بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نشر خوبی :)

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ


با توجه به بودجه ای که داشتیم تونستیم بیست و پنج جلد کتاب کودک تهیه کنیم و تمام تلاشمون بر این بود که کتاب های مفید و متناسب با سن بچه ها انتخاب بشن. انشالله که برسه به دستشون و بخونن و کیف کنن :)

قشنگی ماجرا به این بود که من چند روز پیش، بعد از خرید کتاب ها پستی رو در اینستاگرام منتشر کردم و چندتا از دوستان لطف کردن و مجددا مبلغی رو برای کمک به حساب من واریز کردن. قرار شد با این بودجه جدید براشون لوازم تحریر بخریم.

ممنون از مهربونی هاتون. با شماها دنیا قطعا جای قشنگتری میشه :)

  • ماهی

نظرات (۶)

و با شما قشنگ تر
مبارک باشه
  • ساعت زنانه
  • امیدوارم با خوندنشون یه دانشمند گنده بشین :)
  • بای پولار
  • کار خیر کردن لیاقت می خواد که توی این مورد قسمت شما شد و امثال من نه.
    پاینده باشید.
    پاسخ:
    :)
  • مادام کاف
  • چقد من حسودیم شد ب داشتن این کتابا:)
    پاسخ:
    آرررره :)
  • گمـــــــشده :)
  • چه کار خوبی
    خدا خیرتون بده
    :)
    فقط به مدارس اهدا می کنید؟ یا جاهای دیگه؟
    پاسخ:
    ما تعدادمون کم بود و بودجمون محدود. از طرفی اصلا قرار نبود اینجوری بشه. یکی از دوستان من ازم خواست که اگه کتاب کودک دارم به کتابخونه مدرسه محرومی که توش تدریس میکنه اهدا کنم. من چون کتاب کودک اصلا ندارم تصمیم گرفتم بخرم براشون. اما خب چون پول زیادی نداشتم از بقیه هم کمک گرفتم و یه جریان کوچیک راه افتاد.
    این کتاب ها هم شد سهم بچه های اون مدرسه :)
  • دختر به شدت معمولی
  • چقدر خوب :)

    ایشالا بچه هایی که کتابا به دستشون میرسه ازشون استفاده کنن. 

     +با شما قطعا دنیا جای قشنگتری میشه :)

    پاسخ:
    انشالله :)
    + لبخند ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">