بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کمی آدم باشیم

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

به گمانم آدم ها گاهی نیاز به شنیدن حقیقت ندارند. مثلا وقتی دختری در لباس عروس با هزار لبخند و شادی به صورت شما نگاه میکند و میپرسد قشنگ شدم؟ حتی اگر آرایش صورت و موهایش عجیب ترین آرایش دنیا برای عروس باشد، باز هم باید به چهره اش لبخند زد و گفت امشب تو از همه زیباتری. بدون شک کسی که در جواب این سوال سرش را کج میکند و میگوید هووووم...وقتی به حرف من گوش نمیدی و میری فلان آرایشگاه اینم میشه نتیجه ش، در حماقت خود آشکارترین است.

  • ماهی

نظرات (۲۱)

سلام. شما ادبیات خوندید؟
پاسخ:
سلام :)
من مهندسی شیمی خوندم
مشکل اینجاست که گاهن خود داماد هم نوع جواب دادنش با خاله خانباجی ها خیلی فرق نمیکنه :(
من لینکت کردم توی پیوندهام. ممنون میشم لینکم کنید.
من یه دوستی رو به همین خاطر کمرنگ کردم! در حالی که طرف از جنبه های بسیار دیگه خیلیم دوست خوبی بود.
به نظر من فرق هست میان حقیقت و واقعیت. حقیقت اینه که همه زیبا هستند. و واقعیت چیزی نیست جز عینکی که ما با اون به حقیقت نگاه میکنم. اصلا زیبایی یعنی چی؟ مگر زیبایی جز یک سری تعریف چیز دیگریست؟ مطمئنم که اگر از همون بچگی به جای اون عروسک های بلوند چشم آبی تعریف دیگری برای ما ارائه میشد، الان تعریف ما از زیبایی چیز دیگری بود.
همه حرف کارگردان فقیدمون، عباس کیارستمی، این بود که واقعیت چیز دیگریست، به این معنا که از جنبه های  دیگر هم می توان به حقیقت نگاه کرد.
  • ته استکانی
  • همه ی عروس ها قشنگن :)
    هیچ وقت نتونستم این آدمایی که تو ذوق بقیه میزنن رو درک کنم . نمیفهمن که طرف مقابل ناراحت میشه یا به ناراحت شدن طرف مقابل اهمیتی نمیدن ؟ :/
    چقدر آدم میتونه بد باشه که یه همچین حرفی بزنه به اون عروس طفل معصوم حیووونکیه طفلکیه گناه دار
    البته بیشترین نقش آدم بودن رو اونشب داماد باید بازی کنهو بگه که بهترین زن دنیا شده  حتی اگه نشده باشه و  دخترعموی مامانش با اون تل نگین داره سادش بهتر شده!
    پاسخ:
    دخترعموی مامانش :))
    چه وضشه نمیدونن چطوری صحبت کنن  :))) احسنت به تو مهشاد !! دمت گرم ! دی:

    پاسخ:
    :)
    خانم ببخشید .. دوماد پرسید چی بگیم ؟ :))))
    پاسخ:
    با دوماد طفلی هم مهربون باشین خب..جای دوری نمیره 
    اصن روایت داریم با داماد مهربانی کن تا در شب دامادیت با تو نیز مهربان باشند
  • مصطفی موسوی
  • ولی خداییش کمتر عروسی رو‌دیدم که شب عروسی‌ش خوشگل تر از شبای دیگه باشه! با این آرایشای اجق وجقشون! من حتی خواهرای خودمو هم شب عروسی نشناختم! والا
    مث آدم آرایش‌کنید دیگه! با تشکر
    پاسخ:
    حالا دیگه وارد حاشیه نشو فرزندم
     هر عروسی پرسید قشنگ شدم بدون ذره ای مکث و تردید جواب بدین تو قشنگترینی. لبخند هم فراموش نشه
  • ف. ابراهیمی
  • واقعا ...
    وای که چقدر اطراف من از این دست حماقت ها پر شده.. حالا عروس که مثال بود ولی برای هرچیزی که دیگه زمانش گذشته و قابل بازیابی نیست بهتره دل طرف رو خالی نکنیم.
    از دکتر هولاکویی خوندم که ناجوانمردانه ترین جمله همینه که: من که گفته بودم....
    پاسخ:
    من که گفته بودم...
    خب کووفت و گفته بودم :))
  • آبان دخت ...
  • آره موافقم :)
  • عطیه میرزاامیری
  • چقدر تو خوبی مهشاد
    پاسخ:
    تو خوبتری که خوبی های بقیه رو یادآوری میکنی :)
  • صبیه آسمان
  • وای وای مه شاد.فک کن من شب عروسیم از در اومدم تو بعد یکی از فامیلای نه چندان آشنا از ته سالن بدو بدو اومد پیشم در گوشم گفت :وای چرا اینجوری درستت کرده؟چه قدر بد شدی. با اینکه من خودم واقعا خیلی خودمو دوس داشتم 
    از اون به بعد هر عروسی ای که میرم خودم میرم دم گوش عروس میگم ماه شدی.اینقدر چشماشون قشنگ برق میزنه 

    پاسخ:
    معلومه که چشمای آدم برق میزنه. اصن آدم توی اون شرایط فقط دلش میخواد همین یه جمله رو بشنوه و اصلا باید همین یه جمله رو بشنوه
    حالا گیریم که اصن آرایش عروس افتضاح بوده باشه. گفتن ما توی اون لحظه چه چیزی رو میتونه تغییر بده جز اینکه گند بزنیم به حال خوب عروس 
    آخ دقیقا زدی به هدف.  شاید ما با آرایش وکلا تیپ وظاهرش مخالف باشیم ولی حق نداریم بزنیم تو ذوقش.  اصلا میدونی چیه عروس به هیچ عنوان نباید از بقیه نظرخواهی کنه.  باید اونقدر اعتماد به نفس داشته باشه که فقط حس و حال خودش مهم باشه.  با ملکه بودن هم موافقم ولی خیلیا نمیفهمن و جوری لباس میپوشن و آرایش میکنن انگار اونا عروسن. 

    پاسخ:
    آره خب...بحث اعتماد به نفس هم هست ولی باز هم باشعور بودن آدما خیلی مهمه
    جایی که رک گویی ب درد ک میخوره رک حرف نمیزنن. البته ادما هم خوششون نمیاد کسی ب زندگیشون یا رفتارشون نقدی بکنه . بدون اینکه توجهی کنن شخص چه نیتی داره فقط میگن تو داری قضاوت میکنه
    اینم باید فرهنک سازی بشه. البته بستگی ب فرد منتقد داره.البته تَر من فکر میکنم ادم از هر نقدی میتونه استفاده کنه. منصفانه یا غیر منصفانه. از منتقد خوب یا غیر خوب
    پاسخ:
    اوهوم..باهات موافقم نرگس. اینکه کلا یه مرز باریکیه بین نقد کردن و ایراد گرفتن و برچسب زدن/قضاوت کردن.
    اما خب یه جاهایی شنیدن حقیقت واقعا هیچ کمکی نمیکنه. در واقع آدم اصلا یه جاهایی نیازی به شنیدن حقیقت و انتقاد نداره. فقط نیاز داره که تایید بشه و واقعا گاهی تایید کردن بقیه هیچ ضرری به ما نمیرسونه
  • زهره خوب بخت
  • عروس باید خودش عاقل باشه ! :) :) :) 
    پاسخ:
    دارم با نزدیک شدن به شب عروسیت فرهنگ سازی میکنم :)))
    گرچه عروس ما که خودش عاقل ترین و قشنگترینه :*
    سخت نیست لبخند رو لب عروس نشوندن، دختری که زیباترین و در عین حال پراسترس ترین شب زندگیش رو میگذرونه ؛) 
    و خواهش دیگه ای که دارم من اینه که اجازه بدین فقط عروس توی جشنش ملکه باشه، لباس سفید و شیری پر زرق و برق پوشیدن و آرایشی به مراتب بیشتر از عروس داشتن، اصلا شیک و مجلسی نیست!
    پاسخ:
    دقیقا..دقیقا...دقیقا
    من نمیفهمم چه اصراریه بعضیا توی عروسی لباس سفید و شیری با دامن های بلند میپوشن
    توی یه فیلمی این جمله مدام تکرار میشد که همیشه تا یک هفته قبل از عروسی در اغلب موارد و در شب عروسی در تمام موارد حق با عروسه. حتی اگه واقعا حق باهاش نباشه
    این دروغ ها از صدتا راست هم قشنگ ترند :)
    اما حیف که خیلی هامون درک نمیکنیم و این جور مواقع رگ راستگوییمون باد میکنه! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">