بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مقایسه نکنیم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ق.ظ
یک نفر عشق را به زبان می آورد؛ هر لحظه و هر ساعت. یار را در آغوش میگیرد، سرش را می چسباند به قلبش و به گوشش میخواند که بودنت زندگیم را روشن میکند. دیگری از واژه ها میترسد و با آغوش و لمس و بوسه راحت نیست. عشقش میشود چاشنی غذای گرمی که میپزد. پتویی که نیمه شب تا سینه یار بالا میکشد یا زمانی که موقع رد شدن از خیابان سمتی می ایستد که انگار محافظ توست در مقابل ماشین ها. میخواهم این را بگویم که شبیه اثر انگشت، شیوه عاشقی کردن آدم ها هم منحصر به خودشان است.  همین!
  • ماهی

نظرات (۹)

به فکرم انداختی که شیوه عاشقی کردن من چجوریه؟؟؟؟ برم فکر کنم در موردش 
  • راحنا رهایی
  • دارم فک میکنم باید تمام تصورات از عشق و رومانتیک بازی و این حرف ها رو پاک کنم ..باید بزارم عشق خودش ساخته بشه نه اینکه بسازمش با سلیقه ی خودم باید بزار اونجوری که خودش قراره شکل بگیره !
    همین طور است
    اما اگر نتوانی با عاشقی کردن طرفت ارتباط برقرار کنی سرخوردگی تلخی ایجاد می شود... همراه با این انحصار باید ادراکش هم وجود داشته باشد
    دقیقا ...
  • مادام کاف
  • شدیدن موافقم:)
  • آبان دخت ...
  • چقد دلنشینه این پست...واقعا هم همینطوره!

    :)
  • رها مشق سکوت
  • آدما با همون شخصیتی که هستن، با همون دنیایی که دارن عاشق میشن، نمیشه گفت چون یکی این شکلی عاشقی میکنه، عاشق نیست. 
    من اگه تو شخصیتم یه سری خصلت ها رو داشته باشم، زیربنای عاشقیم همون خصلت هاست
    قبلتر یه مطلب در این مورد نوشته بودم
    مشکل مقایسه از اونجا شروع میشه که ما مدل معشوق بودنمون رو دوست نداریم و مدل عاشقی کس دیگر رو برای خودمون بیشتر می پسندیم..
    عشق زبان مشترک میخواد..
    پاسخ:
    ببین من فکر میکنم پیش زمینه ذهنیمون هم از معشوق بودن یه چیز خیلی گل و بلبل و ایده آله که همین میتونه با حالت واقعی متفاوت باشه
  • بای پولار
  • کاش کور نباشیم و ببینیم و متوجه بشیم این عاشقی کردن ها رو.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">