بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اولین بار

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ق.ظ

همیشه فکر میکنی جور دیگه ای اتفاق می افته. توی ذهنت بهش فکر میکنی. براش رویا میسازی. بهش بال و پر میدی. باهاش زندگی میکنی. اما همیشه اونجوری نمیشه که فکر میکنیم.

مثلا ممکنه وقتی سرت رو فرو کردی توی یه بوقلمون گنده و شبیه احمق ها بنظر میرسی، برای اولین بار بهت بگه که دوستت دارم...

Friends-Season05,Episode08

  • ماهی

نظرات (۲۱)

همین الان این سکانس رو دیدم :)
و سریع اومدم وبت و گشتم و گشتم ببینم برای این صحنه چی نوشته بودی :)
بعله! شما زیاد به یاد ما میای :)
پاسخ:
ای خدا ^______^
من جدی با این کامنتت ذوق کردم :)
آی اولین بارها....
نه نه نه. دوسش دارم. به گمانم منظورم رو خوب نرسوندم. خستم به خاطر اینه که اینقدر لذت می برم و دلم نمی خواد زود تموم بشه که می ترسم برم قسمت بعدی :)
پاسخ:
من وقتی رسیدم به آخرین قسمت حسابی دلم گرفته بود...
البته وبلاگ خوب به پستم بخوره ، کامنت مهربون هم میذارم 😉
ببخشید .. میدونم تند مینویسم .. ولی فکر میکردم منو ولگرد حساب میکردین ... درحالی که خیلی هم سرم شلوغه برای همین ابراز لطف به پستای مردم رو اتلاف وقت خود نویسنده میدونم 😁 
برای همین انتقادی نظر میدم تا در کمترین زمان حضور فعال و سازنده داشته باشم ..

از طرفی فشار کنکور خیلی زیاد بود و اصرار من برای آبروداری در آن زیادتر .. لذا اخلاق کمی به حاشیه برده میشد ...

حالا هم دعوت میکنم به داستان جدیدم سر بزنید ... تو کنکور وقت برای داستان نویسی نبود و فشار روحی زیادی هست روی نویسنده ای که حق نداره بنویسه ..

اسم داستان دکتر هال ..


راستی امیدوارم اینبار برای جواب دادن خیلی به خودتون خستگی ندید چون این نظر کاملن دوستانست و نیش کنایه هم نداره 😊😉

پاسخ:

میخونم حتما :)

حالا که کنکور تموم شده اگه کامنت مهربون نمیذاری برای بقیه، لااقل عصبانی هم نباش توی واژه هات. الان ببین چه خوبه دوستانه و بدون نیش کنایه با آدم حرف میزنی :))
  • فاطمه نظری
  • :)
    هوم...
    چقدر خست دارم توی تماشای فریندز و چشیدن لذتش. آخه هنوز که هنوزه توی فصل یک گیر کردم. برخلاف تمام سریال هایی که تا الان دیدم و اگر به روال اون ها پیش می رفتم الانا اواخر فصل ده بودم.
    پاسخ:
    ببین فصل یک کلا همینه. بهرحال قدیمیه و هنوز سریال و شخصیت ها نتونستن مسیر خودشون رو پیدا کنن. اگه فصل یک رو تموم کنی قطعا از این حالت درمیاد و با رغبت دنبالش میکنی 
    شب هایی بوده که من هشت تا ده قسمت رو پشت سر هم تماشا میکردم و واقعا نمیتونستم رهاش کنم. حتی یکی دوبار کلاس های هشت صبحم رو بیخیال شدم
    وااااای این صحنه فوق العاده بود. خیلی خوب بود. :)
     توصیه های تو خیلییی منو به دیدنش تشویق کرده بود. از بعد از دیدنش منم همه رو به دیدنش تشویق می کنم :دی
    پاسخ:
    درود بر تو شیوا ^_^
    سلام دختری ک بوی سیب میدهی 
    روز تون مبارک :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    خدایا !! این دوتا چندلر و مونیکان ؟!
    من هنوز فصل سه ام ... و فک کنم تا دو سه ماه دیگه به این قسمتش می رسم :(( 
    و فرندز را باید دید.بارها و بارها...
    :)))
    عشق است و همین لذت ابراز و دگر هیچ!
    فرندز خوبه. زمان دانشجویی جسته گریخته می دیدیم برای صب کردن شبای خابگاه ولی هیچ وقت کامل ندیدمش. شاید وقتی دیگر...
    فکر نکنم کسی به خاطر این صحنه مشتاق بشه و بره فرندزو ببینه .. نمیخوام ناراحتتون کنم ولی شخصن بعد از دیدن این پستتون کلی خوشحال شدم ... از اینکه تابحال این سریال رو ندیدم ...
    پاسخ:
    اول اینکه کامنت هات همیشه چالش زا بوده برام. یعنی هربار کامنت میذاری من کلی به این فکر میکنم که چه جوابی میتونه مناسب باشه
    دوم اینکه بعنوان پیشنهاد از طرف نویسنده وبلاگی که نوشته هاش رو اصلا دوست نداری و با این حال نمیدونم چرا دنبالش میکنی، حتما فرندز رو ببین. به یکبار دیدنش می ارزه. قطعا می ارزه
    سوم اینکه جدی جدی این پست تشویق و تبلیغی برای تماشای فرندز نبود. یعنی من داشتم این قسمت از سریال رو میدیدم. بعد رسیدم به این صحنه. یکی از عادت هام اینه که هربار فیلم میبینم هزاربار وسطش پاز میکنم و از لحظه های دوست داشتنیش اسکرین شات میگیرم و بعدا اون عکسا رو نگاه میکنم. این صحنه یکی از اون لحظه های توقف بود. در حقیقت من برای این تصویر یه پست نوشتم. همین :)
    در آخر اینکه من دقیقا این پست رو توی اینستاگرام هم منتشر کردم و یه نفر کامنت گذاشت که اگه تا امروز نرفته بودم دنبال فرندز، بخاطر این اسکرین قطعا فرندز رو میبینم :)
    و همین دیگه...
  • صبیه آسمان
  • و من همچنان موفق به دیدنش نشدم 
    پاسخ:
    بیا مشهد یا بیام تهران. یه هارد و یه لپ تاپ. بعدش تو فرندز دار میشی :)
    این فرندز  رو باید حتما ببینم
    خیلی تعریفش رو شنیدم
    پاسخ:
    حتما باید ببینی 
    عالیه :)
  • رها مشق سکوت
  • اینقدر از فرندز همیشه به قشنگترین حالت ممکن گفتی که هربار میگم برم و تهیش کنم. البته چندباراقدامم کردم ولی نشده و بیخیالش شدم
    حتما میبینمش، حنتتما
    پاسخ:
    من پیامبر ِ فرندزم آخه. رسالتم اینه همه رو به این سریال مشتاق کنم :))
  • آبان دخت ...
  • :)
    پاسخ:
    :) :)
    اون پایینم نوشته بودید ولی من ندیدم:)
    آخه رنگش یه جوریه دیده نمیشه:)
    پاسخ:
    راست میگی خب..رنگش یه جور کمرنگ و دیده نشدنیه
    عوضش کردم :)
    اسم فیلمش چیه؟
    پاسخ:
    سریاله...سریال فرندز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">