بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیمه شب بود

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

بیا تو رو، دوست داشتنت رو درواقع، شبیه به یه مایع فرض کنیم. یه مایع گرم و نیمه ویسکوز؛ مثل عسل همدما با محیط. جسم من هم یه جامد تو خالی فرض کنیم با یه دریچه کوچیک بالای سرم. حالا یک نفر میاد و اون دریچه کوچیک رو باز میکنه و مایع دوست داشتنت رو آروم میریزه توی جسم من. دوست داشتنت ذره ذره میشینه توی جونم. مدتی میگذره. بعد یهو میفهمیم که چه جالب...انگار من از دوست داشتنت اشباع شدم. دوست داشتنت به همه جانم نفوذ کرده. کف دستام. توی مویرگ‌هام. لابلای موهام. حتی سر انگشتام. حالا من لبریزم از دوست داشتنت. به این فکر می‌‌کنیم که یعنی میشه بیشتر از این هم دوستت داشته باشم؟ بیا امتحان کنیم. تو لبخند بزن مثلا. آها...یه چیزی توی من جابجا شد انگار. شبیه موج. یه موج کوچیک و آروم. بشین روی صندلی و حرف بزن. شعری بخون. ماجرایی رو تعریف کن. چیزی بگو. میبینی...یه چیزی انگار توی دلم لرزید. حالا دور شو. جوری دور شو که نبینمت. صدات رو نشنوم. حضورت رو حس نکنم. حالا دلم شروع کرده به شور زدن. به بیقراری کردن. به بهانه گرفتن. به حس کردنت توی کوچکترین و بی‌ربط‌ترین چیزها.

خب بسه دیگه...حالا برگرد

  • ماهی

نظرات (۱۲)

shoma yeki az kasani hastid ke bishtarin posthaye save shode ro azatun daram.
پاسخ:
چقدر خوب و خوشحال کننده :)
  • مروارید تابعی
  • مهشاددددددد؟!!
    خیلیییی خوووبی...خیلیییی خوبه که دوستی مث تو دارم ^_^
    امان از موج ها :)
    خدا کنه هیچوقت دور نشه....
    پاسخ:
    مروارید عزیزدل :)
    ماچ به لپت که این همه مهربونی :****
    آخیییی 
    چقد خوب بود
    چه تصویری از عشق. خیلی نو بود. درود 
    کسی که رفته چرا باید عشقش تو وجودت بمونه 
    این درده اما ازش لذت میبریم 
    عجیبه عادت کردن به درد و لذت بردن ازش 
    ای جان
    دلم خواست واقعن اون موج های ریز ریزو... :دی
    همیشه پر از این مایع دلچسب ویسکوز عسلی بمونی
    ایشالله برای همه آدمای روی زمین البته!
  • گمـــــــشده :)
  • خیلی متن های عاشقانه ات رو دوست دارم
    :)
    پاسخ:
    آخ اگه بدونی این حرفت چقدر برام لذت بخشه :)
    و این قصه همچنان ادامه دارد...
    پاسخ:
    آخ از دوست داشتن...
    دارم فکر میکنم به اون رای منفی،فک کنم طرف اشتباهی دستش خورده روی اون:-/ 
    لازمه تکرار کنم که فوق العاده ای بانو؟
    پاسخ:
    لازمه بگم وقتی ازم تعریف میکنین دوتا بال کوچولو روی شونه هام سبز میشه؟ :) 
    دور میشه مایع هه تو وجود آدم قل قل میکنه
    پاسخ:
    کاش دور نشه..
    عالی
    پاسخ:
    :)
    غم انگیزه ... شاید نباید اصلن کسی را دوست داشت.  :دی
    پاسخ:
    نه نه 
    همیشه باید کسی رو دوست داشته باشیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">