بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خرمالوهای رسیده

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

از اواسط مرداد، تمام روزهای شهریور و تا میانه مهر من در بحران اقتصادی بودم! رسما هیچ درآمدی نداشتم. نه مدرسه ای بود و نه ترجمه ای. هرچه خرج کردم از جیب پدر بود و قرض گرفتن از دیگران. حالا ولی انگار که آن سربالایی نفس گیر تمام شده. حالا قدر ترجمه هایم را بیشتر میدانم. با علاقه بیشتری پشت لپ تاپ مینشینم و کلمه به کلمه تایپ میکنم. هر مقاله ای که ترجمه میکنم برایم مفهوم خاصی دارد: این یکی بابت قرض شماره یک، این یکی برای قرض شماره دو، این یکی برای قرض شماره سه، این یکی برای قرض شماره چهار. حفره ها که پر میشوند، قرض ها که تمام میشوند، میرسم به خودم. این یکی برای دکتر، این یکی برای کتونی های پشت ویترین، این یکی برای آن قالب های دوست داشتنی مافین و بقیه بند و بساط شیرینی پزی، این یکی برای پس انداز، این یکی برای سینما رفتن هایم، برای کتابفروشی رفتن هایم، برای بسته پستی فرستادن هایم، برای پارچه های گلدار خریدن هایم…

آخ که چقدر مستقل بودن خوب است!

  • ماهی

نظرات (۱۹)

چقد این خووبه
منظورم متنه
پاسخ:
:)
  • مصطفی موسوی
  • همین نیمه مستقل که هستی خوبه! نیمه مستقل از وابسته بودن بهتره از مستقل بودن هم بهتره! چون خرجای اساسیت با یکی دیگه ست خرجای خوش خوشکیت با خودت(که اگه اینم با یکی دیگه بود محدود میشد).
    ولی خب وقتی واسه پیاز شامت و شیر صبحونه ت و جای خواب شبونه ت هم بخوای بسلفی دیگه مستقل بودن رنگش از صورتی به سمت خردلی متمایل میشه! حالا کلی میگما
    پاسخ:
    کاملا متوجه منظورت میشم و حرفت شاید همیشه نه، اما تقریبا توی اغلب موارد درسته
    بعد مدت ها سلام :)
    مث همیشه عالی
  • راحنا رهایی
  • با کلی دست و دلبازی بهت 0/5 میدم ولی شکل رو نکشیدی 0/25 صدم ازت کم میشه :|

    :))
    پاسخ:
    همین هم خوبه :))
    چه روند خوبی داشت... هی کم کم لبخند می‌زدم 
    سلام 
    مهشاد به کمکت نیاز دارم شددددددید واسه سخنرانی...
    موضوع موضوع موضوع 
    پاسخ:
    سلام :)
    به فاطمه پیام دادم امروز
    باهاش صحبت کن :) 
    وقتی میشی مستقل که پول خورد و خوراک شامل صبحانه ، نهار و شام و همچنین خونه از خودت باشی
    پاسخ:
    نیمه مستقل که محسوب میشم 
    نمیشم؟ :)
    مستقل بودن خوب است، خیلی خیلی خوب است. اما تصور کن همه چیز را یکباره از دست بدهی. همه چیز را:(
    استقلال از در و دیوار پستتون میپاچید
    پست خوبی بود:)
    اما اینکه میبینی جلو خودت پولی که بدست آوردی داره پر میکشه میره هم یه جورایی خوب نیست :دی
    البته به درجه خساست بنده گمونم خیلی ربط داره
    پاسخ:
    آخ من وقتی قرضامو پس میدم این حس رو دارم -___-
    آدم وقتی یه بار دستش بره تو جیبش ؛ دیگه سخته دستش رو بکنه تو جیب بقیه ...

    جیبت همیشه پر پول (:  .
    پاسخ:
    ممنون :)
  • راحنا رهایی
  • ووی دلم قیلی ویلی میره :)))

    *مستقل بودن مزه ای هم داره؟ با رسم شکل توضیه دهید. 0/75
    پاسخ:
    دقیقا مزه خرمالو میده راحیل
    یه جاهایی مزه گس داره. گاهی هم شیرین شیرینه :)
    مستقل بودن عالیه :| 
    کار و کاسبیتون مستدام:)
    مستقل بودن عاااالیه :)

    موفق باشی مهشاد
    پاسخ:
    ثریا جان جانان :)
  • صبیه آسمان
  • یه سریشو نمیخوایی بذاری واسه سفر به تهران؟بیا تهران دیگه.ای بابا 
    پاسخ:
    بذار اول نیازهای اولیه م رو رفع کنم :)))
    همیشه با موفیقیت بیشتر.همینو از خدا میخام برات:*)
    پاسخ:
    بس که مهربونی تو :*
    دقیقا حس و حال حالای من... و چقدر مستقل بودن خوب است.
  • شب گرد تنها
  • واقعا خوبه ادم مستقل باشه و روی پای خودش بمونه
    به منم حتما سر بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">