بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Masturdating

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

ترکیب دو کلمه مَستربِیت (masturbate) به معنای خودارضایی و دِیتینگ (dating) به معنای قرار گذاشتن و بیرون رفتن و این صحبت ها، واژه جدیدی ساخته: مَستردیتینگ. یعنی بیرون رفتن ها و تفریح کردن های تنهایی به قصد کیف کردن و لذت بردن. به گمانم من الهه مستردیتینگ باشم. بارها و بارها و بارها تنهایی سینما رفتم، تنهایی قدم زدم، تنهایی برای خودم و فقط برای خودم آشپزی کردم، تنهایی روی صندلی رستوران های کوچک نشستم و غذا خوردم و دوتایی ها و چندتایی ها را تماشا کردم. از من بپرسید میگویم مستردیتینگ هیچ هم اتفاق غمگینی نیست و اصلا و ابدا مقابل اجتماعی بودن و در کنار انزوا و افسردگی قرار نمیگیرد. من سرزنده ام. دوست های زیادی دارم و در انواع رابطه هایم احساس شادی میکنم. با این حال گاهی نیاز دارم به مستردیتینگ. به تنها بودن. به تنهایی کیف کردن. به اینکه فقط خودم باشم و خودم. غذا را به سلیقه "من" انتخاب کنم. فیلم را به سلیقه "من" ببینم. جوری لباس بپوشم که "من" راحت است. به کتابفروشی هایی بروم و در خیابان هایی قدم بزنم که من با آنها خاطره دارد. غذا را جوری طعم دار کنم که "من" میپسندد. لذت بخش نیست؟ اینکه ناگهان من محوریت همه چیز باشد.

اما فکر میکنم یک مرز باریکی این وسط میان واژه غریب مستردیتینگ و جمع گریزی وجود دارد و آن این است که به تنهایی لذت بردن عادت نکنیم. تنهایی خوب است. شیرین است ولی از آن شیرین های لیموشیرینی. کمی که بماند تلخ میشود و دل را میزند. طعم شیرین دوتایی بودن ها و چندتایی بودن ها هم خوب است اما زیادی آن هم آدم را خسته میکند. لذا بعنوان پند شبانه باید خدمتتان عرض کنم که تعادل داشته باشید فرزندان من چرا که تعادل خوبترینِ چیزهاست!

  • ماهی

نظرات (۱۳)

افرین چقدر جالب گفتی من قبلنا خیلی با تنهایی م حال میکردم چرا الان نمیتونم برام سواله باید دوباره شروع کنم باید دوباره بتونم 
پاسخ:
گاهی از خودمون دور میشیم دیگه..دوباره برگرد به خودت :)
خیلی ممنون از سفارشت ننه مهشاد:)))
پاسخ:
قربان شما :))
دقیقا همینه..با دوستا خیلی خوش میگذره همه چی عالیه ولی گاهی اوقات فقط همین به ادم ارامش میده ...امتحانش کردم 
پاسخ:
پس میدونی چه مزه ای میده :)
تعادل در هر کاری لازمه.
پاسخ:
برای همینه که بنده شما فرزندان دلبندم رو سفارش کردم به متعادل بودن دیگه :دی
خوبه اینطور بودن. کاش منم ده درصد اینطوری می بودم!
پاسخ:
بعنوان الهه مستردیتینگ توصیه میکنم برای شروع پنج درصد هم مقدار مناسبیه :دی
این پست رو من نوشتم انگار!
پاسخ:
:)
تو هم الهه مستردیتینگی؟ 
خیلی خوبه آدم بلد باشه مستردیتینگ رو. یه وقتایی لازم ِ .

پاسخ:
آخ آره واقعا...یه وقتایی فقط خودتی که میتونی حال خودت رو خوب کنی 
  • محمدرضا عاشوری
  • یه باشد که رستگار شوید ته متن کم داره :))
    پاسخ:
    یا مثلا و من الله توفیق :))
    چه خوب است خواهر جان این مستردیتینگی که گفتی... از عمق وجودم هم درکش میکنم و هم دوستش دارم. و اما ترسم شبیه توست، معتاد شدن به این شیوه و نپذیرفتن آدمهایی که بخواهند این لذت و خودفرمایی را به هم بزنند!

    پاسخ:
    گاهی امتحانش کن. گاهی :)
    شیرین های لیموشیرینی :)) دقیقا :)
    پاسخ:
    :)
  • صبا مهدوی
  • ای وی، بدانستیم و آگاه شدیم که اعتدال چیز خوبیست
    اکنون چگونه شکر این نعمت بگزاریم که ما را ویی چون توست :)

    + لیموشیرینت تلخ نشه جانم!
    پاسخ:
    دیگه چه میشه کرد...زکات علم و فضیلت بالامه :)))

    + :)
    :))) من اگر‌به اندازه کافی پول داشتم گوی الهگی رو ازت می‌رباییدم
    پاسخ:
    :))
    خیلی کارها هم میشه تنهایی و بدون هزینه انجام داد. اتفاقا وقتی تنهایی هزینه هات خیلی کمتره که 
    قشنگ واژه مناسبی هست احتمالا برای این تکست.
    من خیلی عادت ندارم به تنهایی ولی خوبه به نظرم با این توصیفا.
    پاسخ:
    یه بار امتحان کن 
    مثلا تنهایی برو قدم بزن. برو توی خیابون ها بچرح یا حتی تنهایی برو سینما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">