بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

غبار پیراهنت

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مثلا جنگ باشد و تو همسرم باشی. یک روز که من موهایم را قلمبه کردم بالای سرم و پیراهن آستین کوتاه چیت صورتی ام را پوشیدم بیایی و بنشینی روبرویم و زل بزنی به چشم هایم که باید بروم جبهه! همینقدر کوتاه، همینقدر صریح. من نه گریه کنم، نه جیغ و داد راه بیندازم، نه چنگ بیندازم لای موهایم و صورتم را خراش دهم، نه بق کنم یک گوشه و زانوی غم بغل بگیرم و نه خیره بشوم به یک نقطه و آرام آرام اشک بریزم. بجایش بروم عکس سه در چهاری را که هفته قبلش از عکاسی محل برای دفترچه بیمه ام گرفته بودیم، بیاورم و بگذارم کف دستت و از تو قول بگیرم که هروقت دلت تنگ شد انگشت اشاره دست راستت را اول بگذاری روی لب هایت و بعد یواش فشار دهی روی گونه  دختر سه در چهاری توی عکس. بعد هم هفت تا آیه الکرسی و هفت تا قل هو الله و هفت تا حمد بخوانم و تو تمام مدت خیره بمانی روی لب هایم که تند و تند باز و بسته میشوند و با هر بسم الله جدید لبخندت پررنگ تر شود و ولاالضالین آخر را که شنیدی، چشم هایت را ببندی تا تمام قل هوالله احدها و اهدنا الصراط المستقیم ها و لا اکراه فی الدین هایی را که فوت کردم توی صورتت، یک جا بفرستی به ریه هایت...

+ از نوشته های قدیمی که دوستش دارم؛ زیاد هم دوستش دارم

  • ماهی

نظرات (۲۶)

من خودخواهم ، نمیفرستمش :) 
واقعا هم زیبا بود
جنگ چیز بدی است...
  • راحنا رهایی
  • مهشاد ..
    میشه خال لپ این نوشته رو بوسید ؟
    محشره محشره ..دوووسش دارررم :))
    پاسخ:
    عزیزم :)
    حق داری...
    ما هم دوستش داریم
    ضمن آرزوی تمام شدن جنگ در همه جای دنیا و تا به ابد
  • رها مشق سکوت
  • مثل همیشه، غرق لذت شدم از خوندنش
    پاسخ:
    :)
    چ خوب مینویسین کلا
    خدانگهدارتون
    شما چندسالتونه؟
    پاسخ:
    بیست و سه :)
    واقعا خودتون نوشتین؟!!!!!
    عالی بود عالی
    پاسخ:
    واقعا خودم نوشتم :))
  • آبان دخت ...
  • خیلی قشنگ...

    قشنگ تر از اون عنوان این وب...بوی سیب می دهی دختر...

    :)
  • روح الله فاضل
  • سلام. متن خوبیه از رادیو بلاگ گوشش کردم
    چه شیرین و لذت بخش :))
    سلام 
    اولین باره که اینجا اومدم و اعتراف میکنم خیلی لذت بردم از نوشته هاتون ، جسارتا امکان اینکه از نوشته هاتون استفاده کنم هست ایا؟ مثلا بخوام برای دوستی بفرستم یا به عنوان استاتوس حتی استفاده کنم یا کلا حق کپی ایا دارم؟ 
    پاسخ:
    سلام :)
    هرجایی که دوست دارین کپی کنین ولی لطفا با ذکر منبع

    یه توصیه کلی ب شما و خودم و سایر دوستان وبلاگی :

    کپی کردن همیشه برداشتن عین متن از نوشته ای نیست. گاهی پیش میاد با مطالعه مداوم یه نویسنده توی کتاب یا وبلاگ  ناخوداگاه ازش کپی برمیداریم. بد نیست منصفانه از الگوهامون یاد کنیم. این هیچی از ما کم نمیکنه. برعکس ب ارزشمون اضافه میشه.

     

    پاسخ:
    من راستش متوجه منظورتون نمیشم
    فکر میکنین این متن یا کلا هر متن دیگه ای توی این وبلاگ از جایی کپی یا الگوبرداری شده؟
    هیچ تراژدی ای اینقدر شیرین نیست:)
    فکر کن! یک لحظه ای بیاید که بنشیند روبروی ما و اجازهٔ رفتن بگیرد.
    کاش بیاید لحظه ای که بنشیند روبروی ما
    کاش نیاید لحظه ای که اجازهٔ رفتن بگیرد...
    متنِ دوست داشتنی‌ای هم هست :)
    منم دوسش داشتم این متنو. خیلیم دوسش داشتم
    :)
    من بار اولیم که خوندمش همین قدر دوسش داشتم....فوق العاده س
    واسه هفته ی دفاع مقدس نوشته بودیش؟یادمه تو مهر بود.اره؟
    پاسخ:
    یادم نیس دقیقا کی و چرا نوشتمش ولی راستش خیلی دوستش دارم...
  • بای پولار
  • خیلی خوب. خیلی...
    انشالله که هیچ وقت  جنگی در کار نباشه :(((( 
  • مصطفی موسوی
  • عزیز ترین سوغاتیه غبار پیراهن تو...
    احتمالا خیلی ها این تجربه ی تلخ رو داشتن و دارن و همچنان خواهند داشت...
    پاسخ:
    اوهوم...
    خیلی هم قشنگ بود ،خیلی ها 
    پاسخ:
    :)
  • کاکتوس آبی
  • چقدر خوبی تو 
    مگه میشه انقدر راحت برخورد کرد؟ 
    انقدر راحت گذشت ؟ 
    از کسی که همه زندگیته؟ 
    نمیشه
    پاسخ:
    از این متن فانتزی ها...
    خودمم فکر میکنم توی دنیای واقعی نتونم اینقدر راحت ازش دل بکنم و بفرستمش بره
    حالا باید بگیم،
    جنگ هست و مثلا تو همسرم باشی.

    از اون متن هایی بود که دلم می خواست خودم می نوشتم. برای او. چقدر خوب بود. حس، خیلی حس داشت. لبخند
    پاسخ:
    جنگ هست...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">