بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چله

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

با چهار نفر دیگر چله زیارت عاشورا راه انداختیم. قرار گذاشتیم تا محرم بخوانیم و هرشب دعا کنیم. یک شب برای مامان هایی که درد دارند، شب دیگر برای دل آنهایی که چشم انتظار مسافرند. یک شب هم برای تجدیدی ها دعا کردیم. امشب دعای من این بود که خدا صبر بدهد تا  تحمل فاصله ها آسانتر شود. آخر میدانید...سخت است دوری عزیزی را تاب آوردن. جدا سخت است.

  • ماهی

نظرات (۶)

عزیزدلم...قبول باشه 
یک شب برای مریض ها مه شاد...لطفا لطفا لطفا 

پاسخ:
عزیزم...
به روی چشم :)
مهشاد ترخدا ترخدا واسه منم دعا کن کارم درست شه ترخدا دعای یکی از این شبا رو بذار واسه من ..ی دعای محکم و ویژه .. خواهش میکنم 
پاسخ:
دعای محکم و ویژه..
قبول باشه .
آخ که خیلی سخته ..
میتونم بخوام منم دعا کنی ؟
پاسخ:
اوهوم...
دعا میکنم :)
  • مهدیه عباسیان
  • یک شب هم برای آروم بودن همه و توان راضی بودن به رضای خدا رو داشتن.
    پاسخ:
    اونم چشم :)
  • گمـــــــشده :)
  • خط اخرت..
    کامنت ویار تکلم..
    قبول باشه
    پاسخ:
    :)
    یک شب هم برای رسیدن دل ها به هم و نه تحمل فاصله ها،بخوانید... 
    پاسخ:
    چشم :)