بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گیس گلاب

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

+ تو حبیب باش من گیس گلابتون. من صورتم سفید باشه و کک مکی. صبح به صبح موهای قهوه ای موج دارم رو از دو طرف ببافم و انتظار بکشم تا ظهر برسه. من صبحی باشم تو بعدازظهری. یواشکی دل به همدیگه بسته باشیم. برات یادگاری بذارم توی میز. گاهی لقمه کتلت و سبزی بپیچم و قایم کنم توی جامیزی. بعد کم کم بزرگ بشیم. تو ماهیگیر بشی. تنت بوی دریا بگیره و روزها بری صید.

= من برات گوزن چوبی درست کنم.

+ من گوزن چوبی رو بذارم زیر بالشتم و قبل خواب نگاش کنم.

+ حبیب؟

= جان حبیب...

+ من یه پسرعمو دارم که وانت آبی داره. روزا باهاش میره شهر میوه و دمپایی رنگی میفروشه. میشه برای پیچیدگی داستان باهاش ازدواج کنم؟

(دوتایی جوری میخندند که چشم هایشان میشود به باریکی یک خط پررنگ)

  • ماهی

نظرات (۱۲)

  • چند گیگ خاطره با طعم تمشک
  • فیلمش رو ندیدم.هوس کردم ببینم
    پاسخ:
    فیلم نیستش
    اینو خودم نوشتمش. یه مکالمه دو نفره س
    چه قدر خوبـ این پستـ
    چه قدر شما خوبـ مینویسی
    چه قدر این جا خوبهـ
    قلمتـ کوکـ :))))
  • زهره خوب بخت
  • سلام.
    اومدم بگم که دوستت دارم.
    گفتم؟
    پاسخ:
    حرف های قشنگ و دل آب کنی میزنی دختر جان :)
    دوماه یک بار میام میخونم این وب زشتو و کلی شاد میشم :)
    ممنون که می نویسی
    پاسخ:
    بچه م کجاش زشته اخه؟ -_-
    پیچیدگی داستان رو خیلی خوب اومدی :))
    انقد که من دوسش داشتم اینو :))
    پاسخ:
    :)
    ای بابا تهش که به خیانت ختم شد:دی.
    پاسخ:
    پیچیدگی داستان و این صحبتا دیگه :))
    عزیز خوشمزه!!
    حالا میزاشتی یه داستانی پیچیدگی نداشته باشه!
    پاسخ:
    ^___^
    چه ناز،وای چه ناز بود این نوشته
    دختره روسری داره،رنگشم قرمزه،موهاشم یکم فره
    پاسخ:
    آرررررره...دقیقا همین شکلیه. لپاش هم گلیه
    این مال ی فیلم بود؟؟؟
    پاسخ:
    این تخیلات من بود
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخ
    خیلی خوب بود.

    سلام بیا تا حرفای نو بشنوی و ازدواج موفق کنی!
    پاسخ:
    چشم :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">