بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مامان

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

خیلی قبلترها وقتی با مامان توی آشپزخانه بودیم و داشتیم بساط ناهار را آماده میکردیم گفتم که عاشق مغز کاهوام. از آن روز هربار که کاهو میشوید مغز آن نصیب من میشود. همین حالا که من در اتاق پشت لپ تاپ نشستم، او در آشپزخانه کاهوها را برگ برگ میکند و در سینک میریزد. از روز برایم روشن تر است که چند دقیقه دیگر با یک مغز کاهوی نصف شده به اتاق می آید و مثل همیشه، دقیقا مثل همیشه، میگوید مغز کاهو بخور تا مغزت بزرگ شه یُخده و بعد میخندد و میرود.

  • ماهی

نظرات (۱۰)

وااای منم خیلی سال پیش دقیقا همین جمله رو گفتم و از همون موقع با وجود 6 تا بچه همیشه مغزش و واسه من میذاره :)
خدا همه مادرا رو حفظ کنه
پاسخ:
مامان ها عجیب ترین و قشنگترین موجودات خدان :)
  • ♥ محجبه ♥
  • خوش به حالت :)))
    خوش به حالت
    پاسخ:
    :)
    مامان ها^.^
    + کانال سینماتیکت خوندن حامد بهدادو تو نیمه شب اتفاق افتاد گذاشته. همون ساغرم شکست ای ساقی . اصلا اومدم همینو بگم 
    پاسخ:
    آخ که چه این کامنت مهربون بود :)
    تقریبا نیم ساعت پیش دیدمش توی کانال سینماتیکت. شنیدمش. ممنون که گفتی 
    خدا سایه شون رو بالای سرت حفظ کنه، یعنی یه گوله عشقن مامان ها... تنها کسایی هستن که با وجودشون انسان باور میکنه عشق وجود داره...
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • بعد بیا بگو چرا عاشق مامان منی
    نیگا خب:)))
    چقد دوس داشتنی آخه
    پاسخ:
    گوگولی تپلی خودمه :)
  • مجتبی مطوری
  • خدا حفظشون کنه
    من و داداشم سر مغز کاهو همیشه دعوا داریم :)))
    مامانم میاد وساطت می‌کنه به دو قسمت مساوی تقسیمش می‌کنه :دی
    خدا حفظشون کنه..

    +مغزت بزرگ بشه که چی بشه؟ :)
    پاسخ:
     + که دست از کله شقی بردارم مثلا :)
  • یک سه نقطه
  • وای مامان منم:-)) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">