بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تا همیشه

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

پیرمرد بداخلاق ِ غرغروی تنهایی که با هیچکس نمی‌جوشد و همسرش را چند وقتیست از دست داده. منضبط است. صبح به صبح برنامه‌ای روتین را بدون اندکی تغییر دنبال می‌کند. کوچکترین اشتباهی را برنمی‌تابد و زبان تندی دارد. با این همه از میان کارهایش میشود فهمید که چقدر شگفت‌انگیز همسرش را دوست داشته. یکی از رسم‌های روزانه‌اش این است که یک دسته گل صورتی بخرد و برود سر خاک همسرش. گل‌ها را بگذارد در گلدانی پلاستیکی و با همسرش حرف بزند یا اینطور کنارش دراز بکشد. به همسرش میگوید که از وقتی رفته دیگر هیچ چیز سر جایش نیست. همه چیز دارد از هم می‌پاشد. گلفروشی گل‌ها را گران کرده و وقتی علت گرانی را از مدیر جویا میشوی میگویند که وقت ناهار است و مدیر دارد ناهار میخورد. به زودی کشوری خواهیم داشت که همه آدم‌ها همیشه در وقت ناهار خواهند بود. چه خوب که رفتی سوفیا! چه خوب که حالا عضوی از این کشور نیستی. اینها را میگوید و حسن ختام همیشگی دیدارش این است...دلم برات تنگ شده

اُوِه را که میبینم بیشتر از هر زمان دیگری دلم میخواهد کنار تو پیر شوم :)

+ نمایی از فیلم "مردی به نام اوه" که رقیب فروشنده در اسکار است. 

  • ماهی

نظرات (۱۰)

  • بنیامین بیضایی
  • من این فیلم رو برتر از فروشنده یافتم.

    پاسخ:
    دقیقا...دقیقا
    حتی تونی اردمن هم از فروشنده بهتر بود 
    یه عاشقانه جذاب پر از لذت.
    باید بذارم توی لیست برای دیدن
    پاسخ:
    حتما ببینش :)
  • سارای بانو
  • چه خوب که رفتی سوفیا.. 
    :) 
    پاسخ:
    خیلی رابطه شیرینی با همسرش داره..ساده و عمیقه 
  • فرزانه شین
  • از فیلمای خارجی این سری فعلا فقط لالاندو دیدم
    اینم رفت تو لیست(:
    پاسخ:
    این از لالالند بنظر من خیلی بهتره
    لالالند زیادی فانتزی بود برای من..سرگرم کننده بود صرفا
    شدیدا پیشنهاد میکنم کتابشو بخونی! شدیدا:)
    من نمیدونستم فیلمشو ساختن . انقدر خوشحال شدم که نگو
    پاسخ:
    حتما ببینش..منم حتما میخونمش :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • کتابشو بچه ها تو وبلاگ معرفی کردن و خیلی هم تعریف کردن ازش😌
    من اونو میخونم بعد فیلمو میبینم با اجازه ت😅
    پاسخ:
    من کتابشو نخوندم هنوز -__-
  • مصطفی موسوی
  • هم اکنون در حال خوندن رمانش هستم!
    پاسخ:
    من از طریق پیج اینستاگرام یکی از بچه ها متوجه شدم که این فیلم اقتباسی از یه رمانه که اتفاقا توی ایران هم ترجمه شده کتابش. نخوندمش ولی و دلم میخواد بخونمش خیلی :)
    با اینکه ندیدم ولی به‌نظرم از فروشنده بهتره :|
    پاسخ:
    آره..بنظر منم از فروشنده بهتره 

    آیا می دانید که این فیلم از رمانی اقتباس شده که نویسنده ش یه وبلاگ نویس بوده؟

    ما محشریم
    پاسخ:
    میدونستم که از رمان اقتباس شده ولی در مورد وبلاگ نویس بودن نویسنده‌ش چیزی نمیدونستم 
    چه قشنگ و هیجان انگیز :)
    من فروشنده رو بیشتر از جدایی خوشم اومد
    ولی فکر نکنم اسکل بگیره:دی
    پاسخ:
    منم فروشنده رو از جدایی بیشتر دوست داشتم و البته این فیلم رو، مردی به نام اووه، از جدایی خیلی خیلی بیشتر دوست داشتم
    حتی بنظر من در مقایسه با فروشنده حق بیشتری برای جایزه داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">