بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ایمان

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ق.ظ

خدا تمام درها را با هم نمی‌بندد. باور داشته باشید و ایمان بیاورید که حتی در تاریک‌ترین و دلتنگ‌ترین لحظات، در آن لحظه که یاس ذره ذره خون را می‌مکد و رمق ته می‌کشد و جانی به بدن نمی‌ماند، همیشه یک در باز است و خدا پشت همان در ایستاده و انتظارمان را می‌کشد. هزار در را زدی؟ بسته بود؟ هزار و یکمین را بکوب و خودت را پرت کن در آغوش خدایی که با تمام مهربانی‌اش چشم به راهت بوده.

  • ماهی

نظرات (۱۴)

  • پنجره دو جداره
  • بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • و خدا هست و خدا هست...
    پاسخ:
    با یاد و خاطره خواننده مردمی؛ جناب آقای حامد همایون :))
    و خدا گاهی تمام درها را میبندد و جلوی تمام درها دیوار میکشد و دیگر رمقی برای از دیوار بالا رفتن برای آدم نمی ماند و پشت همان دیوار جان میکند و تمام میشود
    پاسخ:
    هوووم..
    این روزها نیاز به یه معجزه هست . دری که بسته بمونه از دیوار هم بدتره 
    پاسخ:
    جفتش رو میشه حل کرد..
    بابام همیشه میگه فقط مرگ چاره نداره
    همه را نمی بندد قبول اما گاهی درد آدم یک در بسته و یک دل شکسته است که باز شدن هزار در دیگر درمانش نمی کند و هرچه میکوبی نه آن را باز می کند نه مرهمی می سازد
    پاسخ:
    اوهوم..
  • آقای سر به هوا ...
  • به هیچ دری داخل نمیشویم مگر آنکه خدا ساعت ها قبل از ما آنجا باشد :)
    پاسخ:
    :)
    هوم
    مخصوصا دلشکسته باشی و از ته قلبت فقط خدا رو بخای:)
    پاسخ:
    آخ آره..
  • راحنا رهایی
  • مهشاد این پارسال بهم پیشنهاد کردی دیدمش :))
    * یادت نبود؟!
    پاسخ:
    نه والا :)))
  • مصطفی موسوی
  • اصن به قول یکی، همین که دره یعنی قراره باز بشه، وگرنه دیوار بود!
    پاسخ:
    آره واقعا :)
    :)
    پاسخ:
    :) :)
  • آلبرت کبیر
  • قبول دارم حرفتو :)
    پاسخ:
    :)
    من فکر میکنم هیچ دری هیچوقت بسته نیست مگر اینکه صلاح ما نباشه که از آن بگذریم...
    من فکر میکنم هر بار هر دری را بسته دیدیم باید خدا رو شکر کنیم که یک راه نا ضحیح را بر ما بست . بی آنکه خود بدانیم که آن راهمان نبوده است.
    پاسخ:
    همه اینا برمیگرده به ایمان ما..
    تو هم بهش رسیدی مه شاد؟!
    خوشبختی ینی نگهبان و محافظ بودنش بهت ثابت شده باشه...
    پاسخ:
    من بهش رسیدم عارفه..
    ولی نمیدونم...گاهی اونقدر اون حجم ناامیدی زیاده که یادم میره. زمان میبره تا دوباره به اون باور برسم
  • راحنا رهایی
  • مهشاد ایمان داری به حرفت؟ از ته قلبت؟
    * بهم حس خوب تزریق کن بهم یه فیلم که از ایمان و امید سراسر باشه پیشنهاد کن مهشاد ..
    پاسخ:
    ایمان دارم به حرفم ولی میدونی...یه جاهایی یادم میره و خب این میتونه دلیلی باشه برای اینکه ایمانم چندان محکم نیست
    سعی میکنم که تقویتش کنم
    *یه فیلم حال خوب کن بهت پیشنهاد بدم :)
     اولین چیزی که فعلا به ذهنم میرسه فیلم "the fault in our stars" هستش
    ببینش اگه ندیدی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">