میدونه ماها کجای عمرمون و چه جوری قراره دعامون استجابت بشه یا خودمون استجابت دعای یکی دیگه باشیم؟
    پاسخ:
    اوهوم...
    خودش فقط میدونه و بس
    ان شاء الله هر چی صلاحه اتفاق بیوفته.
    پاسخ:
    انشالله :)
    کاشکی این همه طول نمی کشید و مال تو شده بود...
    پاسخ:
    باور دارم که حتما خیری توی این نرسیدن بوده..
     حالا دیگه خودمم نمیخام داشته باشمش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">