بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پند شبانه

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ

این خیلی مهم است که آدم بلد باشد به خودش افتخار کند و مرز بین این افتخار و شیفتگی اغراق‌آمیز و احمقانه نسبت به خود را بشناسد و رعایت کند. مهم‌تر اینکه بداند چه چیزی در وجودش آنقدر ارزش دارد که باید به آن افتخار کرد. مثلا چندان زیبا نیست کسی سینه ستبر کند و صدایش را بیاندازد روی سرش که ایهالناس! من به چشم‌های درشتم افتخار میکنم. آدم باید به چیزی ببالد که برای داشتنش، برای این چنین بالنده شدنش تلاش کرده باشد. وگرنه چشم درشت را که آهوی رمیده در دشت هم دارد

همین! برای امشب حرف دیگری ندارم. نکات بالا را رعایت کرده و بعنوان تکلیف جلسه بعدی به این فکر کنید که باید به چه چیزی از خود افتخار کنید.

  • ماهی

نظرات (۱۶)

  • روشنک دختر لر
  • سنجیده و به جا
    پاسخ:
    :)
  • رادیوبلاگیها
  • سلام سوژه :)))
    پاسخ:
    آخ آخ آخ :))
    من زمان زیادیه که این حرفها توی سری میچرخه و نمیدونم چطوری بگم. مثل همیشه، تو در کوتاه ترین حالت ممکن، به بهترین شکل نوشتیش و انگار یه باری از رو دوش من برداشته شده D:
    پاسخ:
    عزیزم :)
    خب نمیشه مهشاد ..نمی تونم همینجوری خودمو دوس داشته باشم وقتی هیچ حسی نسبت به خودم ندارم
    پاسخ:
    تا خودتو دوست نداشته باشی دوست داشن بقیه کار سختی میشه 
    من اونجایی به خودم افتخار میکنم که حس کنم وجودم و رفتارام باعث احساس رضایت پدر و مادرمه..
    🙂
    تو به چی افتخار میکنی مه شاد؟
    پاسخ:
    من به این افتخار میکنم که این قدرت رو دارم که از چیزهای کوچیک لذت ببرم و خودمو خوشحال نگه دارم، حتی در شرایطی که اوضاع خیلی خرابه
    به این افتخار میکنم که پایداری شادی‌هام از غم‌هام خیلی بیشتره. بنظرم این بلدی میخواد و من اینو بلدم :)
    از نظر ِ من اوج خوبی این پست فقط همونجا که ذکر کردی باید براش تلاش کرده باشی ....
    پاسخ:
    آخه خیلی احمقانه س به چیزی افتخار کنی که هیچ نقشی توش نداشتی 
    من به بیخیالیم افتخار میکنم و نمیدونم این ارثیه یا اکتسابی:|
    پاسخ:
    بیخیالی یه جاهایی خیلی خوبه 
    کسی اینجا از وبلاگ فریون 11 خبر داره؟مهشاد جان و بقیه ی دوستان .
    ( مهشاد من جستجوی مهسارو ول کردم الان چسبیدم به فریون 11 😐)

    پاسخ:
    گویا وبلاگ نمینویسه دیگه 
    کانال داره. منم ندارم آدرس کانالشو 
  • زهره خوب بخت
  • من به دوستام افتخار می کنم، به اینکه دوستای خوبی انتخاب می کنم افتخار می کنم. من به اینکه بلدم دوستای خوب انتخاب کنم افتخار می کنم.
    سلام :)
    پاسخ:
    عزیزدلم :)
    بس که تو خودت خوبی..دوست هات هم خوب میشن 
  • یاری گیرنده*
  • سلام استاد
    معشوقه ای که با هیچ تلاشی خود به خود به تمامِ کمال شکوفا شده 
    من به معشوقه ام افتخار میکنم
    پاسخ:
    آخی :)
    منم بهش افتخار میکنم حتی
    البته خوبه که در کنارش به قدرت عشقی هم که بینتون هست افتخار کنین
    کلمه "شُکر" رو به جای "افتخار" ترجیح میدم.
    پاسخ:
    شکر هم خوبه :)
    فک میکنم فعلا زوده برای دوست داشتن خودم و افتخار کردن ...
    پاسخ:
    برای دوست داشتنت که زود نیس..اصن دوست داشتن خودت چندان ربطی به داشته هات نداره. همونجوری که هستی خودتو دوست داشته باش :) 
    من صبر می کنم، کنار نمی کشم و سعی می کنم آروم آروم درستش کنم.
    این ویژگی رو دوست دارم.
    قبوله استاد؟
    پاسخ:
    آفرین دخترم..راضیم ازت :))
    خیلی ویژگی خوبیه ها..جدی
    من آرزومه اینجوری باشم. یعنی همه تلاشم رو میکنم اینجوری باشم
  • نرگس نورعلی وند
  • من برای این مساله افتخار کردن که در واقع به اعتماد به نفس هم بی ارتباط نیست، اومدم یه تابلوی اعتماد به نفس برای خودم درست کردم. هرچی که ارزش افتخار کردن داشت رو توش نوشتم و خوشگل سازی وردم. خیلی خوبه. امتحان کنید حتما
    پاسخ:
    چقدر قشنگ و خوب :)

    آففففففففففففرین
    پاسخ:
    :)
    از من میپرسی، میگم خوب که فکر کنی میفهمی هیچیت ارزش افتخار کردن نداره. نه تا وقتی که زنده ای و توسط خودت.
    که دقیقا لحظه ای که به یه چیزی از خودت افتخار میکنی خرابش می کنی، آفت عجب نابودش می کنه.

    پاسخ:
    من قبول ندارم حرفتون رو
    همونطور که گفتم یه مرزی هست بین اینکه خودت رو بشناسی و دوست داشته باشی و به توانایی ها و داشته هات افتخار کنی، با اینکه بطور احمقانه و خودشیفته‌وار بچسبی به چیزی که اونقدرا هم ارزشمند و معتبر نیس
     
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">