بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نشر خوبی

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

کسی رو میشناسم که معلم مدرسه روستایی محروم در سرخس هستش. ایشون قصد داره برای مدرسه و شاگردهاش یه کتابخونه کوچیک راه اندازی کنه. از من خواسته که اگه کتابی متناسب با رده سنی بچه ها دارم در اختیارش قرار بدم. من متاسفانه هیچ کتاب کودکی ندارم. اما وقتی موضوع رو با عاطفه در میون گذاشتم تصمیم گرفتیم که برای بچه ها کتاب بخریم. حالا من از شما دوتا خواهش دارم...

اول اینکه اگر ساکن مشهد هستید و کتاب داستان یا شعر در رده سنی ب و ج (و حتی الف) دارین با من در تماس باشید تا یه راهی پیدا کنیم برای رسوندن کتاب هاتون به دست بچه ها.

دوم اینکه اگر ساکن مشهد نیستید و تمایل به کمک دارید باز هم با من در تماس باشید.

پیشاپیش ممنون بابت مهربونیتون :)

  • ماهی